Re: Беспеделу "НЕТ"!
А вы жалобы тоже с орфографическими ошибками пишете? А продавцов, кассиров и прочих называете недоучками )))
Вы создали полезную тему! Но присмотритесь к названию )))
Думаю, что вы вместо "БЕСПЕДЕЛА" хотели "БЕСПРЕДЕЛ" обсудить.
Вы всем советуете писать жалобы, письма в разные инстанции.
А как же анонимки? Не практикуете? Не пишите! Не надо анонимок! Этим занимаются маленькие тщедушные людишки с прогнившим нутром.
Кстати, мания писать жалобы — manie d'écrire des plaintes (или des réclamations)
И вот... шутку вспомнила из Comedy Club: "Опытный пенсионер поможет затрахать любую организацию звонками, письмами, личными посещениями"
З приводу анонімок роз'яснюю:
Ст. 1 ЗУ "Про звернення громадян"
Стаття 1. Звернення громадян
Громадяни України мають право звернутися до органів державної
влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств,
установ, організацій незалежно від форм власності, засобів
масової інформації, посадових осіб відповідно до їх
функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та
пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або
клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних,
політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про
їх порушення.
Військовослужбовці, працівники органів внутрішніх справ і
державної безпеки мають право подавати звернення, які не
стосуються їх службової діяльності.
Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на
її території, мають таке ж право на подання звернення, як і
громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними
договорами.
Стаття 5. Вимоги до звернення
Звернення адресуються органам державної влади і місцевого
самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно
від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до
повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові,
місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання,
зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і
записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим,
надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного
органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці
повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне),
так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником
(заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається
заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять
днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених
частиною першою статті 7 цього Закону.
Так, что неувязочка с анонимками получается, никакой орган её даже рассматривать не будет, поскольку не выдержана форма.