Karnten
я - барашка
Может я повторюсь, но хотелось бы узнать как выпускники школ трактуют понятие ШКОЛА, как изменилось их мнение о ней начиная спервого дня обучения и до самого последнего в их жизни школьного звонка.
Вот выцепала свое "школьное сочинение" на вольную тему (а точнее мой перевод одной статьи):
Школа - це винахід нового часу, все ще мало опанована художньою традицією. У житті дорослих людей та їх спогадах школа займає так мало місця, що цьому, здається є тільки одне пояснення: зростая, вони намагаються про неї забути. Ще першокласницею я заприсяглася - ніколи не відноситися поблажливо до тортур, яких я тут зазнала.
Для дитини школо - рай, на другий день ставший пеклом. У світі немає тих, хто туди не прагне, але немає і тих, хто її любить.
Радощі познання школа обертає на знаряддя катування. У світі немає нічого цікавішого, ніж навчатися, наприклад футболу. Але школа бере силоміць те, що ми б віддали їй з власної волі. Для дитини школа - це цитадель тортур та страждань. Хто цього не знав: страх та безсилля, приниження та безправ'я, глуха одурь уроків та гучна дурь перерв. Звичайно, шкільне життямало чим відрізняється від звичайного. Нестерпним його робить новизна випробувань, і дитині трудніше ніж нам, повірити, що це все, що іншого вже ніколи не буде. Обманута дитина відмовляє реальності в існуванні, все ще намагаючися зрозуміти, що не так. Безсила змінити світ, вона бажає його виправити, як одиницю в класному журналі. Але чи можливо це?..
Вот выцепала свое "школьное сочинение" на вольную тему (а точнее мой перевод одной статьи):
Школа - це винахід нового часу, все ще мало опанована художньою традицією. У житті дорослих людей та їх спогадах школа займає так мало місця, що цьому, здається є тільки одне пояснення: зростая, вони намагаються про неї забути. Ще першокласницею я заприсяглася - ніколи не відноситися поблажливо до тортур, яких я тут зазнала.
Для дитини школо - рай, на другий день ставший пеклом. У світі немає тих, хто туди не прагне, але немає і тих, хто її любить.
Радощі познання школа обертає на знаряддя катування. У світі немає нічого цікавішого, ніж навчатися, наприклад футболу. Але школа бере силоміць те, що ми б віддали їй з власної волі. Для дитини школа - це цитадель тортур та страждань. Хто цього не знав: страх та безсилля, приниження та безправ'я, глуха одурь уроків та гучна дурь перерв. Звичайно, шкільне життямало чим відрізняється від звичайного. Нестерпним його робить новизна випробувань, і дитині трудніше ніж нам, повірити, що це все, що іншого вже ніколи не буде. Обманута дитина відмовляє реальності в існуванні, все ще намагаючися зрозуміти, що не так. Безсила змінити світ, вона бажає його виправити, як одиницю в класному журналі. Але чи можливо це?..