Re: Ответ: Беспеделу "НЕТ"!
вот-вот
про качество консультаций вообще молчу, по телефону поинтересовался ценой мобильника - назвали, спрашиваю цену другого - девушка с недовольством "приходите в магазин, спрашивайте цены у нас на месте, мол нефиг меня по телефону доставать"
но проблема основная в другом.
купил таки у них мобильник неделю назад на подарок жене (подкупила дешевая цена).
попользовались телом несколько дней, выявили что в телефоне очень плохое качество передачи речи (звук - "как из трубы",хрип, и во время разговора периодически пропадает). понес сначала проконсультировался в сервисных центрах - там послушали, сказали - да, чтото не то с динамиком. предложили отправить по гарантии в киев.
Потом пошел в Депо, думаю может поменяю на другой/другую модель. А там продавцы в отказ - телефон эксплуатировался, проблемы не видим, и мол если мы будем менять то это на прокат будет смахивать. Поменять можем только если СЦ даст экспертное заключение что телефон ремонту не подлежит.
в обществе захисту прав тоже подтвердили в принципе что если уже фактически телефон был в эксплуатации то вернуть/обменять могут отказать в магазине..
так что все те правила насчет 2 недель для обмена - фактически туфта.
вобщем единственный вариант сейчас - обратится в сц, может хоть за две недели починят... И еще - сам виноват что не проверил как следует при покупке все функции... Девушка-продавец показала только что включается, клавиши нажимаются, и мелодии звучат..
Я выделил крастным, ты не прав на 100 %, сколько не пишу, нифига не помогает. С такими продавцами и магазинами после первого расговора если не доходит, уже не дойдёт никогда. Всё нужно делать в ПИСМЕННОМ виде. Пишите заявление, "зразки" я выкладывал (читаем внимательно тему).
Кроме Закона Уркаины "Про защиту прав потребителей", есть ЗУ "Про обращение граждан"
Стаття 1. Звернення громадян
Громадяни України мають право звернутися до органів державної
влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств,
установ, організацій незалежно від форм власності, засобів
масової інформації, посадових осіб відповідно до їх
функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та
пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або
клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних,
політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про
їх порушення.
Військовослужбовці, працівники органів внутрішніх справ і
державної безпеки мають право подавати звернення, які не
стосуються їх службової діяльності.
Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на
її території, мають таке ж право на подання звернення, як і
громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними
договорами.
Стаття 7. Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення
Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому
порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.
Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з
посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік,
віросповідання, національність громадянина, незнання мови
звернення.
Якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади,
місцевого самоврядування, підприємствами, установами,
організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян
або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень,
воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за
належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що
повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо
звернення не містить даних, необхідних для прийняття
обгрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же
термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.
Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим
органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше
одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують
додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти
днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити
порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного
органу, підприємства, установи, організації або його заступник
встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що
повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний
термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може
перевищувати сорока п'яти днів.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду
може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством
пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Вот пусть и ответят тупые недоучи на ваше письмо с выложеными обстаятельствами покупки вашого телефона и его работоспособностью, а там уже из ответа слова не вырежешь, шаг влево, топом посмотрим кто прав.