Ладно мы не специалиста:
Можливо, принаймні, частково проблему фінансування покращення якості українських доріг можна вирішити шляхом здешевлення вартості їхньої побудови та ремонту. Як свідчить фінансовий звіт Автодору за 2011 рік, середня вартість будівництва та реконструкції 1 км дороги склала 32 млн. грн.
Джерело: The Economist, Укравтодор
Багато чи мало коштує кілометр дороги в Україні є дискусійним питанням, адже вартість кілометру залежить від категорії та якості дороги. Разом з тим, як свідчать дані престижного видання The Economist, в Україні, а також в Росії спостерігається вища середня вартість кілометра дороги, ніж у країнах Євросоюзу.
Те, що українським дорогам, м'яко кажучи, потрібен суттєвий ремонт – це факт. Останнім часом зростає незадоволення населення погіршенням стану українських доріг. Популярності набув флеш-моб під назвою "Я ненавиджу Автодор".
Проте цікаво, що протягом останніх років ми не бачимо суттєвого скорочення витрат на дорожнє господарство. Частка видатків зведеного бюджету на дороги не опускається нижче 3%, і це на фоні тотального скорочення капітальних державних інвестицій у інші сектори. Наприклад, до кризи на різні програми підтримки та інвестицій у сільське господарство направлялось біля 4% всіх бюджетних витрат, у 2013 очікується, що цей показник скоротиться всього до 0,2%.
Можливо, принаймні, частково проблему фінансування покращення якості українських доріг можна вирішити шляхом здешевлення вартості їхньої побудови та ремонту. Як свідчить фінансовий звіт Автодору за 2011 рік, середня вартість будівництва та реконструкції 1 км дороги склала 32 млн. грн.
Джерело: The Economist, Укравтодор
Багато чи мало коштує кілометр дороги в Україні є дискусійним питанням, адже вартість кілометру залежить від категорії та якості дороги. Разом з тим, як свідчать дані престижного видання The Economist, в Україні, а також в Росії спостерігається вища середня вартість кілометра дороги, ніж у країнах Євросоюзу.
Те, що українським дорогам, м'яко кажучи, потрібен суттєвий ремонт – це факт. Останнім часом зростає незадоволення населення погіршенням стану українських доріг. Популярності набув флеш-моб під назвою "Я ненавиджу Автодор".
Проте цікаво, що протягом останніх років ми не бачимо суттєвого скорочення витрат на дорожнє господарство. Частка видатків зведеного бюджету на дороги не опускається нижче 3%, і це на фоні тотального скорочення капітальних державних інвестицій у інші сектори. Наприклад, до кризи на різні програми підтримки та інвестицій у сільське господарство направлялось біля 4% всіх бюджетних витрат, у 2013 очікується, що цей показник скоротиться всього до 0,2%.
You must be registered for see links