Парламентська кампанія-2007 офіційно стартувала. ПР, БЮТ, НУ—НС та КПУ, що мають 100% шанси подолати 3% електоральний бар’єр, презентували передвиборчі програми, затвердили списки і зареєструвалися в ЦВК. Помпезність з’їздів, публічні заяви лідерів і мішура кулуарних домовленостей не приховали головного: групи, що змагаються за портфелі в новому Кабміні та губернаторські посади, конкурують не ідеологіями і навіть не конкретними пропозиціями. Суб’єкти передвиборчої кампанії перетворили її на кастинг міфів про себе та своїх конкурентів.
[...]
Найтиражованіші міфи передвиборчої кампанії-2007
Спільний міф — про податкову реформу
[...]
Партія регіонів
1. Віктор Федорович Янукович особисто забезпечив зростання ВВП і зниження цін на м’ясо
2. Проведення чемпіонату Європи з футболу в 2012 році на території України та Польщі — заслуга Віктора Федоровича Януковича
3. Віктор Федорович Янукович відновив хороші відносини з Російською Федерацією
Наша Україна — Народна самооборона
1. Позбавлення депутатів недоторканності подолає корупцію
2. Партійні списки очищено, тепер у них лише ідейні патріоти з «чистими руками»
3. У блоку є реальна програма дій після виборів
БЮТ
1. Не допустить втручання чиновників в роботу комерційних підприємств, а держави — в економіку
2. Зменшить залежність від монополії імпортного пального, знизить ціну на газ і побудує газопровід в обхід Росії
3. Сформує ринок землі
NB!
Ключові суб’єкти політичного процесу йдуть на вибори під лівими гаслами і соціально орієнтованими програмами. У такій суворій реальності саме існування КПУ і СПУ стає міфом. Історично ліві політичні сили, позбавлені потужної фінансової підтримки, приречені робити на політиці бізнес і виконувати функцію молодших партнерів по коаліції.
[...]
Таким чином, політичні ролики можна класифікувати як недобросовісну рекламу. Оскільки рекламовані продукти в цьому випадку не є тим, за що їх видають. Існує навіть підозра, що ці «продукти» не володіють взагалі жодними корисними «споживчими» властивостями, позаяк про них умовчують.