Досрочные парламентские выборы

Досрочные парламентские выборы


  • Кількість людей, що взяли участь в опитувані
    223

Life-ua

+ плюс - минус
Может оно и так, я ж не против, но "коалиция депутатских фракций" это название и оно лишь косвенно говорит о её составе и совершенно ничего о правилах формирования. Я считаю, что депутаты могли бы потрудитья ясно и чётко написать кто куда входит и выходит.
что там неясного ? Вот раздел регламента ВР про коалицию депутатских фракций :

Глава 12 КОАЛІЦІЯ ДЕПУТАТСЬКИХ ФРАКЦІЙ У ВЕРХОВНІЙ РАДІ УКРАЇНИ
Стаття 61. Порядок утворення коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді
1. Коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді (далі -коаліція) - це добровільне об'єднання депутатських фракцій, якеформується у Верховній Раді за результатами виборів і на основіузгодження політичних позицій. До складу коаліції входитьбільшість народних депутатів від конституційного складу ВерховноїРади.
2. Коаліція формується депутатськими фракціями, утвореними впорядку, встановленому цим Регламентом, протягом одного місяця здня відкриття першого засідання новообраної Верховної Ради абопротягом одного місяця з дня припинення діяльності попередньоїкоаліції.
3. Коаліція формується після проведення депутатськимифракціями консультацій. За результатами проведених консультацій заособистими підписами голів відповідних депутатських фракцій, абоза рішенням депутатської фракції одним із заступників головидепутатської фракції, укладається Угода про коаліцію депутатськихфракцій у Верховній Раді (далі - коаліційна угода).
{ Частину четверту статті 61 виключено на підставі ПостановиВР N 904-V ( 904-16 ) від 06.04.2007 }
5. В коаліційній угоді фіксуються узгоджені політичніпозиції, що стали основою формування цієї коаліції, зокремастосовно засад внутрішньої і зовнішньої політики, визначаєтьсяполітична спрямованість і принципи діяльності коаліції, а такожпорядок вирішення внутрішньо-організаційних питань діяльностікоаліції та порядок припинення її діяльності. До коаліційної угодидодаються списки членів депутатських фракцій, що сформуваликоаліцію, з особистими підписами народних депутатів. Списки членівдепутатських фракцій є невід'ємною складовою коаліційної угоди.
6. Коаліція вважається сформованою з моменту офіційногооголошення про це головуючим на пленарному засіданні на підставіподаних до апарату Верховної Ради документів, передбаченихчастинами третьою та четвертою цієї статті.
7. Текст коаліційної угоди, персональний склад коаліціїпублікуються в газеті "Голос України" не пізніш як через чотиридні після офіційного оголошення про сформування коаліції.
8. У разі припинення діяльності коаліції нова коаліціяформується в порядку, встановленому цим Регламентом.
Стаття 62. Обчислення строків, пов'язаних з формуванням коаліції
1. Встановлений у частині сьомій статті 83 КонституціїУкраїни ( 254к/96-ВР ) та частині другій статті 61 цьогоРегламенту місячний строк формування коаліції обчислюється укалендарних днях. Цей строк починається з дня відкриття першогопленарного засідання новообраної Верховної Ради або з іншого днячергової чи позачергової сесії Верховної Ради, з якого відповіднодо цього Регламенту діяльність коаліції визнається припиненою, ізакінчується о 24-й годині тридцятого календарного дня.
Стаття 63. Організація діяльності коаліції
1. Коаліція приймає рішення на своїх загальних зборахбільшістю голосів народних депутатів, які входять до складукоаліції.
2. З метою узгодження позицій депутатських фракцій, щовходять до складу коаліції, утворюється Рада коаліції.
3. Інформаційне та технічне забезпечення роботи коаліціїздійснюється секретаріатом коаліції, який створюється на період їїдіяльності у порядку, встановленому для створення секретаріатівдепутатських фракцій.
4. Інші питання порядку організації роботи коаліціївизначаються коаліційною угодою.
Стаття 64. Участь коаліції у формуванні Кабінету Міністрів України
1. Коаліція вносить відповідно до Конституції України( 254к/96-ВР ) пропозиції стосовно кандидатури Прем'єр-міністраУкраїни та кандидатур на посади інших членів Кабінету МіністрівУкраїни.
2. Питання про внесення пропозицій стосовно кандидатурПрем'єр-міністра України, інших членів Кабінету Міністрів Українирозглядається на загальних зборах коаліції.
3. Рішення коаліції з пропозиціями стосовно кандидатуриПрем'єр-міністра України не пізніше наступного робочого дня післяприйняття такого рішення передається Голові Верховної Ради Українидля невідкладного направлення його Президентові України, а щодочленів Кабінету Міністрів України - Прем'єр-міністрові України вдень його призначення.
4. У разі припинення діяльності коаліції чи укладення новоготексту коаліційної угоди до призначення Верховною Радою України навідповідну посаду кандидатури, запропонованої цією коаліцією,внесена коаліцією пропозиція стосовно відповідної кандидатури невважається відкликаною, якщо коаліцією в новому складі не прийнятоіншого рішення.
{ Статтю 64 доповнено частиною згідно з Постановою ВР N 74-V( 74-16 ) від 03.08.2006 }
Стаття 65. Зміни у складі коаліції
1. Депутатська фракція, яка не є учасником коаліції, може засвоїм бажанням та за згодою коаліції увійти до її складу,приєднавшись до коаліційної угоди. У разі якщо депутатськафракція, що не є учасником коаліції, виявила бажання стати їїучасником на умовах, відмінних від викладених у коаліційній угоді,за згодою коаліції всі її учасники укладають новий тексткоаліційної угоди.
{ Частина перша статті 65 із змінами, внесеними згідно зПостановою ВР N 74-V ( 74-16 ) від 03.08.2006 }
2. Депутатська фракція має право в будь-який час вийти зіскладу коаліції, попередивши про це письмовою заявою керівниківінших депутатських фракцій, які входять до коаліції, не менше ніжза десять днів до дати виходу. Протягом зазначеного строку такадепутатська фракція в будь-який час має право в письмовій формівідкликати свою заяву. Якщо депутатська фракція не відкликаласвоєї заяви, головуючий на першому після закінчення десятиденногостроку пленарному засіданні оголошує про вихід депутатськоїфракції з коаліції.
3. Депутатська фракція за рішенням загальних зборів коаліціїможе бути виключена з її складу.
4. Не пізніш як через чотири дні після приєднаннядепутатської фракції до коаліції, виходу чи виключеннядепутатської фракції з коаліції або укладення коаліцією у новомускладі нового тексту коаліційної угоди про це робитьсяповідомлення головуючим на пленарному засіданні. В цей же строкзазначене повідомлення публікується у газеті "Голос України"відповідно разом з персональним складом депутатської фракції, якавийшла чи виключена із складу коаліції, або персональнимзбільшеним складом коаліції і новим текстом коаліційної угоди.
{ Частина четверта статті 65 в редакції Постанови ВР N 74-V( 74-16 ) від 03.08.2006 }
5. Після виходу чи виключення депутатської фракції з коаліціїВерховна Рада в установленому законом порядку може прийнятирішення про звільнення з посад членів Кабінету Міністрів України,кандидатури яких були запропоновані депутатською фракцією, щовийшла чи була виключена з коаліції.
Стаття 66. Припинення діяльності коаліції
1. Діяльність коаліції припиняється у разі:
1) припинення повноважень Верховної Ради відповідногоскликання;
2) зменшення чисельного складу коаліції до кількості народнихдепутатів, меншої ніж визначено Конституцією України( 254к/96-ВР );
3) прийняття коаліцією рішення про припинення своєїдіяльності.
2. Діяльність коаліції вважається припиненою у випадках,передбачених пунктами 2 і 3 частини першої цієї статті, з моментуофіційного оголошення про це головуючим на пленарному засіданні.Повідомлення про припинення діяльності коаліції публікується вгазеті "Голос України" не пізніше ніж через чотири дні післяофіційного оголошення про припинення її діяльності.
3. Зміни у складі коаліції, у тому числі у зв'язку з виходоміз неї однієї чи кількох депутатських фракцій, якщо при цьомукількісний склад коаліції не стає меншим, ніж визначеноКонституцією України ( 254к/96-ВР ), не є підставою для припиненнядіяльності коаліції. { Статтю 66 доповнено частиною згідно зПостановою ВР N 74-V ( 74-16 ) від 03.08.2006 }
Стаття 67. Депутатська фракція з правами коаліції
1. У разі якщо за результатами виборів у новообранійВерховній Раді утворена депутатська фракція, до складу якоївходить більшість народних депутатів від конституційного складуВерховної Ради, коаліція може не утворюватися. Така депутатськафракція має передбачені Конституцією України ( 254к/96-ВР ) правакоаліції.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Может оно и так, я ж не против, но "коалиция депутатских фракций" это название и оно лишь косвенно говорит о её составе и совершенно ничего о правилах формирования. Я считаю, что депутаты могли бы потрудитья ясно и чётко написать кто куда входит и выходит.
Ну как же косвенно? Если ты скажешь "массив чисел", то, что у тебя будут сомнения по поводу того, из чего этот массив состоит? А правила формирования там хоть и мутновато определены, но есть. И нигде там даже косвенно не говориться, что коалицию могут составлять депутаты не входящие во фракции - "позафракційни". А в этом случае, если такого не сказано, значит его не должно быть. Там также не сказано, что я, например, не могу входить в коалицию :). Логично?
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Вот интересные места:
2. Народний депутат може входити до складу лише депутатськоїфракції політичної партії (виборчого блоку політичних партій), завиборчим списком якої його обрано.
3. У разі невходження народного депутата, обраного відполітичної партії (виборчого блоку політичних партій), до складудепутатської фракції цієї політичної партії (виборчого блокуполітичних партій) або виходу народного депутата зі складу такоїфракції його повноваження припиняються достроково на підставізакону за рішенням вищого керівного органу відповідної політичноїпартії (виборчого блоку політичних партій) з дня прийняття такогорішення.
4. Народний депутат, якого виключено зі складу депутатськоїфракції, є позафракційним.
{ Статтю 59 доповнено частиною четвертою згідно з Постановою ВРN 157-V ( 157-16 ) від 19.09.2006 }
 

Life-ua

+ плюс - минус
Ну как же косвенно? Если ты скажешь "массив чисел", то, что у тебя будут сомнения по поводу того, из чего этот массив состоит? А правила формирования там хоть и мутновато определены, но есть. И нигде там даже косвенно не говориться, что коалицию могут составлять депутаты не входящие во фракции - "позафракційни". А в этом случае, если такого не сказано, значит его не должно быть. Там также не сказано, что я, например, не могу входить в коалицию :). Логично?
Если говорим например о конституции : то все действия идущие не строго по ней будет неконституционными , если написанно в Конституции что коалиция протягом месяца формируют депутатские фракции - то это может быть только так и никак иначе (любое другое действие по её формированию будет противоречить Конституции) . В регламенте могут принять что угодно - но это не должно противоречить Конеституции , если это так то сами депутаты или президент могут обратится в КС по этому поводу :) (правда до этого КС не принял ни одного решения за 8 месяцев)
 

sniper

New Member
Ну как же косвенно? Если ты скажешь "массив чисел", то, что у тебя будут сомнения по поводу того, из чего этот массив состоит?
Канешно есть! Я не знаю какие числа туда могут входить, целые, дробные, рациональные и тд.
 

sniper

New Member
3. У разі невходження народного депутата, обраного відполітичної партії (виборчого блоку політичних партій), до складудепутатської фракції цієї політичної партії (виборчого блокуполітичних партій) або виходу народного депутата зі складу такоїфракції його повноваження припиняються достроково на підставізакону за рішенням вищого керівного органу відповідної політичноїпартії (виборчого блоку політичних партій) з дня прийняття такогорішення.
4. Народний депутат, якого виключено зі складу депутатськоїфракції, є позафракційним.
{ Статтю 59 доповнено частиною четвертою згідно з Постановою ВРN 157-V ( 157-16 ) від 19.09.2006 }
Чёто коллизия тут выходит, с одной стороны если депутат не входит в депутатскую фракцию его полномочия прекращаются, а с другой стороны исключённый из фракции депутат считается внефракционным, те полнномочия остаются, или я чегото не так понял?

Вообщето смотрю я на это всё и как программист думаю, что если б так винда была написана, она б не работала ни разу, однозначно.
 

Andys

New Member
Life-ua - если бы кто-то в верхах чтобы 5 созыв работал по законам изначально, то Президент объявил бы перевыборы ещё прошлым летом, а так пока по чуть-чуть нарушались законы и КУ - то на это закрывали глаза, а потом вдруг открыли
p.s. 2 указ как и первый не будет выполнен - нет механизма и желания его выполнять Кабинетом Министров
 

Shake

Артем_Криничний
:youshenko :youshenko :youshenko и еще раз :youshenko
 
Зверху