Украинская мода и ваше отношение к ней

  • Автор теми Fashion Girl
  • Дата створення

Льдинка

New Member
Третий день украинской Недели прет-а-порте:
Темою своєї наступної колекції для ТМ „Столичний” Едуард Насиров вибрав село. І спорядив усією відповідною атрибутикою: намиста, крайки, плахти, жупани, шаровари. Кольорова гама, запропонована дизайнером на майбутню осінь, незвично яскрава: червоний, фіолетовий, хакі, охристий. Незвична, оскільки осінь-зима за негласною дизайнерською змовою тяжіє до чорних тонів. Поєднує їх в один комплект він також доволі сміливо і трохи перстарався з декором – золота тасьма на фіолетових спідницях була явно зайвою. Шаровари, які Насиров пропонував у своїй індійській колекції, перекочували і в наше село. Можливо, вони й органічні в українському національному костюмі, але як модний одяг навряд чи будуть затребувані. А ось вузькі брюки кольору хакі нібито перешиті зі старих армійських штанів, непогані. Як незле вийшов і трикотаж – приємний меланж сливово-сірих тонів, модні шапочки напевне користуватимуться популярністю. За жіночі головні убори я би поставила п+ятірку – оригінально і красиво. Ефектно виглядало і червоне шовкове пальто зі шлейфом, підперезане атласним кушаком. Поки не можна сказати, що дизайнер знайшов себе. Може варто змістити акценти зі студентської пропрацьовки теми на красивий одяг. І головне – модний, - запитує Тетяна Хмелівська.

Фешн-студія Muna дебютувала на UFW, маючи вже таких представницьких клієнтів як Тіна Кароль та Лілія Подкопаєва. При спробі завоювати нові верстви модної публіки дизайнер Олена Іванова взяла в союзники перевіреного Штірліца – колекція називалася „Совершенно секретно”, а дефіле відбувалося під „Не думай о секундах свысока…». Тема відповідала стилістиці – післявоєнні 40-ві, радистка Кет у беретику з мтелавим пиптиком-антенкою, й класична секретарка – сукні і костюми приталеного силуету, довжина до середини коліна, накладні плечі, плісировка. Шовкові сукні з контрастним оздобленням мають акцент на талії, а костюми і блузи доповнюються стрічками, бантами, поясами. Перевороту в моді колекція не зробила, але Muna „вистрілила” грамотно, привернувши увагу модниць насамперед хорошим рівнем виконання одягу. Наприклад, фінальну сукню нареченої – шовкову з шифоновим шлейфом, ззаду на підтяжках, і замість весільних атрибутів – парашут, уже замовила одна реальна наречена.

Ставка Юрія Вариводи на тренди - лаковану шкіру і чорні прозорі жакети-чохли поверх блуз – не дала очікуваного дизайнером ефекту модності. Вузькі брюки із лакованої шкіри з зеленими стібками, підкочені чорно-білі плісировані спідниці, урочисті білі блузи з короткими прозорими піджаками поверх і болоньєві куртки – набір гримучий і безладний. Поєднати їх однією ідеєю Юрію не вдалося. Широкий білий пояс на чорних шовкових брюках зорово укорочував ноги моделям, а лаковані корсети, одягнені поверх суконь, які в свою чергу були навантажені шовковими жабо і прозорими чохлами викликали внутрішній протест. Синій металік і темно-зелений шовки з чорним поєднувалися непогано, але невдалий підбір фактур не давав цим благородним кольорам розкритися по-справжньому.

Когось із дизайнерів регулярно надихає музика, когось вулиця, когось література, а Наташу Глазкову – культура малих народів. За натхненням для осінньо-зимової колекції „...Приєднання Вічності...” дизайнерка подалася на Алтай, легенда про Принцесу Алтаю – втілення гармонії жіночого і чоловічого начал – породила образ сильної, гордої жінки з ніжною душею. Суворі лінії брючних костюмів зі стрункою геометрією комірів, які нагадують пташине крило, і красивими металевими пряжками, пом+якшують настрочені „арочні” волани. Гордо тримати голову жінці від Глазкової допомагають високі стійки блуз, підтримувані рядом гудзиків, норкові міні-шалики, зав+язані на трикотажних светриках, високе горло кашемірових светриків з вишитими грифонами та іншою знаковою символікою. Вишукана вишивка бісером і рішельє на кремових, перлинних речах додала аристократичності. У Наташі Глазкової склався імідж дизайнера, від якого чекають пошуку і експериментів, вони, звісно були і в цій колекції, але грамотно дозовані, відтак образ жінки сезону осінь-зима вийшов цілісним і загадковим. Молодіжна лінія Sketches by Nastya потішила приємною кольоровою гамою – креветочний і салатовий вдало розбавили базові коричневий і сірий. Підтяжки, майки з глибокими вирізами, рейтузи, вузькі брюки з застроченими складками на колінах і внизу, багато фішок із шкіри, аплікації - стильно і весело.

Поекспериментувавши минулого сезону з другою лінією ...for peace..., цього разу Ірина Каравай зосередилася лише на марці Nota Bene Karavay – друга лінія не на часі, вирішила дизайнерка. Естетська любов Каравай до прямих ліній, геометрії природно трансформувалася в японську тематику, з якою Ірина повелася вкрай обережно: дизайн „вузькооких” окулярів – перший акцент, деталі, зроблені за логікою орігамі – другий, пояси-обі спереду на сукнях і пальтах – три. А любов до прямокутних полочок, прямих силуетів, запАхів у Ірини Каравай настільки давня, що назвати це спеціальною „японістикою” цією колекції язик не повертається. Фірмові прийоми дизайнера – як то любов до підтяжок і плащівки, числені перев+язки, об+єм за допомогою зібраних на резинку ліній – залишилися і в цій колекції. Кольори – приглушені, яскравих акцентів додають зелений і фіолетовий.

Тетяна Земськова і Олена Ворожбит показали розкішну колекцію ділових костюмів, розбавлених шикарними шовковими блузами і сукнями. Назвали її „Зима в Венеції”, і я зразу їм повірила. Тому що лискучий фіолотево-синій, лавандовий, димчато-сливовий шовк як ніщо інше нагадує сталевий блиск води на нічному Гранд-каналі. „Мода дрейфує від розкоші і гламуру в бік суворості, - каже Олена Ворожбит, - але наші жінки не погодяться розпрощатися з красивими речами, тому ми залишили широкі рукави в блузах, та інші деталі”. Основу колекції складають костюми чіткого крою, суворого силуету з вовни в смужку, що відсилають до сексуальності Марлен Дітріх. Високі брюки на підтяжках чи оксамитові шорти з жилетом у поєднанні з шовковими блузами створюють елегантний букет емоцій. Гігантські лакові сумки, лакові чоботи і високі рукавички додають модного глянцю деяким класичним поєднанням. Фішка колекції – коси із тканин, якими оздоблені капюшони курток, подоли спідниць, сукні. Дизайнери заперечили будь-які асоціації з Юлією Тимошенко, мовляв, коси – це традиційно український елемент, а створюючи універсальний одяг, хочеться залишити на ньому хоч якусь національну відмітину.

На показі Андре Тана стався справжній аншлаг – глядачів прийшло більше, ніж вміщувала зала „Альта-Експо”. Чи то шанувальники таланту дизайнера надто стрімко розмножуються, чи то пан Тан надрукував забагато запрошень, але вже за десять хвилин присісти було ніде і в проході лишилися навіть ті, хто мав білети в перший ряд. Вже по перших тактах саундтреку можна було здогадатися, що на подіумі зараз з*являться гості з майбутнього. Своєю вбудованою антеною Андре Тан вловив сигнал з Парижа, де футуризм оголосили однією з головних тенденцій наступного сезону. Від романтизму, жіночності і інтелектуальності минулих сезонів майже нічого не лишилось – самі лише шовкові тканини з атласним блиском (здебільшого срібні і чорні), цитати з чоловічого парадного костюму (загнуті кутики коміру сорочки для краватки-„метелика” були присутні у кожній другій моделі) та гарріпоттерівські мантії за плечима, які стали більш геометричними і нагадували плащі героїв „Зоряних війн”. Найфутуристичнішими в колекції були прорезинені костюми кислотного блакитного і металевого кольорів та такі собі легінси з широкої резинки, крізь яку виглядали яскраві колготки, а чи не найголовнішими -- плаття-сорочки прямого силуету з довгим рядом ґудзиків і круглими полами. Напрочуд добре дизайнерові вдались дві—три космічні куртки-вітровки зі сріблястого шовку, з асиметричною застібкою-блискавкою, хлястиками та прострочкою на плечах. Цікавою була і епізодична поява серед срібного і чорного елементів кольору електрик (наприклад, тоненької краватки). Крім того, Андре Тан не втримався і повторив у вечірній сукні ефектне нашарування чорного гіпюру на кольорову тканину, яке вже декілька років полюбляє головний дизайнер Christian Dior Джон Гальяно, а в цьому сезоні полюбили чи не всі українські дизайнери. Ще в колекції можна було знайти сліди Альбера Ельбаза з Lanvin, Франсиско Коста Calvin Klein та багатьох інших дизайнерів. І все це на фоні Ніколя Ґеск*єра, який в колекції для Balenciaga нагадав fashion-світові про футуризм, - розшифровує бекгарунд Маша Халізєва.

Минулого сезону Олена Голець створила колекцію на випадок, якщо завтра підвернеться нагода відправитися в навколосвітній круїз, цього разу – призначення й естетика залишилися, а сезон помінявся. Courchevel навіяв дизайнеру колекцію відверто красиву, буржуазну і абсолютно практичну. Накинеш на вечірню сукню-міді або люрексову в підлогу дуту куртку з гудзиками-стразами, або світлу дублянку з коротким рукавом-ліхтариком – і на модному гірськолижному курорті почуваєшся в повному порядку. Вдень випити кави можна і в об+ємних „пажеських” шортах чи бріджах вершника з тонким сірим трикотажним светриком – лаконічно і елегантно. Без хутра в Куршевелі мешканці Рубльовки вас не зрозуміють, Олена передбачила й це – хутряні жилетки, спортивні куртки, пончо, а до них – високі лакові рукавички і чоботи. Пончо від Голець, безформенність яких заперечують бордові лакові пояси, обіцяють стати сенсацією наступного сезону на будь-якому курорті. Починалося дефіле так гламурно – Welcome to Courchevel, а закінчилося поліцейською сиреною, під яку хлопець у светрику „Олігарх” розкидав доларові купюри. Виявляється, на колекцію може надихнути і цьогорічний скандал з російським олігархом Прохоровим у Куршевелі. „Когда б вы знали из какого сора растут стихи, не ведая стыда...”
 
F

Fashion Girl

Guest
суперский наряд!!!!!!!!
 

Льдинка

New Member
4-й день Недели Моды:

XX вік повертається

У суботу покази відкривала Марина Муляр для модного дому Artinelli, вона представила феєричні образи 20-х, які асоціюються з німим кіно, чарльстоном, декадансом, модернізмом. У головній ролі – сукня, зваблива для вечірки, елегантна для роботи, комфортна для уїк-енду. Чуттєві спідниці мають 4 лінії по горизонталі – високий пояс, кокетка, об'ємне із вертикальними складками основне полотно і манжет. Сукні із шовку, шифону, оскамиту – чуттєві і вишукані, V-подібний виріз на спині, який організовується стрічкою з бантом, додає їм пікантності, а акцент на талії підкреслює жіночність. Спокійна монохромна гама – сірий, чорний, білий – не відволікає від краси власне жінки.

Олександр Васильєв знову намагався „розтлівати” і без того нестійку до перебору українську публіку. Жатий шифон він драпірував, доповнював летючими „язиками”, вишивав пайетками, додавав оксамит і золотисті вставки - і все це на кількох десятках сантиметрах топу, оксамитові шаровари до коліна і пишні міні-спідниці в складку доповнювали картинку парадного виходу дівчат у нічне місто за пригодами. Шовкові сукні Васильєв представив двох силуетів – летючі, з перехватом під грудьми і квадратним декольте і прямі сукні-міді, перехоплені у талії. Про монохром, звісно, не йшлося – складний малюнок виконаний у червоно-золотисто брунатних кольорах. Дизайнер каже, що на колекцію DE-Mon City його надихнули червоний колір, вулиця, готика і ніч, склавши все докупи, на думку чомусь спадає вулиця червоних ліхтарів, а автор асоціює її з готикою і демоном, який криється в жорстких комп'ютерних іграх.

„Очима чоловіків” подивилася на жінку Тетяна Іващенко, причому не простих, а геніальних – Крістіана Діора, Юбера Живанши, П'єра Кардена. Слід подякувати дизайнеру за блискучу витриманість стилю – французька класика 60-х передана бездоганно: жіночні чорно-білі пальта з подвійним коміром і укороченим об'ємним рукавом, біле пальто з чорними квітами розширеного силуету, рожеве пальто-тюльпан, не менш вишукані спідниці-олівці і спідниці-трапеції. Показувати класику – великий ризик для дизайнера, але Тетяна Іващенко може пити шампанське: крій її моделей бездоганний, посадка на фігурі відмінна, а це буває не так часто в наших палестинах. Власне, ця колекція демонструє, як класичні лекала втілюються в новітні матеріали: сучасно виглядає блуза з дзеркального шовку, а білі жакети із битої вовни, яка не потребує обробки швів, лягають по фігурі так, як потрібно дизайнеру. Із авторського в колекції – пряжки на кишенях, гудзиках, поясі, подвійні коміри класичних піджачків по фігурі, пояси на відкритих жакетах. Діловий стиль від Тетяни Іващенко для жінки 21 сторіччя занадто вичурний, але дизайнер має залізний аргумент: чому 7 речей з колекції купили моделі, які її демонстрували?

На 360 градусів розвернулася в своїй творчості Анна Бабенко, і показала модну, цікаву колекцію, як учать тренди. Її жінка переступила межі Києва і подалася в Європу, і очевидно почувалася там у своїй тарілці. Монохромна гама, мінімалізм, який гармонійно компонується з об'ємами, лискучі поверхні тканин – льон, трикотаж, вовна, плащівка з металізованим напиленням – надавали речам модної футуристичності, лакові аксесуари чітко організовували образ. Пальта грушовидного силуету, а також плащі і піджаки, відрізні вище талії і подібні по крою до свитки, ще об'ємні безрукавки натякали на бароковість, зате в деталях – повний мінімалізм. Сірий, беж, срібний, чорний ледь розбавляв улюблений колір дизайнера – червоний, „як крапля червоного вина, яке корисне для здоров'я”(цитата). Мені особисто в загалом рівній і стильній колекції Анни Бабенко не вистачало якоїсь родзинки, втім не тлі глобального прориву дизайнера на якісно новий рівень це побажання можна переадресувати на натупний сезон.

Зовсім нещодавно я говорила про впізнаваність дизайнерського почерку, але коли перша модель вийшла на подіум, у мене вирвалось „Ух ти!”, – коментує показ Анни Бублик фешн-критик Тетяна Хмелівська. – Зовсім нова, нетипова Бублик: вузькі асфальтові джинси, об’ємна чорна куртка з модними рукавами-балонами оздоблена брошками в дусі Антоніо Марраса, величезна хутряна шапка-вушанка. В осінньо-зимовій колекції Анна Бублик повністю зосередилась на жіночому одязі, прибравши чоловічий блок. Багатошаровість, безмір фактур, складний крій блуз, на які „нашаровуються” драпіровані спідниці-балони з шовкового джерсі (в найкращому випадку) і шовку, розшиті паєтками і стразами манжети леґінсів, величезні брошки і шапки – як сказав би наш лондонський колега Ендрю Такер, це було «overdesign». Дизайнер, як то кажуть, «не впоралася з керуванням». Пропоную залишити в минулому летючі шовкові сарафани з корсетним ліфом, вдягнені на блузи, і жахливий саундтрек. У майбутнє ж взяти об’ємні куртки, вузькі шкіряні джинси, драпіроване джерсі та спідниці-оригамі. За один сезон повністю змінити свій стиль неймовірно складно. Але за спробу – спасибі!

Добротну колекцію, динамічну, грамотно вибудовану, показала Роксолана Богуцька, яка віртуозно працює зі шкірою. Жакети з характерним гуцульським декором з коричневої замші, приталені куртки з чорної, по-хитрому обробленої, ніби букльованої, шкіри. І, звісно ж, знамениті роксоланині шкіряні мережива, виконані за останніми технологіями лазерної різки. Окремим блоком вистрілили плащі і жакети з лакової шкіри – шоколадного, традиційного чорного і несподіваного гірчично-жовтого кольору. Особливу увагу дизайнерка приділяє аксесуарам – капелюхи-федори, паски з товстої різьбленої шкіри, великі намиста і браслети з пластику, а також вишиті хрестиком маніжки і манжети в якості браслетів та кольє надали завершеності образам. До слову про національне – на традиційні гуцульські блузи з багатою вишивкою Богуцька верхнім шаром наділа чорну органзу та «укомплектувала» чорними шкіряними джинсами, надавши очевидному національному одягові гостромодного духу. Ґламур було представлено в золотавих тонах: брючки з металізованого ламе, поверх – мереживна міні-сукня і жакетик з маленькими „ліхтариками” з молочно-білої мерлушки. Останні кілька сезонів Богуцька робить красиві шовкові сукні в діл, що їх пропонує носити з ковбойськими чобітьми. Перший блок суконь мав улюблений Роксоланою візерунок «турецький огірок», в останньому дизайнерка віддала данину модним нині „диким кішкам”. Зі зграї вибилось одна, з багатошарового шифону червоної барви з задрапірованим ліфом. Що вона робила на подіумі – ніхто так і не зрозумів. Як не зрозуміли і ще одне – який же сезон ми подивились? – не може збагнути Тетяна Хмелівська.

Настрій на сьомому показі підняла колекція Victoria Gres Denim і дефіле, яке поставив Олексій Залевський. Трубочисти, (звичайні персонажі на вулицях Ужгорода, де певний час жила дизайнерка), вірніше трубочистки в стилі глем-рок ходили по подіуму, а також залазили на стрємянки, кОпали їх, прилягали на подіумі під живий виступ групи „Борщ”, музиканти якої виступали в маєчках Gres і циліндрах від дизайнера. Цілком традиційний крій джинсів (5 моделей), відмінність яких полягала в дизайні кишень і наявності чи відсутності брендованих літер V і G, компенсувала розмаїтість верху. І це при тому, що всі приталені піджачки з об'ємними басками-„пачками”, пальта міді із жатого трикотажу, короткі сукенки з широкими рукавами на джинси, оксамитові жакетики з рукавами ѕ, піджаки-смокінги – всі до єдиного чорного кольору. А гламурний ефект досягався поєднанням різних фактур – оскамит, шовк, вовна, плащівка. Класичне поєднання блакитного джинсу із чорним, плюс циліндри і забруднені бавовняні рукавички без пальців – невідпорний образ сучасної красуні, яка вміло маніпулює модою. Апофеозом шоу став фінальний вихід – професійна балерина, яка тільки й могла втриматися на чорних лакових пуантах на височенних підборах (відомий артефакт із модних каталогів 90-х років, який Вікторія Гресь відкопала на одному з блошиних ринків), одягнена в маєчку, лосини і металеву ажурну „пачку”: натяк на те, що до моди треба ставитися без фанатизму. Браво, Гресь! Браво, Залевський!

Незвичною для українського ока кольоровою аскетичністю – навіть на тлі упокоєності яскравих барв у наступному сезоні - відзначилася колекція німецької дизайнерки Анни Гьортц, яка показом на UFW засвідчила свій прихід на український ринок. Сьогодні вранці відбулася презентація монобрендового бутіка Annette Gortze в торгівельному центрі „Більшовик”. Мішкуваті пальта і піджаки, завужені донизу, але без фанатизму, і укорочені, теж без фанатизму, брюки, довгі плащі і пальта, розширені донизу, на один гудзик, асиметричний трикотаж – європейський, трендовий і дуже носибельний, комбінаторний одяг. Звісно, з урахуванням нашого менталітету, цим ансамблям суджено бути розбавленими яскравими кофточками і блискучими аксесуарами, але для тих, хто шукає практичні і стильні речі з європейським шармом і стриманими деталями, має шанс знайти їх. На колекцію сезону осінь-зима-2007-2008 Аннет надихали чорно-біле кіно 20-30-х років минулого століття, правда, сексуальність Марлен Дітріх і Грети Гарбо трансформувалася в сучасний фемінізм із необтяжливим для життя, невимушеним, вільним кроєм, широкими брюками, а образу цій впевненій у собі і цілеспрямованій жінці надають ремені, капелюхи. Відсутність яскравого декору компенсується цікавою фактурою – шовк із найтоншими металевими нитками, груба, „випрана” бавовна, твід, вовна з льоном, груба шкіра, хутро єнота. Для вечора – тафта та плісе.
 

Льдинка

New Member
Шопоголікам присвячується...


Валентина Клименко розповідає про покази 18 березня.

Коли недавно я піддала критиці колекцію Mirachel, і була, можливо, занадто сувора, я принаймні говорила з дизайнером, до якого апелювала, однією мовою, – каже фешн-критик Тетяна Хмелівська. Той набір суконь, пальт і блуз, які показала Kasta', колекцією назвати важко. До дизайну це теж стосунку не має (адже дизайну вчаться у відповідних навчальних закладах, а Алеся Кириченко не бачить у такому навчанні сенсу, правда, не заперечує проти професійних семінарів). А блок коктейльних суконь взагалі міг продовжуватися безкінечно, настільки він був безликий. Що ж, свої 15 хвилин слави вона отримала. Череп Ворхола посміхається.

Людмила Кисленко хоч і використовувала в своїй колекції Moon Light переважно монохромні кольори, але пройшлася по великій частині спектру – чорний, білий, золотий, червоний, фіолетовий, синій, коричневий, малиновий, срібний. Дизайнерка сміливо скомбінувала бавовняну фуфайку з капюшоном із оксамитовими шароварами, оксамитову сукню ззаду прикрасила підтяжками, а шовкову блузу з мереживом рюш поєднала з шовковою ж спідницею із точно такими рюшами. «Зараз у моді ґотика, але я – противник сучасного прочитання ґотики, яке перетворює її в сатанізм. Тому я розбавила сувору ґотику етнікою і бароко», – розповіла Людмили. Правда, ні етніки, ні ґотики в колекції я не помітила, зате було багато фірмових «кисленківських» кишень із кулісками, драпіровок, кольорової обстрочки монохромних костюмів, модна довжина міді і широкі рукави.

Shopingomania – дуже точна назва для нової колекції Христини Гусіної, вона абсолютно, категорично носибельна, комбінаторна і без невиправданих претензій: що називається – іди і купуй. Улюблений тандем Гусіної – коричневого з синім – виплив знову – хіба трохи розбавлений золотим, як і традиційний узор «огірки» на трикотажі та парчі. Христина не заганяє жінку в жорсткі рамки певного стилю, натомість пропонує безліч варіантів «повсякденного шику» (визначення дизайнера). Особливо просить звернути увагу на комбінезони з об'ємними ґудзиками – спортивні і практичні, виконані з нарядної парчі, у поєднанні з золотистим светром з люрексовою ниткою або комбінованою блузою з віскози та шовку, вони виглядають елегантно і дорого. Більш жіночний варіант – сукні-сарафани. Традиційний верхній одяг не може конкурувати з об'ємними парчовими куртками-бомберами і трикотажними пальтами в огірки з накладними кишенями і під пояс. На осінньо-зимовий сезон Христина пропонує безліч актуальних лосин, рейтузів різної довжини, а також реанімує трикотажні хомути-шоломи, або по-іншому – труби. Вперше Христина ризикнула одягти чоловіків – парча на пуховиках і піджаках із трикотажними вставками компенсується стриманою колірною гамою і спокійним кроєм.

Не дуже переймаючись особливостями крою, Діана Дорожкіна завжди концентрується на декорі, і судячи з кількості людей з букетами у залі, не за трендами вони йдуть на покази Діани. Цього разу дизайнерка, що спеціалізується на виробах зі шкіри, знову показала корсети, приталені куртки з вертикальними вставками, які візуально виструнчують фігуру, облягаючі міні-сукні, бриджі, брюки, але до деяких моделей додала об'ємних драпіровок, жіночних рюшів і мережива. Золотавий, срібний і платиновий – основна колірна гама колекції, традиційний шкіряний чорний присутній більшою мірою на чоловічих моделях, які Дорожкіна на подіумі показала вперше. Крій плащів і піджаків цілком традиційний, зате обриси крокодила на рукавах і спині дозволяють себе відчути справжнім Данді. Крупні ґудзики на чоловічих моделях грають ролі акцентів. Діана Дорожкіна показала кілька моделей з хутра: для чоловіків – поні, для дам – норка.

Учора Оксана Караванська показала другу колекцію – мікс із ліній OK by oksanakaravanska, OK by oksanakaravanska (for men), O'KID'S, і її дефіле не залишило байдужим жодну людину в залі. Селебріті, які вийшли на подіум у ролі моделей – телеведучий Анатолій Борсюк, ді-джей Паша, актор Остап Ступка, співзасновник UFW Олександр Соколовський, а також зіркові діти – Влад Шовковський, Маргарита Литовченко, Святослав Караванський, Емілі Арфуш, Іван Дюденко, Устина Ступка – наповнили показ особистісною енергетикою. Формат цієї колекції – чисте прет-а-порте, не обтяжене заскладним кроєм і ручною роботою. Правда, з поганими тканинами Оксана Караванська відмовляється працювати і в другій лінії, тому OK буде лише трохи дешевшим за першу лінію. Друга лінія від Оксани Караванської ні в якому разі не виглядає нудною – чоловічі піджаки, наприклад, оздоблені великими ґудзиками, «латками» на ліктях, незвичайною верхньою кишенькою або аплікацією, а пряме пальто виграє за рахунок гри фактур. Жінки теж не залишаться непоміченими в одязі від Караванської – болоньєві куртки з великими комірами чи гіпертрофованими рукавами, меланжеві трикотажні сукні з переплетіннями на плечах, широкі брюки з елегантним воланом, який прикриває блискавку, асиметричні спідниці, укорочені жакети привертають увагу почерговими соло фактур і конструкцій. Одяг, у якому зручно і затишно. Приємно, що дитячий одяг – реально дизайнерський, і якщо описувати його стиль – то він поважно елегантний з милими дитячими деталями.

Недільний вечір закривав показ російської дизайнерки Світлани Тєгін, чиє серце назавжди віддане кашеміру. Матеріал диктує чистоту ліній і чистоту форми, і при цьому мінімалізмі виражальних засобів Світлані Тєгін вдається створювати напрочуд цільні, образні речі. Для колекції Mongol дизайнерка використала природні кольори – мишачо-сірий, антрацитовий чорний, коричневий, бежевий і верблюжої вовни, зрідка зриваючись на насичений зелено-бірюзовий, яскраво лимонний і золотавий. Основою колекції була сукня-сорочка з коміром-поло і розрізами по боках, яку дизайнерка пропонує одягати з довгими кардиґанами без рукавів. Вільний силует кашемірових суконь Світлана приборкувала за допомогою пасків і отримувала трендовий і дуже жіночний силует-«вісімку». Особливо треба відзначити пальта Tegin – довгі, А-силуету та міді Х-силуету. Найефектнішими в колекції Світлани Тєгін виявилися дві лаконічні сукні в стилі 50-х – зі спідницею-тюльпаном, вирізом човник і поясом, який підкреслював стан. Високі кашемірові рукавички і круглі «горловини» з капюшоном виступали у ролі аксесуарів і додаткових «обігрівачів».

«Нові імена»

Від молодих дизайнерів найменше очікують шанобливого переспівування авторитетів і вміння компілювати. Як вампіри на свіжу кров, даруйте за нерівність стилю, злітаються фахівці на програму дебютантів «Нові імена», більше того – саме присутність на цих показах і визначає серед публіки істинних гурманів від моди. Що ж показали цього разу дебютанти UFW?

Олена Буреніна показала: плащі, куртки грушовидного силуету з капюшонами, об'ємні спідниці, нереально високі коміри – асоціація з птахом, якого кличе небо, модні укорочені безрукавки, вільний крій і довжину міді, а головне – вона показала потенціал і креативність. У темно-зелений, брунатний кольори дизайнер крапнула трохи червоного. Олена створювала колекцію за три тижні, відтак, за словами дизайнерки, вона вийшла максимально емоційною та експресивною.

Світлана Зозуля показала: складногеометричні сукні та піджаки з костюмних тканин, кожна з численних деталей яких були зроблені з матеріалів іншого відтінку та малюнку, та 2 доволі класичні чоловічі пальта з крупними ґудзиками. Коричнево-гірчична гама гасила буйну конструкторську фантазію, а широкі рукава-крила дещо романтизували прагматичний силует.

Володимир Пилипчук показав: зовсім звичайні брючні костюми та облягаючі сукні-міді і максі з розширеним донизу силуетом у темній колірній гамі – чорний, синій електрик, бордо. Зіставлення фактур помітити було вкрай важко, хоча саме на це очевидно тернопільський дизайнер і робив ставки, адже за його словами, об'єктом «дослідження» в цій колекції була зона присмерку, коли на перший план виступають силуети і відблиски.

Ольга Залуцька показала: сукні і шорти із тафти зі зшитими внизу шатанинами, грайливі дублянки з золотистими і сріблястими вставками, хутром і мереживом одночасно та сукню з «леопардового» трикотажу з декором із атласних стрічок. Це навіть еклектикою назвати важко, а колекцією й поготів.

Лілія Літковська показала: чоловічу і жіночу (на Світлані Лободі) версію болоньєвих стьобаних курток, об'ємні пальта з вишивкою паєтками і великими ґудзиками, прозорі костюми з мережива, квітчасті об'ємні шорти. Усю цю різнокаліберну, еклектичну, складноскроєну масу речей Лілія вправно «упакувала» в панківську стилістику і доповнила ядучо-жовтим, зеленим, червоним лакованим взуттям. Але нічого дивного в цьому немає, бо молода дизайнерка вже встигла попрацювати в студії Annlee з такими клієнтами, як Гайтана, Лама, Сашко Положинський, Світлана Лобода, група «Гавана», як стиліст працювала на кліпах «Тартака» і «Таліти Кум». Можливо, в шоу-бізнесі Лілія й заробила собі депресію, від якої, за її словами, рятувалася допінгом у вигляді наївного жовтого кольору. Лілія Літковська також показала, що має авторитет у київській тусовці.
 

Льдинка

New Member
Свіже і Червоне

Валентина Клименко розповідає про покази 19 березня.

Передостанній день модного марафону пройшов під знаком Fresh Fashion (за підтр)– 6 показів, згруповані по 2 колекції, і проекту Fashion Aid, в якому 30 дизайнерів представили спільну колекцію, присвячену боротьбі зі СНІДом.

Відкривали Fresh Fashion Анна Сосновська і Марія Лосєва. Анна показала чоловічу колекцію POliciTY, в якій змішала прямі пальта-міді, короткі плащі під пояс із м'ятими брюками, які на швах розстібаються на блискавку і модними жилетами, трикотажними і вовняними. Чоловіки хоч і прогулювалися по подіуму в черевиках із наручниками на халявах і з нашитими пайєтками пістолетами і зірками шерифів на піджаках та кардиганах, схоже, вони умовляли самих себе, що їм не страшно: адже прямі лінії крою настільки пом'якшувалися поясами, м'якими, м'ятими тканинами, тонким трикотажем, що костюми виглядали майже жіночно. Трохи гламуру, трохи спорту, трохи сірого, трохи чорного, трохи білого - в результаті вийшов типовий сучасний чоловік, що обходить гострі кути, маневрує між крапельками і намагається видаватися сильнішим, ніж він є насправді.

Марія Лосєва, яку всі знають як прекрасну дизайнерку джинсової марки, а також як авторку цьогорічної колекції для міжнародної джинсової марки Motor, дебютувала на подіумі UFW ще й у ролі співачки. Дебют був яскравим, колекція – не дуже, хоча й представлена максимально видовищно – на подіум виходили і красиво рухалися танцівники з кількох колективів експериментального танцю під саундтрек, спеціально написаний для цієї колекції Лесею Горовою і заспіваний дизайнеркою. Добре продумана драматургія показу і три тригодинні репетиції не змогли витіснити враження того, що дизайнерка захопилася декором за мотивами африканської етніки – принти на тему, нова технологія „шрамування” джинсів і шкіри, яка намагається відтворити ефект татуювання на тілі африканських аборигенів, і вся пара вийшла в один гудок. Поєднання африканської етніки з українською( джинси з натяком на шаровари, переплетіння тканини у вигляді кос, традиційні написи „Не журися”) мало за задумом автора вилитися в нову естетику (колекція називалася Rasova LЮБOFF), але набір прикольних маєчок і креативних джинсів, та ще „пошрамованих” шкіряних курток і штанів так і залишився набором, не перетворившись у колекцію. Марія Лосєва сказала, що хоче поки відкласти „сайд-проекти”, зосередитися на своїй марці, а також серйозніше зайнятися співом. Може останнє все й пояснює?

Цільова аудиторія Юстини Могиляк – сноубордисти, які в її одязі мають всі шанси виглядати більш накачаними, більш плечистими і спортивними. Можливо в Куршевелі таким ансамблем важко здивувати, але в Буковелі і Закопане біло-чорні і біло-червоні брюки і куртки з правильних спортивних матеріалів, ще й із принтами – як мінімум доречні. У вільний від занять зимовими видами спорту час, могутні плечі відпочивальників може прикрасити піджак вільного крою також із принтами, яскраво-блакитна замшева куртка чи руда коротка шкірянка з широкими плечима. Для подруг сноубордистів у дизайнера є кілька шовкових міні-суконь, які можуть конкурувати із красивими льолями. Хотілося б дізнатися, яке відношення має ця колекція до „загальнолюдської” моди...

Олександр Очеретний
показав колекцію, яку він представляв у програмі Russian Fashion Forum в рамках Британського Тижня Моди.Тяжіння до красивостей у вигляді рясної вишивки бісером і стеклярусом, бантів на брюках над колінами, широких оборок внизу спідниць, романтичних білих блуз, драпіровок, ренесансних рукавів Очеретний пояснює бажанням втекти від сірих буднів. Одяг абсолютно не агресивний, конструкторський креатив зосереджений на плавних лініях, а вільні силуети дають шанс комфорту. Для себе дизайнер порівняв відблиски бісерних узорів із мерехтінням скла на вітражах готичних соборів, причому цей образ Олександр втілює з голови до ніг –він розробив також і взуття з аналогічною вишивкою бісером і стеклярусом. Чорний і сірий, розбавлені червоним у декорі і сліпучо білими блузами, створюють гармонійні колористичні образи, втім сказати, що це найкраща з усіх бачених колекцій Олександра Очеретного чомусь не можу.

У сукнях від Ілони Куц на подіум вийшли Світлана Вольнова і дівочий дует „НеАнгели”, в принципі з вибору моделей можна судити про напрям колекції. Звичайно, жіночна, звичайно, з претензією на розкіш - кадри з „Вбити Білла” на екрані задника мали підказати глядачам ще одну „фарбу” – вбивча краса. Шовкові хустки на голові моделей, зав'язані на циганський манер, підкреслювали волелюбність і примхливість дівчини від Куц, і красиво „летіли” слідом за їх власницями разом із широкими крилами рукавів і подолами довгих шовкових суконь. Друга партія – майстерно вишиті чорним бісером прозорі чорні сукні, посажені на тілесного кольору чохли, або другий варіант – поєднання яскраво блакитного і карамельно-рожевого з бісерною вишивкою. Для чоловічих моделей характерні світлі кольори, вільний крій і комфортність.

Трендової і актуальної колекції ми дочекалися від Світлани Бевзи: вона як задекларувала футуристичний мінімалізм, так свого слова і дотримала. Втім у колекції були речі, які позбавляли цей мінімалізм стерильності – лакована шкіра, титанові лаковані шевро. Загалом жінка від Світлани Бевзи – це новітня снігова королева, холодна скандинавська красуня – раціональна, спокійна і впевнена у своїй стабільності. Дизайнерка цікаво попрацювала з асиметрією – розрізи ззаду на сукнях зсунуті вбік, вони ледь зміщують усю конструкцію на кілька сантиметрів від звичного порядку речей. Спереду сукні виглядають абсолютно мінімалістично, нюанси дизайнер перенесла на спину – інколи складалося враження, що плаття одягнуті задом наперед: вирізи, розрізи горизонтальні і вертикальні тощо. Квадратні металеві ґудзики в колекції використані дуже економно і нагадують високотехнологічні чіпи, вмонтовані в гостей з майбутнього. Вразила уяву сукня з плавним асиметричним кроєм і зміщеними пропорціями – з цієї реально свіжої ідеї можна нашити не одну колекцію.

Криваво червоним знаком оклику понеділка став показ колекції Fashion Aid, яка складалася з 30 червоних суконь від 30 українських дизайнерів. Серце, сльози, банти, що символізують ВІЛ-інфікованих людей, око зі сльозами, вишитий ланцюжок людей, що тримаються за руки – це тільки кілька з численних використаних прийомів, якими Ірина Каравай, Оксана Караванська, Лілія Пустовіт, Ксенія Марченко, Віктор Анісімов, Людмила Кисленко, Христина Гусіна та інші намагалися передати свої емоції з приводу небезпечної хвороби і стану людей, які живуть із нею в суспільстві, будучи в ньому практично ізольованими. Про професійність вітчизняної моди свідчить той факт, що дизайнери не вдарилися в речі-артефакти – це сукні, спідниці, костюми, цілком придатні для носки, більше того – 22 грудня відбудеться аукціон цих речей, зібрані кошти від продажу колекції Фонд Олени Франчук „АНТИСПИД”(організатор акції) планує направити сім'ям, які взяли на виховання ВІЛ-інфікованих дітей-сиріт, та першій в Україні клініці для ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД дітей. Ефект смертельної небезпеки, яка чаїться в крові людини, досягався умінням створити образ. Оскільки режисером шоу був Олексій Залевський, за „дохідливість” і потрясіння можна було не хвилюватися – коли на сцену під „Групу крові” Цоя попарно виходили дизайнери зі своїми моделями, двоє людей із ВІЛ, а також засновник Фонду „АНТИСПИД” Олена Франчук із співорганізаторкою UFW Іриною Данилевською, зайве говорити про банальні мурашки поза шкірою. У холі організатори виставили сукні з презервативів, які створили молоді дизайнери – креатив і пропаганда безпечного сексу в одному флаконі.
 

ADELANTES

♥♥♥
Луганск.Показ Михаила Коптева.
Пожалуй промолчу, за меня скажут фотографии :jok:
з.ы.фотки есть и еще, но пожалуй лучше выкладывать не буду=это больше на порнографию тянет...
если кого-то ооочень интересует-ссылка:
 

Вкладення

Останнє редагування:

Live

Happy Live :)
Луганск.Показ Михаила Коптева.
Пожалуй промолчу, за меня скажут фотографии :jok:
з.ы.фотки есть и еще, но пожалуй лучше выкладывать не буду=это больше на порнографию тянет...
если кого-то ооочень интересует-ссылка:
Супер! Последняя фотка ваще жжет! :) Все что нада видно! Да и вторая ниче так!
 

микробчик

♥ ♥ гаряча дівчина♥ ♥
Ничё себе, вообще ссума посходили, девки без трусов-фу.
 
Зверху