Украинская мода и ваше отношение к ней

  • Автор теми Fashion Girl
  • Дата створення
B

Burberry

Guest
Ответ: Украинская мода и ваше отношение к ней

Приборкання еклектики

Приборкання еклектики У четвер розкачувалися і чекали одкровень, у п'ятницю почали тяжко працювати - 6 колекцій.

Едуард Насиров для ТМ 'Столичний' створив 'приземлену' колекцію - природні, 'немаркі' кольори (сірий, пожовклого листя, приглушений зелений, беж), зручний крій, функціональні моделі. Втім некрикливі фасони і кольоровий спокій (без принтів і контрастів) - не можуть ввести в оману людей, які розуміються на якісному casual - актуальні складки, акуратні пістончики, 'виробничий мінімалізм', бадьорий урбанізм . Чоловіків дизайнер одягнув у парки і укорочені плащі - з шортами і широкими брюками, жінки-трудівниці, озброєні лопатами і граблями, чудово виглядали в офісних сукнях із складками, з нижнім манжетом і натяком на об'єм. Плавний перехід від casual до вечірнього блоку нагадала мені сюжет 'Приборкання норовливої', коли стомлені на виноградниках герої Адріано Челентано і Орнели Муті ввечері перебиралися в гламурні одежі, але насолоджуватися життям уже не мали сил. На вечір для жінок Насиров припас довгі сукні з широкими спідницями і контрастними чи трикотажними вставками, що нагадували сарафани і фартухи, а для чоловіків костюми з блискучих тканин, піджаки з мінімалістичними комірами. Найважче - не збитися зі стилю - дизайнеру вдалося.

Жінки-махаони і капусниці і чоловіки-бражники - по формі і по темі: Ілона Куц намалювала ніжних і мужніх метеликів на шкіряних курточках, сукнях і сорочках, а плащі і сукні покроїла як хвилясті крила метеликів. Дизайнер намагалася поєднати Японію - багато кімоно, і тонкощі Заходу(що малося на увазі - важко здогадатися, бо за летючими квітчастими сукнями, на кожну з яких пішло не менше 10 метрів шифону, щедрим декором і блиском золотавих плащів та суконь із чорного французького мережива, побачити тонкі нюанси не вдалося). В плюс дизайнеру можна поставити хіба неймовірну пластичність моделей із шкіри, на актуальність, на жаль, не назбиралося.

Олена Даць всього вчетверте бере участь в українському тижні прет-а-порте, а її показ уже один із найочікуваніших. І її динаміка настільки позитивна, а смак такий обережно-вишуканий, що не доводиться дивуватися першим успіхам дизайнера за кордоном. Сукні на весну-літо 2008, зроблені з перламутрово бежевого шовку з делікатними чорними принтами карпатської вишивки, настільки ж класичні, наскільки й вигадливі. Вона могла б повторити слідом за Альбертом Ельбазом: 'Моя робота не кричить, вона шепче'. Мозаїка чорних квадратиків то тасьмою йде по подолу сукні, то витворює сонце на спині, то асиметрично лягає збоку, то раптово уривається на скошеній спідниці. Ніжні сукні з американською проймою, з закритим вирізом-човником, з плісированими крилами, з об'ємними складками, прямого силуету доречні і на найбогемнішому прийомі, і вдень прикрасять будь-яку зустріч чи переговори. Макраме із чорних шовкових шнурів створюють контраст і обрамляють сукні у вигляді бретельок, декоративних елементів. Чорний трикотаж, виконаний у техніці макраме, додає м'якості силуетам і робить холодний блиск більш затишним. І що зачаровує вже остаточно у її колекції, - індивідуальність образу.

Ірина Каравай два роки поспіль настроєна войовничо, наступного сезону вона спрямувала свою енергію в мирне, грецьке русло - на ноги моделей одягла стилізовані високі грецькі сандалії, тільки яскраві, кольорові, металізованим блиском органзи засвідчила рішучість намірів, а Пегасам і Кентаврам у декорі відвела роль оберегів. Прямі піджаки жорсткого крою з рукавами три чверті з об'ємними міні-спідницями і вузькими укороченими брюками, як не крути, створюють фірмовий силует Nota Bene & Karavay. Лаконічні лінії і геометричні деталі (привіт орігамі з минулої колекції) практично нівелюють дискотечні кольори суконь, майок і спідниць з блискучих 'лусочок' та ланцюги з блискавками. Вони забивають Грецію і наводять на думку про глем-рок. Втім не слід забувати про трикотажні сукні з напуском, широкі плісировані спідниці і металізовані блузи - еклектичне поєднання чопорності і свободи. Втім назвати це еклектикою не дозволяє велика кількість добре продуманих деталей і загальна відредагованість колекції.

Таке враження, що сам-собі-режисер Олексій Залевський придумує колекції під ефектне шоу. Хоча ні, звичайно, це омана, адже набір улюблених речей у нього завжди однаковий, а шоу жодного разу не повторюються. Із минулого 6-7-річної давнини в колекції виринули клейончаста куртка і плащ, із колекції рококо - гобеленові комзоли, комерційний спортивний трикотаж прикрасили нові прінти - комп'ютерні качечки, а футболки - олені на ядрі. Олексію Залевському схотілося, щоб це була тема барона Мюнхаузена, ну і на здоров'я. Олімпійки, без яких не обходиться жодна колекція дизайнера, наступного сезону будуть супергламурними - гіпюрні з бісером, а сукні - як же обійти найголовніший тренд - на диво прості, а завдяки ніжним кольорам гіпюру - ще й романтичні. На наступну весну Залевський припас стьобані пальта-ковдри , а спідниці-дзвони, що імітують діорівський new look, у поєднанні з футболками покликані продемонструвати невичерпну і життєдайну іронію Олексія. На додачу до цієї еклектики лінійка чорних вечірніх суконь, доповнена композиціями з волосся, скотчу і палаючих свічок, виглядала по-справжньому готично. Як у замку барона Мюнхаузена.

Боже, які кольори відібрала для своєї колекції Анна Бублик - чорничний, чорнильний, смарагдово-синій, небесний, шовк кольору перлів. Як на мій смак поєднання чорного з димчасто перлинним хоч і підкреслювало графіку силуетів, і било на контрасти - було грубуватим, зате чорний з усіма відтінками фіолетового природно передавав багатство відтінків ночі. Різноманітність силуетів суконь у Бублик межує з всеїдністю - прямі, об'ємні, на манжеті, під пояс, з напуском, розширені донизу, з тоненьким поясом, широким, до грудної клітини. Майки, кілька спідниць, один костюм і оригінальні шорти з каймою, мабуть, слугували виправданням для дизайнера на той випадок, коли б хтось придумав назвати її колекцію збіркою суконь. Анна Бублик ускладнила архітектуру своїх речей, тепер залишилося визначитися з почерком.
 
B

Burberry

Guest
Ответ: Украинская мода и ваше отношение к ней

СУКНЯ. І КРАПКА

СУКНЯ. І КРАПКА «Я уважно стежу за тим, що робить Світлана Бевза, – коментує фешн-критик Тетяна Хмелівська. – Спочатку було Trade Mark Defile, півроку тому – Fresh Fashion. Світлана дуже професійно підходить до того, чим деякі її колеги нехтують – trend-book’ів. Уважно вивчивши прогнози на найближчі кілька років, Світлана замовила тканини – білий, світло-сірий, світло-голубий. Відштовхуючись від цієї колірної гами, вона зробила дуже легку, дуже літню колекцію. Головною героїнею наступного літа буде маленька біла сукня. Це реакція дизайнера на глобальне потепління. Переносити спеку вона пропонує в стилістиці 80-х, які, на думку Світлани, будуть актуальні наступного літа. Облягаючі сукні-сорочки із тонкого шовкового джерсі, туніки з асиметричним рукавом, вузькі спідниці-олівці і широкі брюки з трохи завищеною талією. Колекція абсолютно комерційна, і це комплімент».

Про колекцію Марини Муляр для модного дому Artinelli можна сказати те ж саме – вона цілком комерційна, не дивлячись на складності драпіровок і велику кількість складок. Але в цьому випадку хочеться трохи більше арту, бо середньоєвропейська, правильна, з потраплянням у деякі тренди колекція для міської, заклопотаної жінки, яка хоче виглядати елегантно – це добре. Проте після яскравого старту Марини в «Нових іменах» і дуже жіночної колекції у стилі 40-х хотілося б від неї більшої самоідентифікації, а вона ніби ховається за професійністю, технологічністю і комерційною доцільністю. Втім, поставлені завдання – поєднати об’єм із чіткою архітектурою крою – вона виконала на відмінно. Як і більшість світових дизайнерів, Марина Муляр зробила акцент на плечах – рукав-реглан, рукав-дзвін довжиною три чверті, широкий манжет на приспущеному рукаві – тенденція широких плечей зберігається поруч із грушовидною формою силуету. Асиметрія простежується у великих заокруглених комірах, в косому крої відрізної талії, у сукнях домінують завищена талія і драпіровки, а приглушені квіткові полотна обрамляють м’які молочно-білі манжети.

На третій день від правильних, чистеньких, задрапірованих довгоногих дівчат на подіумі починається легке запаморочення, і, як буває завжди на будь-якому тижні моди, хочеться антидоту. Цим засобом і була в суботу колекція Ксенії Марченко, в принципі – тренди вони і є тренди, але зміксована розмашисто, сміливою рукою, з мазками яскравих кольорів, у стилістиці ґранж X’U виглядала свіжо, а при цьому в комерційності нічого не втратила. Перше, що спадає на думку – вплив навчання в лондонському Central St. Martins College of Art&Design, у паралель прийшло – як при порівнянні українських і британських молодих дизайнерів на першому Fresh Fashion наші виглядали трохи скутими та обережними на тлі фантазійних і розкомплексованих англійців. Дівчат на наступне літо Ксенія одягла у сукні-майки і батистові сукні-сорочки, в об’ємні брюки з завищеною талією і трикотажні сукні з перебільшеними «погонами» і вшитими кишенями, блузки і футболки з бантовими складками та улюблені нею шорти-борцовки. Чоловікам, на думку дизайнера, комфортно буде в тих же футболках із бантовими складками, майках-алкоголічках, трикотажних олімпійках. Ксенія, на відміну від багатьох наших дизайнерів, які побудували колекцію на 95% на сукнях і решту 5% добили спідницями і піджаками, подбала про весь літній гардероб – від купальника (ефект подвійних трусиків і ґрона зав’язок двох кольорів) до плаща-трапеції для жінок та від бриджів-сафарі до вітровок у чоловіків. Пройшовши у Лондоні курс деконструкції одягу, у новій колекції Ксенія тренувалася на джинсах – вона їх відрізала, створювала ефект ремонтної заляпаності, прикрашала квадратиками дзеркалець. За літній кураж і відчуття легковажності відповідали гольфи, розшиті сріблястими паєтками, і нашиті на білі блузи з органзи яскраві гірлянди квітів – реверанс у бік Індії, по якій цього року подорожувала Марченко.

Модернізація стилю Анни Бабенко відбувається впевнено, але повільно. В тому сенсі, що нові тенденції у неї тісно переплітаються із яскраво вираженими і масово проексплуатованими кілька сезонів тому. Елегантність, мінімалізм, заявки на інтелектуальність – ось стилістика колекції весна-літо‘2008 від Анни Бабенко. В її основі – сукня, з плавними лініями об’ємних спідниць, з пишними рукавами, з актуальною довжиною вище коліна. Варіації – сукня-туніка чи сукня-трапеція, об’ємний блузон чи класична коктейльна сукня. Анна не експериментувала з принтами, але на деяких монохромних речах пустила вузькі прямокутнички вишивки бісером, гралася здебільшого з фактурами – гладенькі сперечалися зі стьобаними, рельєфні з об’ємними. Прийом об’ємних, ніби дутих смужок на горловині, рукавах, подолі робив мінімалізм менш аскетичним, а всі відтінки червоного – від малинового до пурпурового – не дають такій жінці загубитися в натовпі. Сріблясті фрагменти м’яко натякали на футуризм, а вузькі довгі шовкові брюки не дають забути про фірмовий стиль Анни Бабенко.

Показ Світлани Теґін був неочікувано коротким, аж залишилося відчуття несправедливості: чому так мало? З’ясувалося, що дизайнерка показала лише половину колекції, повністю її побачать днями на Тижні моди у Москві. До того ж, частина, показана в Києві, прямо продовжує минулу – ті ж спідниці-балони, сукні з об’ємним низом, силует «перевернутий келих», тільки в літньому варіанті, а отже не кашемірові, а шифонові та шовкові і дивовижно пластичні в русі. В’яло рожевий, чорний, графітовий, білий, сірий, мерехтливо ліловий відсвічують холодним сріблом – колготи, ніби покриті сріблянкою, під об’ємною прозорою сукнею срібний чохол прямого силуету: це як відблиск підводного світу, мерехтіння місячної доріжки на воді. Дивовижно жіночні і тендітні сукні, що підкреслюють талію і м’яко облягають тіло, доповнюються кашеміровими топами і спідницями.

Тетяна Земскова і Олена Ворожбит в наступному сезоні зосередилися на технологічних тканинах нового покоління, придуманих невгамовними рушіями моди – італійцями. Вони поки складні для крою та обробки, але власникам ніяких клопотів не додадуть, – кажуть Тетяна і Олена. Очевидно, улюблений історичний період моди у дизайнерського дуету – 60-ті, уже скільки їхніх інтерпретацій вони витримали і все не вичерпуються. А все тому, що Земскова і Ворожбит не буквально копіюють формальні ознаки, познімавши знакові вершки, але передають філософію одягу того часу. Їхня остання колекція зроблена у спокійних, приглушених кольорах – пісок, молочно-масляний, жовтий, а потім лимонний, салатний, осінньо-оранжевий, приглушено бордовий. Силуети прості і класичні, а деяку фривольну об’ємність стримують фірмові жорсткі прострочені манжети, із фірмового також – любов до ґудзиків, плащівка, манжети з крупними ґудзиками, накладні кишені. Домінують у колекції сукні, але білі блузи – рафіновані й романтичні, та широкі чорні брюки, що складають невмирущу формулу елегантності, як і інше класичне чб, Земскова і Ворожбит прогнозують і в майбутньому. Для актуальності рекомендується додати трохи лаку до великих сумок і капелюхи.

Андре Тан залишився незадоволеним своєю останньою колекцією, і це хороший знак на шляху до видужання дизайнера від зіркової хвороби порожнечі. По-перше, пояснив Андре, колекція не повна – всі ідеї втілити не встигли, по-друге, мала бути трохи іншою – з ухилом у віру і духовність. Те, що ми побачили в суботу, це якийсь новий Тан – він любить відкриті, сексуальні, романтичні сукні, він захоплюється грою світла на контрастах матового і блискучого, він грається драпіровками і залишає простір для драпіровочних експериментів своїм клієнткам – такі собі трансформери, йому імпонують рукави-буфи. Тут поруч із сукнею-сорочкою грушовидної форми зустрінеш жіночні сукні у дусі Унгаро. За словами дизайнера, на колекцію його надихнули храми і пам’ятники старої Європи, мабуть, і античні одежі, і легкі, повітряні драпіровки епохи Відродження. Жінка майбутньої весни та літа вже менше залежить від рекомендацій модних журналів, вона самодостатня і рішення приймає, керуючись лише доцільністю і власними примхами. Колір лазурі, синій, блакитний, в’ялої троянди – чисті, монохромні, а їх акварельно ніжне поєднання підкреслюють колготи таких же делікатних відтінків. Що ж залишилося від колишнього Андре Тана, прихильника Йоджі Ямамото і smart couture? Ремінісценції, як не парадоксально, видно в чоловічому блоці, який дизайнер представив вперше. У цій колекції не все зрозуміле, мені здається, і самому дизайнеру, але інтуїція підказує правильні ходи.
 

bimba

New Member
Мода на весну 2009

Весна, которая, казалось бы, еще довольно далеко, наступит очень скоро. Собственно, подумать о ней сейчас, в самом начале зимы, вполне соответствует пословице «Готовь сани летом, а телегу зимой». К тому же, покупая веселое легкое платье в трескучий мороз или в дождливый день, мы этим словно сами приближаем весну и вкладываем свою лепту в скорейшее окончание холодов и возвращение солнечных дней, птичьего щебета и прочих радостей, которые наполняют кровь ожиданием счастья, чуда и любви. Именно поэтому мы предлагаем вам подумать о будущем тепле уже сейчас и узнать, что же именно, по мнению мировых дизайнеров, должна будет носить будущей весной и летом каждая уважающая себя модница.

Сразу же отметим, что мотивом всего 2009 года станут бабочки – как символ женственности, красоты, нежности, а также эфемерности существования.

You must be registered for see images


Ассиметричная горловина

Итак, практически во всех коллекциях замечена одежда с асимметричной горловиной. Это может быть платье, топ, купальник – что угодно, это может быть одно плечо или целый рукав (что, на мой взгляд, не совсем удобно).

You must be registered for see images


Асимметричные платья появились в гардеробах звезд пару лет назад. Так, в 2007 году в таком платье была замечена модель Кейт Мосс, в 2008 – певица Шакира, и на будущую весну дизайнеры пророчат победное шествие подобных нарядов по городам и весям. Иметь его следует как минимум одно, но лучше два – вечернее и короткое, легкое – для летнего флирта.

Греческий стиль

В асимметричную тенденцию очень хорошо вписываются и рекомендуемые модницам платья в греческом стиле. Эти платья соответствуют сразу нескольким тенденциям весенней моды. Во-первых, в них асимметричная горловина выглядит очень естественно. Во-вторых, этот стиль дает возможность щедро использовать драпировки и тонкие полупрозрачные ткани в несколько слоев.

You must be registered for see images



...это далеко не всё:!: Я не стала "захламлять" форум, так как статья очень большая, по этому вот ссылка на полную статью:
>>>

читайте и высказывайте свое мнение...
 

elllee

firefly
Re: Мода на весну 2009

опять реклама сайта леди.сумы.юа :)
 

bimba

New Member
Re: Мода на весну 2009

не ожидала такого быстрого ответа, спасибо ;)
а по поводу рекламы, каждый трудится как может :mrgreen:
ладно... давайте по существу :lol:
 

Smootch

Абонент не абонент :)
Re: Мода на весну 2009

нифига не понравилось =)) или это просто так смотрится на этих девушках...
 
Re: Мода на весну 2009

3 картинка, 3 фотка слева, платье- прикольное, я б в таком вышла :razz:
 

ShtuchkA

good girl
Re: Мода на весну 2009

А я одела бы 1, 10 и 13...но не так что б с радостью, а для разнообразия :)
 

Aleksandra

New Member
Re: Мода на весну 2009

помоему 2ое на 3ей картинке неплохое... но в таком просто так никуда невыйдешь...
 
Зверху