Украинская мода и ваше отношение к ней

  • Автор теми Fashion Girl
  • Дата створення
B

Burberry

Guest
Я сама себе и модельер и швея и все остальное.С самого детства мечтала заниматься шитьем(мечту осуществила).Покупала кучу журналов мод,непропускала не единого показа мод,естественно по телевизору.И никогда не понемала,нафиг они нада эти показы,что они показывают эти самые показы.Ни в Париже ни в Милане ни тем более в Украине,я ненахожу ни единого дизайнера достойного искренних аплодисментов,у них все что дурнее то и моднее.Для меня модно то что индивидуально,и практично.
Хи-хи, у меня мама шьет. Классно, когда можно пошить именно то, что хочешь, как раз по размерчику. Я и сама пыталась шить и сейчас пытаюсь, но мне это дело не по душе...:x

+ещё несколько фоток по теме.
 
Останнє редагування модератором:
B

Burberry

Guest
Ещё один показ...
 
Останнє редагування модератором:
B

Burberry

Guest
А это последний день Holiday Fashion Week, показ прошел на пляже.:cool:
 
Останнє редагування модератором:
F

Fashion Girl

Guest

четкий :)
 
W

Williams

Guest
Правильно. Закрытые купальники — это хорошо. Вобще меньше надо оголяться.
Чем больше на женщине одето, тем больше желание ее раздеть.
 
B

Burberry

Guest
Очень понравилась коллекция Виктории Гресь, как всегда, женнственно и вполне носибельно...
 
Останнє редагування модератором:
B

Burberry

Guest
А вот фото показа Андре Тана UFW осень-зима 2007-08. Тоже есть интересные вещички.
Тан как дизайнер мне нравится гораздо больше чем как человек... Не удивлюсь если он... кхм-кхм... слегка голубой:lol: :x
 
Останнє редагування модератором:
W

Williams

Guest
А вот фото показа Андре Тана UFW осень-зима 2007-08. Тоже есть интересные вещички.
Тан как дизайнер мне нравится гораздо больше чем как человек... Не удивлюсь если он... кхм-кхм... слегка голубой:lol: :x
Первое, оно же третье — просто супер. Немного от горничной ;), немного строгости, немного пошлости.. ММ)
 
F

Fashion Girl

Guest
Первое, оно же третье — просто супер. Немного от горничной ;), немного строгости, немного пошлости.. ММ)
класс, мне тоже именно это 1 понравилось больше всего :)
блин Стелла Шаховская ... и эти 2 платья....хатю хатю хатю!!!!!!!!:( хнык-хнык...
 

Вкладення

B

Burberry

Guest
Ответ: Украинская мода и ваше отношение к ней

You must be registered for see images
Важко бути Богом два рази на рік

Важко бути Богом два рази на рік Бути хедлайнерами національного тижня моди, як не крути, почесна місія. І один із чотирьох дизайнерів із цією місією вчора справився блискуче. Може, це дуже банально і не ново, але то NB Poustovit. На відкритті UFW Лілія Пустовіт знову показала вищий пілотаж - залишаючись собою, представила і нові образи, і нові ідеї, і нові моделі, якими розширила і свій фірмовий must have від Пустовіт. Монохромні сірий, білий, чорний дизайнер розбавила кольоровими підборами у черевиках 'інспектор' та скляними каблучками - вони символізували весну, свіжість і 'порушували'(в доброму сенсі) рафінованість образу. Потім вступили кораловий, жовтий, зелений, блідо-рожевий - несподіваним поєднанням чистих кольорів Лілія пророкує шану і почесті майбутнього літа. Наступного сезону мінімалізм від Пустовіт набуває геометричної точності, легкі тканини завдяки чіткому крою тримають лінії і силует, а стрічки, складки і оборки надають її трохи меланхолійним моделям коли аскетичності, коли жіночності. Слідом за художниками-авангардистами 20-х років, натхнена постаттю Олександри Екстер, Пустовіт грається з формою і об'ємами. Тому прямий силует ззаду переходить в об'ємний, завдяки гофрованим і плісированим складочкам, полочкам, а горизонтальні полочки - на комірі, поясі, рукавах, подолі пом'якшують її видовжені сукні. На поєднанні горизонтальних воланів і вертикальних плісированих вставок народжується нова архітектурна ніжність суконь, які є домінуючими у колекції і трендовими у наступному сезоні. Вузенькі 'кубічні' комірці підкреслюють тендітні шийки, рукави до середини ліктя працюють на архітектуру силуету, а металеві блискавки приземляють 'повітряних' дівчат.



Шукати відповіді на питання - який силует буде модний у наступному сезоні, чи який колір - у колекції Оскани Караванської річ невдячна. Львівська дизайнерка захопилася картами. Картярська тема завела її в містику та історію(розкопала долю львівської художниці 19 століття Олени Кульчицької, що підписувалася ОК і працювала над створенням гральних карт з українськими етнографічними мотивами), в картярський декор і дзеркальне відображення - моделі скроєно так, що верх - це дзеркально відображений низ і навпаки. А до червоного сердечка на білому береті, що нагадувало логотип Блоку Юлії Тимошенко, Оксані Караванській довелося спеціально припасувати 'ріжки', щоб нагадував чирву, а не політичний символ. Багатообіцяючим був початок колекції - білі блузи, спідниці і сукні із оригінальною плісировкою навхрест, але на зміну їм прйшла еклектика: шапочки і жилети, що виглядають як плетені, а насправді зроблені з набивних тканин технікою, що використовується при створенні гобеленів, шифонові сукні, симпатичне атласне галіфе, весняні куртки, чоловічі сорочки, розписані в техніці батік в кольори рожевого квіту вишні і шкіряна куртка з гравіруванням карт. Оригінальне вирішення режисури показу навіювало асоціації з карточним махлюванням - деякі моделі ходили тільки по одній частині подіуму, тому роздивитися всі комплекти дизайнера не було практичної можливості. Оксана Караванська і раніше не сповідувала аскетизм у моді, але принаймні її ідеї прочитувалися не так формально, як у цій колекції.



Колекція Victoria Gres by GRES 'Голова у хмарах' була, як завжди, на висоті майстерності і на своїй хвилі. Стилізація під 40-ві, натяки на кінодів,трофейне кіно, дежавю із радянськими показами мод - все це було у Вікторії в різних варіантах, тому в очі кинулася робота стиліста, нові принти і ...пеньюари, якими дизайнер нагадала жінкам про призабутий предмет гардеробу, що робить і хатній період доби гламурним і жіночним. Героїня цієї колекції - сукня, її час прийшов і Вікторія, завжди прихильна до суконь, запропонувала усі ймовірні поєднання чорного і білого, горошку і принтів людських фігур того часу, жіночних силуетів і класичних деталей. До суконь, від яких віє романтикою, безтурботністю і повсякденною святковістю, Гресь пропонує літні пальта, що 'тримають спину' і жакети болеро. До бездоганних сумок, однаково довершених і доцільних кожного сезону, в цій колекції додалися шовкові туфлі, зроблені з тієї ж авторської тканини, що й одяг у колекції.



Екстравертний і зухвалий Віктор Анісімов для ТМ WAWA показав дуже герметичну, лондонську, комерційну колекцію. Його не дуже впізнаєш у чорній гамі, яку зрідка розбавляли синій, білий і металік, в іронічному, але спокійному - не зухвалому, не хуліганському - почерку, в аристократичних замашках. Колишнього Анісімова видавала тяга до культових персонажів - чорно-білі принти фотографій видатних автогонщиків 20 століття Хуана-Мануеля Фанхіо і Міхаеля Шумахера, до аксесуарів, пов'язаних з екстрімом - секундоміри, шоломи, обтікаючої форми наплічники, до металевої фурнітури. Анісімов замахнувся на високе - намагався 'схрестити' фрачно-смокінговий стиль зі спортивним: звідси росуть ноги у лампасів на завужених та укорочених класичних брюках, металевих ліній блискавок, що 'вспорюють' класичного крою піджаки, накладні кишені на брюках, комбінезони з благородною геометрією полочок тощо. Спортивні костюми донецький дизайнер намагався облагородити класичними формами, а класику виконати в трикотажі чи плюші. На подіумі колекція WAWA-Racing виглядає стриманою і холодною, але дизайнер гарантує, що при ближчому розгляді вона нафарширована фішками і родзинками. Повіримо на слово.
 
Останнє редагування модератором:
Зверху