согласен. Моя политкорректность неуместна. Магазин "компсервис".emcee, ну раз уже обсуждаем здесь Сумские магазины, то давайте уже в студию и название
года два назад мой друг так же месяц просил Фокстрот чтобы отремонтировал ему ноут...отмазку лепились как всегда. мол плата какая-то плывет из Тайваня....потом ему надоело, почитал внимательно этот закон, поругался по очереди с манагером, старшим, администратором и хз с кем еще. В итоге взамен ноута забрал сразу стационар (он к тому моменту захотел) и даже три сотни в разнице магазин взял на себя.Это тебе повезло, что мальчик в компсервисе пугливый попался. В любом солидном магазине тебя бы отшили.
Так что, ты должен быть благодарен, что тебе пошли на встречу. Могли бы послать и ничего бы ты не сделал.
Твою "телегу" имеют право по закону месяц рассматривать, если не знаешь.
Вы солидность определяете площадью магазина?Поэтому про солидные магазины не надо, ОК? Правда признаю, говорят что законодательство с тех пор поменялось, не проверял
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної
якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо
товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном,
кольором, розміром або з інших причин не може бути ним
використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом
чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк
не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не
використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі
властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ,
виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного
строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені
законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного
строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені
законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
А это где-то написано? Насколько я знаю, за каждый день, после 14-го, должны выплатить 1% от стоимости товара за не вовремя сделанный ремонт.Фактически, подождав 14 дней, вы получаете основание для разрыва договора купли-продажи, естественно при условии внимательного оформления акта приемки товара на экспертизу/ремонт.