Re: Беспеделу "НЕТ"!
Прошу дельного совета!!!
История такова: Человек решил поменять дома окна на пластиковые. Договорился с одной из местных сумских фирм. Пришли ребята, произвели все замеры.
Договор составили как положено, в двух экземплярах - с печатями, подписями, ценой за услуги, а так же сроком выполнения работ. Была взята предоплата в размере 40% от общей суммы, что так же было отражено в договоре.
Дальше всё менее прозаично: Срок подошёл, фирма отвечает: "Всё нормально, мы работаем, но пока не готово, подождите ещё немного". А потом ещё немного и ещё немного. И так по сей день.
Должна ли такая фирма платить какую-то неустойку за нарушение сроков прописанных в договоре? Какие методы влияния на такие фирмы можно применить? В каких законах это описано?
Стаття 10. Закону України "Про захист прав споживачів", чинний
п.п.:
5.
У разі коли виконавець не може виконати (прострочує
виконання) роботу (надання послуги) згідно з договором, за кожний
день (кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах)
прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох
відсотків вартості роботи (послуги), якщо інше не передбачено
законодавством. У разі коли вартість роботи (послуги) не
визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі
трьох відсотків загальної вартості замовлення.
Сплата виконавцем неустойки (пені), встановленої в разі
невиконання, прострочення виконання або іншого неналежного
виконання зобов'язання, не звільняє його від виконання
зобов'язання в натурі.
6. Виконавець не несе відповідальності за невиконання,
прострочення виконання або інше неналежне виконання зобов'язання
та недоліки у виконаних роботах або наданих послугах, якщо доведе,
що вони виникли з вини самого споживача чи внаслідок дії
непереборної сили.
7. Про відступи від умов договору та інші недоліки в роботі
(послузі), що не могли бути виявлені при звичайному способі її
прийняття, споживач зобов'язаний повідомити виконавцеві не пізніше
трьох діб після їх виявлення.