СГПУ им. А.С. Макаренко

magistrDr

New Member
Автор, что ты куришь?
Эти два препода взяток никогда не брали.
Все разговоры про взятки на их счет - тупая клевета двоечников, мол, на экзамене завалили, хотели взятку.
Двоечников по основам экономической теории в нашем педе просто не может и не должно быть. Негреба вместе с женой вместо простых основ экономики придумал какуюто макро-микро-супер-пупер-экономику, в которой даже кафедра не может разобраться. Этот предмет никому не нужен и то, что они там преподают, только шизикам может быть понятно.Поэтому там оценки ставятся не за знания, а выборочно - за посещения занятий и за деньги, если студент занятия пропускал... Он берет не взятки, а деньги за оценку(как в его экономике - деньги-товар). А если девочкам он нравится как мужчина, то они его и оправдывают потому, что на занятиях они всегда и хорошая оценка им гарантирована.
 
Останнє редагування:

magistrDr

New Member
И еще - просто так про взятки никто слухи распускать не будет. У нас много препов-придурков, которые ставят массу двоек. Но никто про то, что они берут взятки не говорит. А про Негребу - кадую сессию одни и те же разговоры.
 

magistrDr

New Member
А куди подівся DEASS? Пропало бажання обговорювати науковий рівень наших працівників?
 
И еще - просто так про взятки никто слухи распускать не будет. У нас много препов-придурков, которые ставят массу двоек. Но никто про то, что они берут взятки не говорит. А про Негребу - кадую сессию одни и те же разговоры.
Негреба какой-то непонятный!
Он как "Завхоз 2-го дома Старсобеса был застенчивый ворюга. Все существо его протестовало против краж, но не красть он не мог."(из 12 стульев)
...и денег хотел(когда я учился), и этого же факта очень стеснялся....еле выговорил что ему нужна карточка пополнения счета мобильного оператора...:)
 

deass

Геть москалів! ♥UA
Двоечников по основам экономической теории в нашем педе просто не может и не должно быть. Негреба вместе с женой вместо простых основ экономики придумал какуюто макро-микро-супер-пупер-экономику, в которой даже кафедра не может разобраться. Этот предмет никому не нужен и то, что они там преподают, только шизикам может быть понятно.Поэтому там оценки ставятся не за знания, а выборочно - за посещения занятий и за деньги, если студент занятия пропускал... Он берет не взятки, а деньги за оценку(как в его экономике - деньги-товар). А если девочкам он нравится как мужчина, то они его и оправдывают потому, что на занятиях они всегда и хорошая оценка им гарантирована.
Я перепрошую, та складається враження що під цим ніком ховається білявка з факультету іноземних мов. Різниця між макро мікро та економ теорією дуже суттєва, і ніхто з викладачів СумДПУ цих наук сам не вигадував, такі ж курси вивчаються і в банківській академії, якщо Ви не збагнули суті наук, то це Ваша, і лише Ваша проблема. В моїй групі О.М. викладав три окремі предмети, один з яких зараховувався екзаменом, тож загалом він розписався в залікових книжках моєї групи 72 рази, і жодного разу за гроші.
Повторюю, - проблему, спочатку, треба шукати в собі.

Щодо Вашого запитання, - поняття науковий рівень(якісне) і науковий ступінь(кількісне) дуже відрізняються, на своєму факультеті окрім Сюткіна, Бабка, та може ще одного-двох викладачів не бачу людей котрі б мали хоч якийсь науковий рівень, самі тільки ступені...
Та з Вами, нажаль, вести дискусію на цю тему не доречно, бо ж для мене якраз в першу чергу вагоміша якість аніж кількість, а Ви дали зрозуміти що дотримуєтесь протилежного погляду, тож я отримав всі відповіді на свої питання, дякую.
 

magistrDr

New Member
Якість починається з кількості. Може на Вашому факультеті це питання і вирішено нормально. Але досконалості меж немає...
А про "супер-пупер-економіку" я говорю тому, що навідь на кафедрі соціально-економічних дисциплін стояло питання про те, що дійсно Негреба і Боровик замість звичайних "основ економічної теорії" читають щось дуже специфічне, яке можливо потрібне економістам-фінансистам з банківської академії, але ж ніяк не майбутнім вчителям фізкультури та української мови. Вони це роблять умисно. А Негреба дійсно починав з карток поповнення рахунку, потім перейшов на гроші...
 

magistrDr

New Member
До речі, є й інші випадки, коли деякі викладачі замість предметів навчального плану читають те, що знають. Наприклад, на соцгумі замість звичайного курсу "Української мови за професійним спрямуванням"(де студенти повинні навчитися грамотно писати) фактично читається курс Мовознавства, який набагато складніший і розрахований на майбутніх філологів, а не на соціальних педагогів. Це говорить про те, що викладач просто не хоче розробляти курс "української мови", а читає те, що у нього уже розроблено. Або навмисно ускладнює процес для того, щоб кожний студент у нього перед заліком купив його книжку(у мнулому році за 25 грн) і тут же подарував цю книжку кафедрі (тобто повернув її викладачу).
 

deass

Геть москалів! ♥UA
Даруйте, але Ви не отримуєте диплом професійного тех училища, і навіть не педагогічного технікуму... Ви отримуєте диплом вищого навчального закладу ІV рівня акредитації, і, як високоосвічена людина, Вам просто необхідно мати уявлення про політику, право, філософію, економіку... здавалось би наук, котрі ніяким чином не стосуються професії. Та як Ви можете скаржитись на поглиблене вивчення предмету? Ви гадали що в університеті має цілком повторюватись шкільний курс економіки, української мови та інших дисциплін? Напевне-таки навчальна програма університету особисто на Ваш ентузіазм не розрахована, і це нормально, адже всі ми часом помиляємось з вибором, але навіщо поширювати хибну думку що проблема не у Вашому бажанні вчитись, а у викладачах? Власне Ви наголошували на тому що університет має давати студентам не лише знання з окремих предметів, а й взагалі розширювати їх світогляд, підвищувати інтелетуальний та моральний рівень.

Прбачте, але більшість Ваших питаннь передбачають банальні відповіді котрі Ви й самі собі можете дати, не бачу сенсу в подальшому обговоренні теми.
 

magistrDr

New Member
Вельмишановний DEASS! Я Вам ще раніше радив "спуститися на землю". Сумдерпед не такий ВУЗ, де щось студенту розширюють(світогляд чи моральний рівень). Є державні стандарти освіти. Там написано що саме являє навчальна дисципліна "Українська мова", "Основи економічної теорії" та інші(перелік питань, які треба вивчити). І викладачу треба просто виконувати свою роботу, викладати те, про що пишеться у стандартах, а не вигадувати щось своє. Тим більше, якщо викладач не професор і навідь не доцент. Ця самодіяльність викдача спонукається лише бажанням ускладнити життя студентам і сворити таку ситуацію, щоб студент сам захотів відкупитися хабарем.
Наприклад, на тому ж соцгумі деякі викладачі для заочників замість звичайного заліку влаштовували диф.залік. На стаціонарі викладачі фізкультури влаштовували складання нормативів. І ті студенти, що не могли пробігти сотку так як треба, відкуповувалися грошима.
Слава богу, що зараз Мінинстерство заборонило складання нормативів.
 

magistrDr

New Member
Даруйте, але Ви не отримуєте диплом професійного тех училища, і навіть не педагогічного технікуму... Ви отримуєте диплом вищого навчального закладу ІV рівня акредитації, і, як високоосвічена людина, Вам просто необхідно мати уявлення про політику, право, філософію, економіку... здавалось би наук, котрі ніяким чином не стосуються професії. Та як Ви можете скаржитись на поглиблене вивчення предмету?
Нашому університету дуже далеко до IV рівня. Я вже говорив про це. Університет офіційно зараз має третій рівень. Четвертий там, де є магістратура. У наступному році буде повторна акредитація. І дай бог, щоб університет підтвердив хоча б третій рівень. А з таким складом викладачів це вряд чи вийде...
 
Зверху