тов.Черный
анархист
1 вересня в Тернополі
1-го вересня, у всесвітній День знань, ми могли почути сотні лицемірних обіцянок чиновників щодо покращення якості освіти та матеріального забезпечення освітян. Проте на потреби шкіл Тернопільщини цього року Кабінет міністрів не виділив практично жодної копійки. Вчителі і далі отримують мізерні зарплати та живуть фактично за межею бідності, що призводить до корупції у шкільній системі. До шкіл також часто ідуть працювати неадекватні люди, які не вміють ні знайти спільну мову з учнями, ні нормально навчати їх відповідним дисциплінам.
А про те, чого і якими методами навчають дітей в цих школах, можна говорити годинами. Перш за все, шкільна система вбиває дітям в голови такі негативні ідеї як принцип соціальної нерівності, непорушності приватної власності, поваги до державних експлуататорських механізмів – таких як влада, церква, патріархальна сім’я тощо. А в процесі навчання, в основному, використовуються прийоми придушення особистості дитини та перетворення її на пасивний гвинтик сучасного експлуататорського світового механізму.
З метою заклику усіх учасників освітнього процесу до боротьби за свої права активістами Соціального Опору була заблокована одна зі шкіл Тернополя. В ніч з першого на друге вересня анархісти перекрили всі входи в школу шляхом навішування на двері міцних велосипедних замків, а потім залили отвори для ключів спеціальним термо- та водостійким клеєм.
Ними ж на території навчального закладу були розклеєні листівки наступного змісту:
1-го вересня, у всесвітній День знань, ми могли почути сотні лицемірних обіцянок чиновників щодо покращення якості освіти та матеріального забезпечення освітян. Проте на потреби шкіл Тернопільщини цього року Кабінет міністрів не виділив практично жодної копійки. Вчителі і далі отримують мізерні зарплати та живуть фактично за межею бідності, що призводить до корупції у шкільній системі. До шкіл також часто ідуть працювати неадекватні люди, які не вміють ні знайти спільну мову з учнями, ні нормально навчати їх відповідним дисциплінам.
А про те, чого і якими методами навчають дітей в цих школах, можна говорити годинами. Перш за все, шкільна система вбиває дітям в голови такі негативні ідеї як принцип соціальної нерівності, непорушності приватної власності, поваги до державних експлуататорських механізмів – таких як влада, церква, патріархальна сім’я тощо. А в процесі навчання, в основному, використовуються прийоми придушення особистості дитини та перетворення її на пасивний гвинтик сучасного експлуататорського світового механізму.
З метою заклику усіх учасників освітнього процесу до боротьби за свої права активістами Соціального Опору була заблокована одна зі шкіл Тернополя. В ніч з першого на друге вересня анархісти перекрили всі входи в школу шляхом навішування на двері міцних велосипедних замків, а потім залили отвори для ключів спеціальним термо- та водостійким клеєм.
Ними ж на території навчального закладу були розклеєні листівки наступного змісту:
«Ми, анархісти, беремо на себе відповідальність за те, що на деякий час заблокували роботу даного навчального закладу. Даний вчинок ми пояснюємо тим, що ми не згідні із сучасною капіталістично-ліберальною системою освіти. Ми щиро ненавидимо кожного мажора, який купує оцінки у доведених до відчаю та зубожіння вчителів. Ми відчуваємо відразу до кожного освітянина, який прийшов працювати у школу і при цьому ненавидить дітей і не вміє з ними працювати. Ми вважаємо, що вчитель та учень повинні знаходитися в рівних умовах та користуватися рівними правами в навчальному процесі. Ми вважаємо, що комерціалізація освіти веде до її повного занепаду та деградації.
Водночас, ми розуміємо, що такий стан речей зумовлений капіталістичною системою, а вчителі та учні стають її жертвами. Тому звертаємо увагу учнів на те, що до будь-якої отриманої у школі інформації слід ставитися критично. Наш експлуататорський світ стоїть на міфах та стереотипах, впроваджених капіталістами для нашого пригноблення. Ми чітко усвідомлюємо, що дегенерація шкільної освіти веде до знищення вищої освіти.
Враховуючи вищевикладене, анархісти Тернополя закликають усіх вчителів та учнів протистояти свавіллю шкільного керівництва та чиновників . Пропонуємо учням школи створити бойову профспілку, котра б об’єднувала максимальну кількість учнів та ставила за мету організацію акцій учнівської непокори в разі несправедливого ставлення вчителів до учнів. А також, бажаємо вчителям вести активне профспілкове життя і усіляко впроваджувати принципи учительсько-учнівського шкільного самоуправління замість директорської владної горизонталі.
Боріться, свобода та справедливість починається із Вашої непокори системі!
СВОБОДА! ПОРЯДОК! АНАРХІЯ!