Беспределу "НЕТ"!

Freddi

New Member
Re: Беспеделу "НЕТ"!

Кафе "Козацька колыба"
1.Офицантка под шафе.....
2.Пришел в 21.15
3.Мяса нет, только закончилось
4.Рыбу-рыбы нет только закончилась
5.Нет ничего и вообще мы уже закрываемся:x
КНИГА ЖАЛОБ, фамилию, имя, отчество, завёшь старшего по кафе.
жалоба в управление, санстанцию.
Если конечно есть желание терпеть хамство, можно просто развернуться и уйти с многозначительным видом.
 

Freddi

New Member
Re: Беспеделу "НЕТ"!

Тогда предметно:
Экомаркет Универмаг Киев.
1.Всегда грязно: пару раз чуть не подскользнулся на ползающем по полу раке,и еще какойто валяющейся фигне.
2. Один раз купил плесневелый лаваш полностью
3. На полках консервы "печень трески", взялся за банку и отдернул руку она оказалась вся в жире, внимательно присмотрелся к банкам они все были грязные непонятно в чем , наверное в самой печени, так сказать на изнанку вывернутые.
4. Интересная история с ценами на ценниках и в конечном итоге в счете.
5. На вопрос где ямогу купить это: ответ- незнаю?
6. Просроченные сроки продукции.
7. Отдел с типа "Элитным алкоголем", подождите девушку она вышла, 20 мин по магазину опять подхожу, ответ:ну что она не может выйти.
8. "Вежливый и приветливый персонал", гланое "опрятный в чистой спецодежде"
Так то что вспомнил..........
Закон України "Про захист прав споживачів"
Стаття 15. Право споживача на інформацію про продукцію

1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної,
достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує
можливість її свідомого і компетентного вибору. Iнформація повинна
бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення
роботи (послуги). Iнформація про продукцію не вважається рекламою.

Iнформація про продукцію повинна містити:

1) назву товару, найменування або відтворення знака для
товарів і послуг, за якими вони реалізуються;

2) найменування нормативних документів, вимогам яких повинна
відповідати вітчизняна продукція;

3) дані про основні властивості продукції, а щодо продуктів
харчування - про склад (включаючи перелік використаної у процесі
їх виготовлення сировини, в тому числі харчових добавок),
номінальну кількість (масу, об'єм тощо), харчову та енергетичну
цінність, умови використання та застереження щодо вживання їх
окремими категоріями споживачів, а також іншу інформацію, що
поширюється на конкретний продукт;

4) відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які
встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо
застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені
нормативно-правовими актами;

5) позначку про наявність у її складі генетично модифікованих
компонентів;

6) дані про ціну (тариф), умови та правила придбання
продукції;

7) дату виготовлення;

8) відомості про умови зберігання;

9) гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);

10) правила та умови ефективного і безпечного використання
продукції;

11) строк придатності (строк служби) товару (наслідків
роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх
закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих
дій;

12) найменування та місцезнаходження виробника (виконавця,
продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття
претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне
обслуговування.

Iнформація про послуги, пов'язані з концертною,
гастрольно-концертною, конкурсною, фестивальною діяльністю,
повинна містити дані про використання чи невикористання
виконавцями музичних творів фонограм власного вокального,
інструментального, вокально-інструментального виконання музичного
твору з музичним супроводом або без нього чи фонограм музичного
супроводу до власного вокального, інструментального,
вокально-інструментального виконання музичного твору.

Стосовно продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації,
споживачеві повинна надаватись інформація про її сертифікацію.

Стосовно продукції, яка за певних умов може бути небезпечною
для життя, здоров'я споживача та його майна, навколишнього
природного середовища, виробник (виконавець, продавець)
зобов'язаний довести до відома споживача інформацію про таку
продукцію і можливі наслідки її споживання (використання).

Iнформація споживачеві повинна надаватися згідно із
законодавством про мови.

2. Iнформація, передбачена частиною першою цієї статті,
доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем)
у супровідній документації, що додається до продукції, на
етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній
наочній формі), прийнятим для окремих видів продукції або в
окремих сферах обслуговування.

Iнформація про продукцію може бути розміщена у місцях, де
вона реалізується, а також за згодою споживача доводитися до нього
за допомогою засобів дистанційного зв'язку.

Продукти харчування, упаковані або розфасовані в Україні,
повинні супроводжуватись інформацією про їх походження.

3. Продавець (виконавець), який реалізує продукцію, повинен
обов'язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або
однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї
продукції.

Написи щодо ціни реалізації продукції мають бути чіткими і
простими для розуміння.

Ціна продукції повинна включати в себе всі податки та
неподаткові обов'язкові платежі, які відповідно до законодавства
сплачуються споживачем під час придбання відповідної продукції.

На аукціонних торгах споживачам повинна повідомлятися
стартова ціна продажу відповідного товару.

Ціна товару зазначається за одну упаковку такого товару, а
якщо товар поставляється без упаковки - за одиницю вимірювання,
яка звичайно застосовується до такого товару.

У разі коли за одну ціну пропонується кілька товарів, робіт
або послуг чи їх поєднання або якщо продавець (виконавець) надає
споживачеві при реалізації однієї продукції право одержати іншу
продукцію за зниженою ціною, до споживача доводиться інформація
щодо:

1) змісту та вартості пропозиції та у разі пропонування
товарів, робіт або послуг за одну ціну - ціни таких товарів, робіт
або послуг, взятих окремо;

2) умови прийняття пропозиції, зокрема строку її дії та
будь-яких обмежень, включаючи обмеження щодо кількості.

4. Вживання понять "знижка" або "зменшена ціна" або будь-яких
інших, аналогічних за значенням, дозволяється лише з додержанням
таких умов:

1) якщо вони застосовуються до продукції, яку безпосередньо
реалізує суб'єкт господарювання;

2) якщо такого роду знижка або зменшення ціни застосовується
протягом визначеного та обмеженого періоду часу;

3) якщо ціна продукції є нижчою від її звичайної ціни.

5. Вживання поняття "розпродаж" або будь-яких інших,
аналогічних йому, дозволяється лише з додержанням таких умов:

1) якщо здійснюється розпродаж усіх товарів у межах певного
місця або чітко визначеної групи товарів;

2) якщо тривалість розпродажу обмежено в часі;

3) якщо ціни товарів, що підлягають розпродажу, є меншими від
їх звичайної ціни.

6. Після публічного повідомлення про початок проведення
розпродажу, застосування знижок або зменшення ціни до споживачів
повинна доводитися інформація про ціну продукції, що була
встановлена до початку проведення відповідного розпродажу,
застосування знижок або зменшення ціни, а також ціну цієї ж
продукції, встановлену після їх початку.

7. У разі коли надання недоступної, недостовірної, неповної
або несвоєчасної інформації про продукцію та про виробника
(виконавця, продавця) спричинило:

1) придбання продукції, яка не має потрібних споживачеві
властивостей, - споживач має право розірвати договір і вимагати
відшкодування завданих йому збитків;

2) неможливість використання придбаної продукції за
призначенням - споживач має право вимагати надання у прийнятно
короткий, але не більше місяця, строк належної інформації. Якщо
інформацію в обумовлений строк не буде надано, споживач має право
розірвати договір і вимагати відшкодування збитків;

3) заподіяння шкоди життю, здоров'ю або майну споживача -
споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю)
вимоги, передбачені статтею 16 цього Закону, а також вимагати
відшкодування збитків, завданих природним об'єктам, що перебувають
у його володінні на праві власності або на інших підставах,
передбачених законом чи договором.

8. Збитки, завдані споживачеві недобросовісною рекламою,
підлягають відшкодуванню винною особою у повному обсязі.

Продавець не звільняється від відповідальності у разі
неодержання ним від виробника (імпортера) відповідної інформації
про товар.

9. Під час розгляду вимог споживача про відшкодування
збитків, завданих недостовірною або неповною інформацією про
продукцію чи недобросовісною рекламою, необхідно виходити з
припущення, що у споживача немає спеціальних знань про властивості
та характеристики продукції, яку він придбаває.
 

Freddi

New Member
Re: Беспеделу "НЕТ"!

А также Стаття 17. Права споживача у сфері торговельного та інших
видів обслуговування

1. За всіма споживачами однаковою мірою визнається право на
задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів
обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування
прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім
випадків, передбачених нормативно-правовими актами.

2. Споживач має право на вільний вибір продукції у зручний
для нього час з урахуванням режиму роботи продавця (виконавця).

Продавець (виконавець) зобов'язаний всіляко сприяти
споживачеві у вільному виборі продукції.

Забороняється примушувати споживача придбавати продукцію
неналежної якості або непотрібного йому асортименту.

3. Продавець (виконавець) зобов'язаний надати споживачеві
достовірну і доступну інформацію про найменування, належність та
режим роботи свого підприємства.

4. Споживач має право на перевірку якості, безпеки,
комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається
(замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її
використання. На вимогу споживача продавець (виконавець)
зобов'язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади,
документи про якість, безпеку, ціну продукції.

У разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити
причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник)
зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача
письмової згоди організувати проведення експертизи продукції.
Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника).
Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли
після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним
встановлених правил використання, зберігання чи транспортування
або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а
споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю,
підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення
експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право
на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.

5. У разі порушення прав споживача на підприємствах сфери
обслуговування продавець (виробник, виконавець) і працівники цих
підприємств несуть відповідальність, встановлену законом.
 

Freddi

New Member
Re: Беспеделу "НЕТ"!

Стаття 21. Порушення прав споживачів

1. Крім інших випадків порушень прав споживачів, які можуть
бути встановлені та доведені виходячи з відповідних положень
законодавства у сфері захисту прав споживачів, вважається, що для
цілей застосування цього Закону та пов'язаного з ним законодавства
про захист прав споживачів права споживача вважаються в будь-якому
разі порушеними, якщо:

1) при реалізації продукції будь-яким чином порушується право
споживача на свободу вибору продукції;

2) при реалізації продукції будь-яким чином порушується
свобода волевиявлення споживача та/або висловлене ним
волевиявлення;

3) при наданні послуги, від якої споживач не може
відмовитись, а одержати може лише в одного виконавця, виконавець
нав'язує такі умови одержання послуги, які ставлять споживача у
нерівне становище порівняно з іншими споживачами та/або
виконавцями, не надають споживачеві однакових гарантій
відшкодування шкоди, завданої невиконанням (неналежним виконанням)
сторонами умов договору;

4) порушується принцип рівності сторін договору, учасником
якого є споживач;

5) будь-яким чином (крім випадків, передбачених законом)
обмежується право споживача на одержання необхідної, доступної,
достовірної та своєчасної інформації про відповідну продукцію;

6) споживачу реалізовано продукцію, яка є небезпечною,
неналежної якості, фальсифікованою;

7) ціну продукції визначено неналежним чином;
8) документи, які підтверджують виконання договору, учасником
якого є споживач, своєчасно не передано (надано) споживачу.
 

Hamster

Well-Known Member
Re: Беспеделу "НЕТ"!

100пудов (9-ка) на некоторые товары просто ХРЕН НАЙДЕШЬ ЦЕННИК. Иногда толпы покупателей, более половины касс пусты. Раз купил там чипсы к пиву, жаль не вовремя заметил, что они уже распечатанные и аккуратненько заклеены скотчем.
Теперь постоянно покупаю все в "равене", хоть и цены немного выше, но не к чему придраться. Одним словом - порядок.
 

Marmyleto4ka

Ангелочек
Re: Беспеделу "НЕТ"!

У меня такой вопрос: в каком законе сказано, что в супермаркет нельзя заходить с сумками??????
 

MasterpiecE

___________
Re: Беспеделу "НЕТ"!

А тетки из "секьюрити", которые над душой стоят, тебя не раздражают???
Это их работа! темболее камер в магазине нету!

А в сто пудов на 9-ке, у меня возле касы выпала с кармана моя же зажигалка, так мне сказали что я украл, и в тупую внушали мне, что я её украл, пока я не потребовал просмотру видионаблюдения! там ничего не было, меня вывели с магазина, отдали зажигалку и извенились!
 

les

ЭГОЦЕНТРИСТ
Re: Беспеделу "НЕТ"!

У меня такой вопрос: в каком законе сказано, что в супермаркет нельзя заходить с сумками??????
не в каком это прихоти, типа "как везде", при натсаивании скажут иди в другой магазин

Хозяину темы:
Если я этой фигней буду заниматся по инстанциям целыми днями ходить, у меня тогда денег вообще не будет что хоть куда-то пойти и что-то купить
 
Зверху