Як несвіжі кури стають свіжими
27-річна Оксана донедавна працювала продавцем в одному із столичних супермаркетів. Дівчина уже давно не купує готових страв, м’ясних та кондитерських виробів і упереджено ставиться до будь-яких акцій. На правах анонімності вона погодилася розповісти про цю «кухню» зсередини.
«М’ясо, яке продається як охолоджене, на ніч ставлять у холодильник і наступного дня перепаковують, - розповідає вона. – Воно втрачає свої якості, і покупець переплачує. Сирі кури, термін придатності яких закінчується, миють і запікають. Щоб перебити неприємний запах, до них додають багато спецій. Крильця, на яких утворився слиз, маринують у майонезі. Сосиски, які не продали і термін придатності яких закінчується, миють, ретельно витирають і знову ставлять на вітрину. Часто працівники йдуть на це без відома дирекції – допомагають замовнику товару, аби він не платив штраф. У Європі, наприклад, якщо хтось замовив завелику партію товару і він не продався, роблять попередження, не дають премії. У нас за все штрафують».
Оксана каже, що у супермаркетах часто реалізовують протерміновані продукти. Особливо слід бути уважним на прикасовій зоні. Там їх переглядають в останню чергу.
Купуючи продукти, Оксана радить брати їх з кінця ряду. На перед завжди виставляють ті, термін придатності яких підходить до кінця. Ковбасу, на якій уже зазначена вага, варто переважити. Вона всихається, і покупець переплачує. Часто разом з ваговими цукерками важать пакети, а з м’ясом – пластикові підстилки.
«Більшість акцій створюються штучно, - розповідає дівчина. – За кілька днів до акції ціни ростуть, а потім різко падають, і товар віддають ніби зі знижкою. Насправді це його реальна ціна. Акція закінчилася, а плакати про неї висять. Люди підсвідомо беруть товар, який був акційним».
You must be registered for see links