Маршрутки снова подорожают?

d324co

Well-Known Member
3 грудня, порушуючи умови укладених договорів та рішення виконавчого комітету від 1 грудня про встановлення тарифу на перевезення у Сумах, самовільно не вийшли на маршрути автобуси перевізників:

Миколи ТРОЯНА, ТОВ «АТП-1054», номери маршрутів: 10, 54, 57.

Олександра КУЗЬМЕНКА, ТОВ «Сумипастранс», номери маршрутів: 16, 18, 61, 15, 56, 1, 14, 23, 52.

Михайла ГОРПЕНКА, ПП «Согор», номери маршрутів: 20, 60, 4, 12, 22.

Наталії ОВСЯНКО, ФОП Овсянко Н.Є., номер маршруту 11.

Андрія ОЛІЙНИКА, ФОП Олійний А.Г., номери маршрутів: 9, 21, 2, 17/а.

Лариси ЗАПОРОЖЕЦЬ, ПП «Запорожець О.В.», номери маршрутів: 3, 19.

Тетяни МАСЮК, ФОП «Масюк Т.О.», номери маршрутів: 6, 58.

Тим самим, нехтуючи думкою громади та рішенням міської влади, викликали соціальну напругу у місті.

Виконавчий комітет Сумської міської ради заявляє про те, що метод шантажу є неприйнятним в будь-якому випадку. Відтак, розпочато підготовку позовів до суду про розірвання договорів з перевізниками, які не вивели сьогодні свої автобуси на лінію.

Враховуючи пункт 2.3 рішення виконавчого комітету №600 від 1 грудня, запрошуємо до співпраці перевізників міста, які мають ліцензію на пасажирські перевезення для укладання тимчасових договорів за умови дотримання тарифу 2 грн.

Відповідні заявки можна подавати до заступника міського голови Івана БОРТНИКА за тел. 700-562, або до відділу логістики та зв’язку, який координуватиме цю роботу за адресою: вул. Горького, 21; тел. 700-665.

Наразі, максимально збільшено кількість комунального транспорту на дорогах міста.
 

vadimv

Well-Known Member
на маршруты г. Сумы могут выехать альтернативные маршрутные такси и микроавтобусы.
Мы связались с активисткой ГО «Майдана» Натальей Сердюк, которая на исполкоме заявляла о готовности вывести на линии около 65 единиц транспорта.
Давно пора. А все, причастные к "забастовке" нарушению договоров, должны получить отсрочку от возможности занятия этим бизнесом лет на 10.
 

d324co

Well-Known Member
да и не будет таких маршрутов, чтоб из дому и до работы.
Но Вы же писали
лишних 50 метров боятся пройти,
я согласен 10-15 минут идти до троллейбуса, но не 30

маршруты должен предлагать отдел логистики горсовета
но этот отдел просчитывает не как удобно людям, а как наибольшая прибыль хозяевам маршруток

По Троицкой был троллейбус на Курскую, его ликвидировали, т.к. он забирал много пассажиров у 23 маршрутки
 

d324co

Well-Known Member
Власти Сум ищут НОВЫХ перевозчиков, имеющих лицензию на пассажирские перевозки

You must be registered for see images


посмотрим, чем это реально закончиться
 

doctor_serg

Active Member
Что именно?
но этот отдел просчитывает не как удобно людям, а как наибольшая прибыль хозяевам маршруток

По Троицкой был троллейбус на Курскую, его ликвидировали, т.к. он забирал много пассажиров у 23 маршрутки
Ну Вы же выбирали мера, который назначает начальника отдела логистики.
Мое глубокое убеждение, будущее за муниципальным транспортом, такого безобразия с маршрутками нет нигде.
 

d324co

Well-Known Member
вот это
В Сумах люди "зажрались", привыкли ж...у возить на маршрутках даже одну остановку, лишних 50 метров боятся пройти,
дело не в "зажратости" а в такой прокладке маршрутов муниципального транспорта, при которой люди вынуждены пользоваться маршрутками, чтоб добраться утром на работу.
 

doctor_serg

Active Member
вот это

дело не в "зажратости" а в такой прокладке маршрутов муниципального транспорта, при которой люди вынуждены пользоваться маршрутками, чтоб добраться утром на работу.
Я имел ввиду когда люди садятся в маршрутку чтоб проехать одну остановку, а не про преодоление маршрута из дому на работу
 
Если у человека есть деньги и он готов их потратить за "проехаться одну остановку" - это его личное дело! Не фиг считать чужие деньги.
 
Зверху