Минаевский ЖЭК

Держава повинна, та не просто повинна, а зобов'язана взяти на себе цей обов'язок, тому що поки були приватні жеки, та і комунальні те ж, прогавили всі гроші, ніякого КОНТРОЛЮ повний БЕЗЛАД, гроші кудись ділись, стан ЖКГ становився все гірше і гірше, і теперь уже коли все тече і ломається, бо вже більш як у двічі багато елементів будинку чи інженерних систем перевищило свій нормативний строк експлуатації, щоб не брати на себе цей тягар, скидують на людей, а гроші всі ці 25-30 років справно брали.
 
Останнє редагування:

Sergey Shumov

Active Member
Re: Відповідь: Минаевский ЖЭК

Передавать нужно было сразу после развала Союза. Тогда было бы правильно. А сейчас - другого выхода просто нет.
А вообще: почему это государство должно делать вам ремонт? Почему ЖСКшным домам не должно, частному сектору не должно, а вам, получившим жилье на халяву - должно?
Так что нет никакого преступления.
А всё это время ЖЭК-и получали деньги от жильцов.
ЖЭК подписав договор с владельцем квартиры обязуются содержать дом в надлежащем состоянии.
Так или нет ?
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Минаевский ЖЭК

поки були приватні жеки, та і комунальні те ж, прогавили всі гроші, ніякого КОНТРОЛЮ повний БЕЗЛАД
То ви пропонуєте і далі жити в безладі чекаючи "манни небесної"?
І да, безлад кажете, а хто кнопки в ліфті попалив? ЖЕК? А стіни пообдирав також ЖЕК? А східці попробивав для прокладки кабелю - також ЖЕК?
Чомусь у мене в будинку під'їзд не закривається, але там не насрано, не нассяно, стіни не обмальовані, не побиті, і кабель прокладено акуратно і з мінімальними втратами для будинку. Може проблема не в ЖЕКах, може проблема в жителях?
Одне бидло кнопки палить, інше бидло стіни обдирає, а третє - інтернет проводить.
Коли ідіоти монтажники для одного дроту ставлять трубу діаметром 5 сантиметрів поряд з вже існуючими двома такими ж по 5 сантиметрів на один-два дроти - ви їм слова не кажете. Навіть більше - коли запропонували все це нормалізувати - вий піднявся страшенний. А потім держава вам повинна всі ці наслідки усувати. З якого дива?

Уже не раз говорилось - пока не будет проведен _капитальный_ ремонт дома - организация ОСМД - самоубийство для жильцов дома.
точка.
Капремонт проведено не буде. Ніколи. І ні ким окрім жителів самого будинку. Ви хочете дочекатись поки будинок впаде, чи може краще почати самим щось робити?
Порахуйте скільки обійдеться капремонт одного будинку. Помножте на всі будинки в країні. Увімкніть мозок. Подумайте - коли держава зможе вам все це зробити за бюджетний кошт?
А всё это время ЖЭК-и получали деньги от жильцов.
ЖЭК подписав договор с владельцем квартиры обязуются содержать дом в надлежащем состоянии.
Так или нет ?
І? ЖЕК однаковий як в будинку ЖСК, так і в будинку "комунальному". Тільки одним хтось щось чомусь винен, а інші мають самі все робити. Чому так?

P.S. Я сам живу у двоповерховому будинку, який стоїть так, що не межує з іншими малими будинками і ОСББ може бути створене лише на нього одного. Для оплати лише зарплатні директора та бухгалтера по пів ставки - вийде 100 грн. на місяць з квартири. А ви ниєте про "смерть" для 9-поверхівок?
Великі будинки цілком взмозі тягнути ОСББ. І це єдиний вихід. Іншого - просто не буде.
 
То ви пропонуєте і далі жити в безладі чекаючи "манни небесної"?
І да, безлад кажете, а хто кнопки в ліфті попалив? ЖЕК? А стіни пообдирав також ЖЕК? А східці попробивав для прокладки кабелю - також ЖЕК?
Чомусь у мене в будинку під'їзд не закривається, але там не насрано, не нассяно, стіни не обмальовані, не побиті, і кабель прокладено акуратно і з мінімальними втратами для будинку. Може проблема не в ЖЕКах, може проблема в жителях?
Одне бидло кнопки палить, інше бидло стіни обдирає, а третє - інтернет проводить.
Коли ідіоти монтажники для одного дроту ставлять трубу діаметром 5 сантиметрів поряд з вже існуючими двома такими ж по 5 сантиметрів на один-два дроти - ви їм слова не кажете. Навіть більше - коли запропонували все це нормалізувати - вий піднявся страшенний. А потім держава вам повинна всі ці наслідки усувати. З якого дива?
Давайте дивитись на речі ширше, Влада винна у тому, що своєю бездіяльністю довела стан ЖКГ до критичної межі. А реально та ж сама Влада клала на всіх, і якщо люди бажають жити краще у багатоквартирних будинках, "будь-ласка", отримуйте цей хлам, з купою проблем. Висновок простий, проблему створила держава, а відповідальність і проблеми хоче перекласти на людей. От якби хоча б держава пішла на зустріч ОСББ, наприклад звільнила від податків на кілька років, узаконила ці організаціїї як неприбуткові, я впевнений можна працювати людям ОСББ на своє благо.
п.с. не дуже стосується теми, але, чи краще було б якщо держава б не безоплатно віддавала квартири у власність, а ще й брала за це гроші? Я впевнений що стан багатоквартирних будинків все одно б не поліпшився. Знаєте як кажуть скільки вовка не корми він все одно у ліс дивиться, так і у нас.
 

Sergey Shumov

Active Member
Re: Відповідь: Минаевский ЖЭК

Капремонт проведено не буде. Ніколи. І ні ким окрім жителів самого будинку. Ви хочете дочекатись поки будинок впаде, чи може краще почати самим щось робити?
Хорошая позиция, чисто чиновничья - Вы нам платите деньги, а если что - делайте всё сами и за свои. Позвольте - а куда ушли все деньги платившиеся всё это время ?
Порахуйте скільки обійдеться капремонт одного будинку. Помножте на всі будинки в країні. Увімкніть мозок. Подумайте - коли держава зможе вам все це зробити за бюджетний кошт?
Бюджетный ???? Почему-это бюджетный ? Каждый месяц жильцы дома платят денежку. В том числе и на содержание дома в надлежащем порядке. И в случае проблем - из этих денег производится ремонт.
Иначе возникает закономерный вопрос - а куда они собственно деваются то ?
Крупный ремонт здания делается не раз в год. Почему тот-же ЖЭК не в состоянии открыть депозитные счета, куда и будет вливатся часть денежек - как раз на прогнозируемые ремонты. плюс еще бонусом процентики накапают. Смотри - раз в 10 лет на ремонт и будет собиратся сумма.
І? ЖЕК однаковий як в будинку ЖСК, так і в будинку "комунальному". Тільки одним хтось щось чомусь винен, а інші мають самі все робити. Чому так?
Хтось? Щось ?
Вообщето - ЖЭК _обязан_ содержать дом в приемлемом состоянии.
Это его обязанность, за это ему платится деньга.
P.S. Я сам живу у двоповерховому будинку, який стоїть так, що не межує з іншими малими будинками і ОСББ може бути створене лише на нього одного. Для оплати лише зарплатні директора та бухгалтера по пів ставки - вийде 100 грн. на місяць з квартири. А ви ниєте про "смерть" для 9-поверхівок?
Великі будинки цілком взмозі тягнути ОСББ. І це єдиний вихід. Іншого - просто не буде.
А я купил квартиру в хрущевке. 90% жителей которой - предпенсионного и пенсионного возраста. И у них даже этих 100 грн - просто нету. Хотя они исправно каждый месяц оплачивают все счета. И многие - с момента постройки этого дома. А трубы текут, а крыша протекает - это их проблемы ? О да - с нашими чиновниками - естественно их.
 

Бармалей

Болеющий за город
Кілька ОСББ з одним головою та бухгалтером? Суть в тому, щоб платити з кількох будинків одну зарплату голові та бухгалтеру. Це найвитратніша частина в малих будинках. Я не вдавався в подробиці реалізації
А зря. Потому что это уже не ОСББ, а ассоциация. А если общий директор и бухгалтер – то это уже мини-ЖЭК. Без фондов, без техники, и т.д. Грубо говоря мини-СумыЖульё, только без офиса и калцентра :mrgreen:

ЖКХ каже що це цілком реально.
УЖКХ каже. Ну-ну. Оно у нас э… много чего «каже». И много чего «робэ». Не забыли игры с Титулами, нет? :cool:

Судя по Вашим фантазиям, Вы в этих вопросах не то что «плаваете», а слушаете сказочки, и, что самое грустное – в них верите.

Так что дискуссию прекращаю, не вижу смысла спорить.

Давайте дивитись на речі ширше, Влада винна у тому, що своєю бездіяльністю довела стан ЖКГ до критичної межі. А реально та ж сама Влада клала на всіх, і якщо люди бажають жити краще у багатоквартирних будинках, "будь-ласка", отримуйте цей хлам, з купою проблем. Висновок простий, проблему створила держава, а відповідальність і проблеми хоче перекласти на людей. От якби хоча б держава пішла на зустріч ОСББ, наприклад звільнила від податків на кілька років, узаконила ці організаціїї як неприбуткові, я впевнений можна працювати людям ОСББ на своє благо.
Согласен.

Кстати, Stein, тоже почитайте по ссылочке

РОЗДІЛ ІІІ. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ

3.1. Основними завданнями Управління є:

3.1.1. Реалізація державної та міської політики в галузі управління об’єктами житлово – комунального господарства, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг, які надаються населенню, крім питань енергозбереження, енергоефективності, енергопостачання, газопостачання.

3.1.2. Виконання рішень органів виконавчої влади, міської ради, міського голови та виконавчого комітету міської ради з питань управління об’єктами житлово – комунального господарства міста.

3.1.3. Здійснення повноважень власника щодо управління об’єктами житлово – комунального господарства територіальної громади міста Суми.

3.1.4. Здійснення повноважень замовника капітального ремонту об’єктів житлово-комунального господарства та капітального ремонту житлового фонду, що належить до комунальної власності. Організація здійснення технічного нагляду за об’єктами капітального ремонту.

3.1.5. Організація благоустрою міста підприємствами, які здійснюють роботи на замовлення Управління, здійснення контролю за станом благоустрою міста, озеленення, догляду за зеленими насадженнями в межах виділених та залучених коштів.

3.1.6. Здійснення контролю за благоустроєм та санітарним станом території міста в межах виділених бюджетних та залучених коштів.

3.1.7. Організація вирішення питань водопостачання, водовідведення та очищення стічних вод житлових будинків комунальної власності територіальної громади міста Суми.

3.1.8. Контроль за діяльністю підприємств, які на конкурсних засадах отримали право на обслуговування житлового фонду територіальної громади міста по наданню допомоги власникам квартир (будинків) у їх обслуговуванні та ремонті.

3.2. Управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює наступні функції:

3.2.1. Розробляє нормативно – правові документи щодо забезпечення належного утримання та ефективної експлуатації об’єктів житлово-комунального господарства міста, розширення та вдосконалення мережі підприємств житлово-комунального господарства, надання необхідного рівня та якості послуг населенню та вносить їх на розгляд міської ради та її виконавчого комітету у порядку, встановленому регламентом роботи ради та її виконавчого комітету (надалі – у встановленому порядку).

3.2.2. Розробляє програми розвитку житлово-комунального господарства у сфері водо-, теплопостачання і водовідведення, експлуатації і ремонту житла, дорожнього та зеленого господарства, благоустрою міста, надання ритуальних послуг та вносить їх на розгляд у встановленому порядку.

3.2.3. Розглядає проекти планів роботи підприємств і організацій комунальної форми власності, які належать до його відання, вносить до них зауваження та пропозиції. Здійснює контроль за їх виконанням.

3.2.4. Залучає на договірних засадах підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, до участі в комплексному соціально-економічному розвитку міста з питань, що входять до компетенції Управління, координує цю роботу.

3.2.5. За рішенням власника здійснює підготовку та проведення конкурсу по визначенню суб’єктів господарювання - виконавців послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій комунальної власності територіальної громади міста.

3.2.6. Укладає на конкурентних засадах з підприємствами житлово-комунального господарства, що не перебувають в комунальній власності, договори на утримання і ремонт (капітальний та поточний) житлового фонду територіальної громади міста та об’єктів інженерної інфраструктури житлового фонду територіальної громади міста, а також на надання послуг населенню.

3.2.7. Укладає договори з підприємствами різних форм власності, які виконують роботи на замовлення Управління.

3.2.8. Надає консультативно-інформаційну допомогу мешканцям міста по створенню будинкових комітетів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, готує відповідні проекти рішень. Веде єдиний реєстр будинкових комітетів.

3.2.9. Надає інформаційну допомогу мешканцям гуртожитків щодо створення громадських добровільних об’єднань на основі інтересів по споживанню комунальних послуг та утримання гуртожитків.

3.2.10. Веде реєстрацію укладених договорів.

3.2.11. Здійснює контроль за виконаними обсягами робіт, які проводяться на замовлення Управління. Перевіряє акти виконаних обсягів робіт та відповідність їх нормативним документам.

3.2.12. Готує пропозиції щодо черговості фінансування з бюджету першочергових заходів.

3.2.13. Готує та вносить на розгляд, у встановленому порядку, пропозиції щодо прийняття в комунальну власність територіальної громади міста новобудов і відомчих об’єктів житлово-комунального господарства.

3.2.14. Готує та вносить на розгляд, у встановленому порядку, пропозиції щодо приватизації (відчуження) об’єктів (майна) житлово-комунального господарства.

3.2.15. Надає пропозиції, у встановленому порядку, про необхідність відселення мешканців з аварійних та ветхих будинків (квартир).

3.2.16. Надає пропозиції на розгляд міському голові, у встановленому порядку, у вигляді клопотань про включення житлових приміщень до числа службових та виключення службових житлових приміщень з числа службових.

3.2.17. Здійснює контроль за належним утриманням, експлуатацією, ремонтом (капітальним та поточним) об’єктів житлово-комунального господарства міста.

3.2.18. Здійснює контроль за експлуатацією житлового фонду підприємтсвами житлово-комунального господарства (крім будинків приватного сектору).

3.2.19. Здійснює прогнозування зміни вартості житлово-комунальних послуг та враховує інфляційні фактори при укладенні відповідних договорів.

3.2.20. Розробляє плани асигнувань та доводить їх до підприємств по лімітних довідках бюджетних асигнувань, контролює їх виконання.

3.2.21. Розробляє зведений кошторис бюджетних асигнувань, контролює хід його виконання.

3.2.22. Заслуховує звіти керівників про роботу підприємств та організацій незалежно від форми їх власності, які надають житлово-комунальні послуги.

3.2.23. Надає пропозиції міському голові щодо кандидатур для призначення на посади керівників підприємств та організацій, що перебувають у комунальній власності і входять до відання Управління.

3.2.24. Організовує роботу по підготовці підприємств житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період.

3.2.25. Здійснює контроль за наданням послуг з тепло-, водопостачання та їх якістю.

3.2.26. Готує та надає пропозиції, в установленому порядку, щодо фінансування підпорядкованих підприємств.

3.2.27. Здійснює поточне та перспективне планування капітального ремонту об’єктів житлово-комунального господарства та капітального ремонту житлового фонду, що належить до комунальної власності, формує списки по вказаним напрямкам робіт, попередньо погоджуючи їх з постійними комісіями з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, надзвичайних ситуацій, екології, енергозбереження, транспорту та зв’язку, а також з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, обліку та цін ,

3.2.28. Здійснює виявлення вільних житлових приміщень в будинках комунальної форми власності, веде їх облік, контроль та щомісячне інформування управління обліку, розподілу та приватизації житла про квартири поточного звільнення.

3.2.29. Розробляє спільно з Ковпаківською та Зарічною районними в місті Суми адміністраціями графіки прибирання вулично-дорожньої мережі та скверів, парків міста для забезпечення належного санітарного утримання міста.

3.2.30. Розробляє спільно з Ковпаківською та Зарічною районними в місті Суми адміністраціями графіки збирання та вивезення твердих, рідких побутових, великогабаритних та ремонтних відходів від населення міста.

3.2.31. Контролює діяльність підприємств, які виконують роботи по збиранню, транспортуванню, утилізації та знешкодженню побутових відходів, знешкодженню та захороненню трупів тварин, згідно з комунальним замовленням.

3.2.32. За дорученням керівництва аналізує матеріали, які надходять від правоохоронних, судових органів та органів прокуратури, інших державних органів та установ, сприяє своєчасному вжиттю заходів за результатами їх розгляду.

3.2.33. Розглядає звернення, заяви, скарги, пропозиції громадян, підприємств, установ, організацій, у тому числі об’єднань громадян, фізичних осіб-підприємців, депутатські звернення та запити в порядку, передбаченому чинним законодавством, забезпечує виконання вимог законодавства України про доступ до публічної інформації.

3.2.34. Організовує утримання у належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони в межах виділених бюджетних та залучених коштів.

3.2.35. Представляє, за дорученням міського голови, інтереси Сумської міської ради, виконавчого комітету Сумської міської ради, міського голови в місцевих, спеціалізованих, апеляційних, спеціалізованих апеляційних, Вищих спеціалізованих судах та в Верховному Суді України, у тому числі у взаємовідносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності в межах наданих повноважень.

3.2.36. Здійснює, в межах повноважень, договірну роботу щодо укладення договорів, угод, контрактів, стороною яких виступає Сумська міська рада або її виконавчий комітет.

3.2.37. Здійснює координацію роботи комунальних підприємств, установ, організацій, які належать до сфери його управління (за наявності).



РОЗДІЛ ІV. ПРАВА УПРАВЛІННЯ

4.1. Управління має право:

4.1.1. Одержувати від відділів і управлінь міської ради, підприємств, організацій і установ, що перебувають у комунальній власності, інформаційні, довідкові матеріали, необхідні для здійснення повноважень, визначених цим Положенням.

4.1.2. Укладати, у встановленому порядку, договори, набувати майнових і немайнових прав, бути позивачем та відповідачем у суді з питань, що належать до повноважень Управління.

4.1.3. Застосовувати, в установленому порядку, санкції до підприємств житлово-комунального господарства, які допустили порушення умов договору, що призвело до погіршення якості житлово-комунальних послуг, утримання і ремонту житлового фонду і об’єктів інженерної інфраструктури.

4.1.4. Проводити наради з питань, що належать до повноважень Управління.

4.1.5. Отримувати від фінансового управління дані про виконання бюджету та витрати бюджетних коштів по житлово-комунальному господарству.

4.1.6. Отримувати від органів статистики, державної податкової інспекції дані про виробничо-фінансову діяльність підприємств житлово-комунального господарства міста.

4.1.7. Залучати до розробки планів і прогнозів розвитку житлово-комунального господарства управління та відділи Сумської міської ради, районні адміністрації, підприємства, організації і установи комунальної та іншої форми власності в установленому законом порядку.

4.1.8. Доводити до житлово-комунальних підприємств показники їх фінансово-економічної діяльності, отримувати необхідну інформацію для розробки планів, здійснювати контроль за їх виконанням.



РОЗДІЛ V. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ УПРАВЛІННЯ

5.1. Персональну відповідальність за роботу Управління та належне здійснення покладених на нього завдань та функцій несе начальник Управління.

5.2. Працівники Управління можуть бути притягнуті до цивільної, адміністративної, кримінальної та інших видів відповідальності у випадках та в порядку, передбачених чинним законодавством України.

5.3. Працівники несуть відповідальність за своєчасне та належне виконання обов’язків, передбачених даним Положенням і посадовими інструкціями, в порядку, визначеному чинним законодавством.
Простой вопрос. ЖКХ города в глубокой ж...... Кто из УЖКХ понёс ответственность? :cool:
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Минаевский ЖЭК

А если общий директор и бухгалтер – то это уже мини-ЖЭК. Без фондов, без техники, и т.д.
Принципова різниця в тому, що директор того "ЖЕКу" працює на людей цих будинків, а не на дядю мера, і звітує перед цими людьми, а не перед дядєй.

Простой вопрос. ЖКХ города в глубокой ж...... Кто из УЖКХ понёс ответственность?
Напишіть листа в УЖКХ. Вам все пояснять. Детально і по кожному пункту. Якби бюрократично хоч когось можна було б до чогось притягти - вже б притягли.

Давайте дивитись на речі ширше, Влада винна у тому, що своєю бездіяльністю довела стан ЖКГ до критичної межі.
А хіба влада? Хіба не мешканці? Вам зараз пропонують взяти на себе контроль за роботами та використанням коштів вашого тарифу - а ви не хочете, ви скидаєте все на "владу".
Плюс до того - у нас демократія. Влада постійно змінюється. Якщо Андроннов вкрав гроші - то чому Мінаєв має за це відповідати? Відповідати за не ефективну роботу має та влада, яка неефективно і працювала. А яка у нас відповідальність у влади? Правильно - "політична", бо інакше - то же "репресії". От Андронов політично і "відповів" - він програв вибори. Все цілком в дусі демократії.

Висновок простий, проблему створила держава, а відповідальність і проблеми хоче перекласти на людей.
Два будинки. Однакові. Один в один. Але перший - ЖСК, де люди за гроші купили квартири і де є кооператив (по суті те ж ОСББ), що володіє будинком. А другий - "комунальний", де люди на халяву отримали квартири і де будинком володіє "громада міста". Стан будинків однаковий, але через помилку 1991-го року (не передали будинок при приватизації квартир) першому будинку ні хто нічого не винен, а другому - держава повинна зробити капремонт. Де справедливість?

Хорошая позиция, чисто чиновничья - Вы нам платите деньги, а если что - делайте всё сами и за свои. Позвольте - а куда ушли все деньги платившиеся всё это время ?
Спитайте у того, кому ви платили. У приватного ЖЕКу.

Каждый месяц жильцы дома платят денежку. В том числе и на содержание дома в надлежащем порядке. И в случае проблем - из этих денег производится ремонт.
Вот-вот: "из этих денег". А ви колись рахували, скільки збирається і що скільки коштує? Сходіть в Сумижитло, попросіть роздрукувати перелік робіт по вашому будинку. Або сходіть до якогось голови ОСББ, який сам знає що скільки коштує. А потім розкажете з яких грошей робити капремонт.

Крупный ремонт здания делается не раз в год. Почему тот-же ЖЭК не в состоянии открыть депозитные счета, куда и будет вливатся часть денежек - как раз на прогнозируемые ремонты. плюс еще бонусом процентики накапают. Смотри - раз в 10 лет на ремонт и будет собиратся сумма.
Одна проблема - ЖЕКи в нашій державі стільки не живуть.

Вообщето - ЖЭК _обязан_ содержать дом в приемлемом состоянии.
Это его обязанность, за это ему платится деньга.
Почитайте рішення виконкому про тарифи:

Там детально розписано за що ви платите. Покажіть мені статтю, гроші з якої ви пропонуєте накопичувати на капремонт.

А я купил квартиру в хрущевке. 90% жителей которой - предпенсионного и пенсионного возраста. И у них даже этих 100 грн - просто нету. Хотя они исправно каждый месяц оплачивают все счета. И многие - с момента постройки этого дома. А трубы текут, а крыша протекает - это их проблемы ?
100 грн. лише на зарплату в хрушівці ви платити не будете, будете менше.
Дах та труби - це поточний ремонт, а не капітальний. І це входить в тариф.
Чиї проблеми, що воно не ремонтується? Звісно ж ваші, якщо ви не хочете самі контролювати стан та обсяги робіт, а доручаєте це робити чиновникам.
 

LevAris

Well-Known Member
Якщо Андроннов вкрав гроші - то чому Мінаєв має за це відповідати? Відповідати за не ефективну роботу має та влада, яка неефективно і працювала. А яка у нас відповідальність у влади? Правильно - "політична", бо інакше - то же "репресії". От Андронов політично і "відповів" - він програв вибори. Все цілком в дусі демократії.
От нехай надалі і утримують будинки.
 

LevAris

Well-Known Member
Стан будинків однаковий, але через помилку 1991-го року (не передали будинок при приватизації квартир) першому будинку ні хто нічого не винен, а другому - держава повинна зробити капремонт. Де справедливість?
Нехай шукають того, хто зробив помилку і вимогають справедливості з нього.


Спитайте у того, кому ви платили. У приватного ЖЕКу.
Ми питоємо з того, хто ці ЖЕКі мав контролювати.

Одна проблема - ЖЕКи в нашій державі стільки не живуть.
Ну мабудь так просто закрити підприємство (приватний ЖЕК) не так що-б і просто. Тому або ті, хто контролюють ЖЕКі, там в долі, або або...
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Минаевский ЖЭК

Нехай шукають того, хто зробив помилку і вимогають справедливості з нього.
Конституція України
...
Стаття 80. Народним депутатам України гарантується депутатська недоторканність.
Народні депутати України не несуть юридичної відповідальності за результати голосування
Що далі робити?

Ми питоємо з того, хто ці ЖЕКі мав контролювати.
Контролювати в чому? В тому, за що їм не платили? Тарифом був передбачений капремонт?

Ну мабудь так просто закрити підприємство (приватний ЖЕК) не так що-б і просто.
Підприємство визнається банкрутом. І що ви з нього візьмете?
 
Зверху