Новые маршруты общественного транспорта

LevAris

Well-Known Member
и если бы существовали такие заработки, то любой возьмет кредит, выиграет тендер, и согласится возить даже меньше, чем по 2 грн. почему таких нет??
я вам поясню. потому что тендер выиграть невозможно. в принципе.
 

Bizsumy

Общественная Организация
Если человек выкручивает руки мэрии и простым жителям постоянным и безосновательным повышением тарифов и при этом делает все чтобы окончательно угробить коммунальный транспорт то это говно а не хороший человек.
как можно выкрутить руки самому себе? о ком Вы сейчас сказали? все понимают, кто коммунальный транспорт угробил. тут 2 варианта, или перевозчик, или сама мэрия? так?
если перевозчик, так это он Дэпо разворовал, кондукторов заставил красть деньги, водителям не дал зарплат и т.д. не выделял денег на модернизацию, так сказать...как ему такое удалось?? какие такие полномочия у него были и кто их ему дал??
а если это мэр, так наверное это он и есть, скорее у него такие полномочия были на момент упадка дэпо..или опять я не прав??давайте может не обвинять а виноватых искать??
 

Bizsumy

Общественная Организация
я вам поясню. потому что тендер выиграть невозможно. в принципе.
так почему? предложите цену меньше!! люди все за Вас будут. там же заработки громадные, есть где подвинуться, зазор огромный, насчитали тут. почему нельзя? причину! мешают - Кто??
 

njuto4ka79

Member
18 бывшая 4...Просто жуть...Мало того,что 40 минут прождали,так еще и разломанная вся(желтая рута)...Спинка кресла сломана,двери не открываются автоматически-что-то заедает,водитель постоянно выскакивает,чтобы открыть,задняя дверь не закрывается(такой себе кондер)))))))))))))))...Сервис-5+...Где же обещанные новые маршрутки?))
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Новые маршруты общественного транспорта

припустимо не катит. давайте реально.15 грн - это 1.5 л.бензина)) это около 7км пути.на разных маршрутах пассажиры выходят по разному.и провозя 1 партию пассажиров, новых не наберешь.
а де це в нас такі резинові маршрутки їздять, щоб туди влізло більше пасажирів, ніж їх внутрішній об*єм?? чи людям так їздити краще? то це боротьба за комфорт перевезень така, зменшенням кількості машин??? )))) і на 1 маршрутку- це 2 водія, бо таких не найдеш, що буде робити кожен день, цілий рік, з 6 ранку до 12 ночі. чи ви з такими поїдете далеко? а з тих 15 пасажирів один порве сидіння, один жувачку на вікно приліпить, один наплює, один водія того заклює ,один за проїзд не передасть, один п*яний їхатиме, а інші будуть на них сваритись..
Ви принцип не зрозуміли. Раніше було 600 маршруток, а нині стало 300. Але раніше їздили маленькі Газелі (а насправді - в половині випадків ті ж великі Рути), а тепер стали їздити великі Рути. Але пасажиромісткість у нинішніх 300 така сама як і у минулих 600. Рута бере 24 пасажири, а Газель - 12. Бо Рути пристосовані для возіння стоячих (що вони нині і роблять) а Газелі - ні. Тому якщо раніше щоб перевезти 24 пасажири треба було 2 Газелі по 12 місць, два мотори споживали пальне, два кузови вимагали амортизації, два водії отримували зарплату. То тепер для перевезення тої ж самої кількості пасажирів потрібна одна Рута, відповідно один двигун (а база то однакова з Гезеллю), один кузов і один водій. А грошей ті 24 пасажири платять однаково - що раніше двом маршрутчикам, що тепер одному. Але позаяк один комплект машина+водій з обороту випав, то й утримувати його не треба, і кошти, які раніше на це йшли - підуть чистим прибутком в кишеню власника. Зрозуміли ідею?
Інтенсивність руху маршруток зменшилась, тому ніхто раніше за вас ваших пасажирів не забере, просто ті пасажири будуть накопичуватсь і стояти на зупинках по 3-5 хвилин, а не 1-2 як раніше. І все одно поїдуть на тій одній маршрутці замість колишніх двох.
Я не хочу, да не можу за відсутністю точних даних, сперечатись скільки конкретно заробляла раніше маршрутка за зміну. Я вам пояснюю принципову ситуацію: раніше було дві маршрутки на перевезення 24 пасажирів, а тепер є одна.
 
Останнє редагування:

Bizsumy

Общественная Организация
так тоді не 12 а 16. і тут розказували, шо кількість маршруток зменшили, щоб пасажири переходили на тролейбуси,щоб т.ч. підняти заробітки депо. отже влада тисне на пасажирів у їх виборі, спеціально впровадивши меншу кількість маршрутних транспортних засобів.
 

Bizsumy

Общественная Организация
так тоді не 12 а 16. і тут розказували, шо кількість маршруток зменшили, щоб пасажири переходили на тролейбуси,щоб т.ч. підняти заробітки депо. отже влада тисне на пасажирів у їх виборі, спеціально впровадивши меншу кількість маршрутних транспортних засобів.

це наш мер сказав
 

Bizsumy

Общественная Организация
і якщо так буде, то треба обов*язково включати це в тариф. а то потім не поясниш, що пасажирів менше стало
 

LevAris

Well-Known Member
так почему? предложите цену меньше!! люди все за Вас будут. там же заработки громадные, есть где подвинуться, зазор огромный, насчитали тут. почему нельзя? причину! мешают - Кто??

Меня туда просто ни кто не допустит. найдут причину, по которой я не соответствую условиям конкурса.
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Новые маршруты общественного транспорта

так тоді не 12 а 16. і тут розказували, шо кількість маршруток зменшили, щоб пасажири переходили на тролейбуси,щоб т.ч. підняти заробітки депо. отже влада тисне на пасажирів у їх виборі, спеціально впровадивши меншу кількість маршрутних транспортних засобів.
12. В Газелі місць 12. Ну іноді ставлять 13 крісел. 16 в Газель не влізе.
І розрахунок вівся з числа 12. А на нові маршрутки - 23.
Тролейбусів додали аж 8 штук. Що погоди не робить. Замість обіцяних автобусів зараз все одно їздять Рути. Мер каже "поки що", але як каже прислів'я "нет ничего более постоянного чем временное".
Я сьогодні їхав в Руті. Напхалося дуди явно більше ніж паспортні 23. Двері ледь закрились, але їхати тут - 5 хвилин, тож то не суть важливо - можна і в натовпі, аби не раком. І хто буде чекати вашого тролейбуса? Що приїхало - на те і сів.
 
Зверху