Не забувайте, що аеропорт Донецька у комунальній власності... А проблеми як раз з аеропортом. Бо Донецькі не хочуть конкуренції, тому й проблеми зі слотами і т.п. т.д. Ви не задавали собі питання, чому на лінії Київ-Донецьк літає лише Донбасаеро/Аеросвіт і все?? А на лінії Київ Дніпропетровськ лише Дніпроавиа? Ви знаєте всю ту кухню? Ні? Чи так? Якщо ні, то про що може йти мова. Рік тому ще бюджетники всі вважали фантастикою, зараз це по трошечки стає реальністю. Але повністю переформатувати ринок за 3 місяці неможливо (Візз почали літати лише 11 липня). Але за рік ситуація кардинально зміниться... Безумовно, якщо не прийдуть Донецькі і знов не почнеться підтримка вітчизняного виробника...
У Львів я реально злітав за 120 грн. туди назад, Аеросвіт змушений був після початку польотів Віззів знизити тарифи до рівня тарифів Віззейр. І знизив, але на напрямках, де літає Візз.
Інше питання, що Віззи мають багато проблем. Перша проблема це не влада і не погані аеропорти, а наш народ, який каже „Квиток за 48 грн. на літак?? Та то все для лохів, лохотрон, краще ми потягом”. Як результат - ціни 48 грн. на квитки, а літаки напівпорожні. Так що нам ще треба переформатувати менталітет людей, бо в Європі чомусь ніхто квитки з ціною „НУЛЬ все враховано”, не вважає лохотроном...
Так само як і сумський менталітет треба форматувати – що круто - це сучасні автобуси, а не старі маршрутки...