Аварии на Ж/Д

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Re: Диверсия на Ж/Д

Вот, чтобы не создавать новой темы по поводу "фосфорной аварии" можно продолжить тут. Заодно, что там слышно, кто прав, кто виноват в предыдущих.
 

Life-ua

+ плюс - минус
Помоему при нашем министре транспорта (проФФессионале Кабмина Януковича) - за его правление было больше техногенных аварий чем за всю историю независимости Украины :( (скорей-бы вже новый уряд пришёл)
 

Ravenne

Гуманістична радикалка
Модератор
Відповідь: Аварии на Ж/Д

"Укрзалізниця" списала аварію з фосфором на казахів​
Генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак заявляє, що аварія поїзду з фосфором у Львівській області сталася через порушення правил вантаження фосфору вантажовідправником – "Казфосфатом" і порушення конструкції цистерн.

Про це він заявив на прес-конференції у понеділок, посилаючись на результати розслідування незалежної експертної групи Дніпропетровського інституту залізничного транспорту, повідомляє УНІАН.

За словами Козака, розслідування встановило, що причиною сходження з рейок складу з жовтим фосфором став незадовільний технічний стан 2-го візка 10-ї по ходу поїзду цистерни. "За результатами експертизи, в аварійному візку були виявлені гранично допустимі норми зношення деталей", - уточнив він.

Другою причиною аварії, за словами гендиректора "Укрзалізниці", стало порушення правил вантаження фосфору вантажовідправником.

"Експертна група виявила, що висота запобіжного шару води в аварійній цистерні не перевищувала 31 см. Водночас, влітку і при температурі до 40 градусів рівень води має бути не менше 50 см", - уточнив Козак.

У результаті, за даними гендиректора "Укрзалізниці", було встановлено, що "недостатній шар води призвів до оплавлення фосфору по внутрішніх стінках цистерни, що при коливанні вантажу в дорозі призвело до збільшення внутрішнього тиску і внаслідок чого серйозно збільшилося поперечне коливання цистерни, що і стало причиною сходження аварійної цистерни із залізничної колії".

"Сьогодні-завтра казахська сторона визначиться з відповіддю щодо результатів експертизи, проведеної українською експертною групою. Документи за результатами експертизи передані нами казахській стороні", - повідомив Козак.

При цьому він уточнив, що якщо "Казфосфат" не погодиться з висновками українських експертів, він матиме право залучити незалежного експерта для додаткової експертизи. "Проте я вважаю, що, вивчивши наші аргументи, "Казфосфат" цього робити не буде", - сказав Козак.

Він також повідомив, що вантаж фосфору, що належить "Казфосфату", було застраховано голландськими страховими компаніями.

Козак зазначив, що зараз "Укрзалізниця" спільно з Міністерством охорони навколишнього природного середовища підраховує збитки, понесені українською стороною. "Природно, що всі збитки будуть компенсовані "Казфосфатом", - додав керівник "Укрзалізниці".

Як відомо, 16 липня в Буському районі Львівської області на залізничному перегоні Красне-Броди поблизу станції Ожидів сталася аварія вантажного поїзду, в результаті якої зійшли з рейок 15 цистерн із жовтим фосфором, 6 із них зайнялися.

Під час ліквідації пожежі утворилася хмара з продуктів горіння, до зони ураження потрапило 14 населених пунктів Буського району і окремі території Радехівського і Бродівського районів області. Наслідки аварії було ліквідовані 27 липня.
 

TerAn

A---C-D-#D-E---G
Відповідь: Re: Аварии на Ж/Д

Помоему при нашем министре транспорта (проФФессионале Кабмина Януковича) - за его правление было больше техногенных аварий чем за всю историю независимости Украины :( (скорей-бы вже новый уряд пришёл)
Контракти
Президент також не сидів без діла. Провів засідання РНБО, зустрівся з виборцями на місці катастрофи, призначив винного — міністра транспорту Миколу Рудьковского — і вимагав його відставки. І в пана Рудьковського відразу відкрилися паранормальні здібності: після кожного його докладного пояснення «чому він не винен» в Україні траплялися невеликі залізничні аварії (дві за тиждень).
 

zergius

New Member
Кстати казахи с результатами расследования "Укрзалізниці" не согласны.
И готовятся представить свою версию. Так что точку ставить рано.

А относительно аварий.
С одной стороны - это изношенность инфраструктуры, она не возникает за полгода, это результат того что за последние 16 лет очень мало вкладывалось денег, независимо от того кто министр транспорта.
С другой стороны - это результат руководства отраслью. И вот о руководстве песня еще та...
- интервью "Контрактів" с бывшим министром транспорта Віктором Бондарем. Он приводит интересные факты о "Укрзалізнице", если это правда, то стоит ждать и новых аварий...
 

Life-ua

+ плюс - минус
Кстати казахи с результатами расследования "Укрзалізниці" не согласны.
И готовятся представить свою версию. Так что точку ставить рано.

А относительно аварий.
С одной стороны - это изношенность инфраструктуры, она не возникает за полгода, это результат того что за последние 16 лет очень мало вкладывалось денег, независимо от того кто министр транспорта.
С другой стороны - это результат руководства отраслью. И вот о руководстве песня еще та...
- интервью "Контрактів" с бывшим министром транспорта Віктором Бондарем. Он приводит интересные факты о "Укрзалізнице", если это правда, то стоит ждать и новых аварий...
Было-бы странно если-бы Казахи были согластны :)
 

zergius

New Member
Было бы странно если б наши (особенно перед выборами) не постарались спихнуть вину на казахов.
Просто очень часто у нас ищут виноватых вместо того, чтобы признавать свою вину (дом в Броварах и самолет над Черным морем - показатель).
 
Останнє редагування:

Life-ua

+ плюс - минус
Было бы странно если б наши (особенно перед выборами) не постарались спихнуть вину на казахов.
Просто очень часто у нас ищут виноватых вместо того чтобы признавать свою вину (дом в Броварах и самолет над Черным морем - показатель).
Если честно я даже не знаю кого и обвинять , но то что при нашем министре транспорта ситуация с катастрофами ухудшилась - это факт ! :)
 

Ravenne

Гуманістична радикалка
Модератор
Відповідь: Re: Аварии на Ж/Д

С одной стороны - это изношенность инфраструктуры, она не возникает за полгода, это результат того что за последние 16 лет очень мало вкладывалось денег, независимо от того кто министр транспорта.
Зате ціни на квитки вони вміють всі підіймати... Без всякого поліпшення інфраструктури.
 
R

Radianta

Guest
Не знаю куда вы смотрите, но железно-дорожные путя меняются.Возле Добровольной и по Белопольской трассе сама видела как их меняли.
Не стоит в этом упрекать уряд, потому что ничего не менялось лет 20.
 
Зверху