Аварии на Ж/Д

Kramar

Іван Богун
а обвинение-то очень серьезное! Я, конечно, понимаю, что выборы и все такое, но если эти обвинения голословны, за это можно и под суд пойти. Шутка ли: Секретариат Президента готовит ж/д катастрофу! У нас что тут филиал Аль-Каиды???
 

zergius

New Member
а обвинение-то очень серьезное! Я, конечно, понимаю, что выборы и все такое, но если эти обвинения голословны, за это можно и под суд пойти. Шутка ли: Секретариат Президента готовит ж/д катастрофу! У нас что тут филиал Аль-Каиды???
Я думаю что с обвинениями они сами разберутся (просто хочется знать действительно ли было заявление или журналисты раздули факты), но мне более интересно как такие заявления повлияют на ж/д транспорт.

И не получится ли так, что любые ЧП на железной дороге будут считаться терактами и приведут к поиску виновных там, где виновато состояние отрасли ...
 

Kramar

Іван Богун
откуда у нас теракты? Мы чеченцев не убиваем, в Ираке и Афганистане не воюем, со всеми живем мирно.
Я думаю, что все заявления о терактах - попытка снять с себя ответственность за происходящее. Вся транспортная инфраструктура нуждается в капитальном ремонте. Да и не только транспортная. Теплосети городов вот-вот начнут массово выходить из строя, если не начать что-то срочно делать!
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Re: Аварии на Ж/Д



Вопрос к тем кто смотрел - действительно ли были подобные заявления?
И еще - стоит ли после этого ждать новых аварий на ж/д, ведь Рудьковского никто за язык не тянул...
P.S. СБУ хочет от Рудьковского пояснений, так что он действительно что-то там сказал.
Я это видел. Это было прямое включение из программы "Час". Рудьковский стоял весь обиженый возле секретариата президента и пускал сопли. Сначало расписался в своём полном непрофесионализме, сказав, что "дороги в ужасном состоянии и я об этом предупреждал", а потом сказал, что это всё президент и его команда виноваты и скоро устроят катострофу с сотнями жертв. В общем с его слов получается, что это Ющенко все последние годы ходил по шпалам и пилил рельзы, поэтому виноват в том что они в таком состоянии. А теперь, когда Рудьковский занимает пост министра транспорта, Ющенко их ремонтом не занимается. В общем получается, Рудьковский министр, а транспортом должен был заниматься президент. К тому же пример, как делать дела за министров, на пожаре он показал.
 

Фокс Малдер

Торговець чорним деревом
Відповідь: Аварии на Ж/Д

Щойно почув, що згідно з Законом України "Про боротьбу з тероризмом" будь-який громадянин, отримавши відомості про теракт, що планується, мусить звернутись до правоохоронних органів (цього Рудьковський не зробив). Окрім того, людина, що наводить неправдиві данні про загрозу безпеці та життю громадян, повинна нести кримінальну відповідальність (позбавлення волі до 7(!) років).
Як на мене показово треба покарати "на повну катушку". Після цього інші вже не будуть безпідставно язики розпускати.

Щодо жахливого стану доріг... Пам"ятаю, що за покійного Кирпи і залізниця процвітала, і щоквартального подорожчання квитків не відбувалось, та ще й знаходились гроші на "спонсорську допомогу" різним урядовим структурам (якщо вірити передачі "Закрита зона" Володимира Ар"єва). Чому ж все так жахливо погіршилось, причому різко, з приходом Рудьковського?

P.S. А може ми даремно грішим на міністра? Можливо, в усіх аваріях на залізниці винен саме Секретаріат Президента? Цікаво, а аварія зі швидкістним потягом під Ленінградом не його (Секретаріату) рук справа (трішечки помилились хлопці)?:)
 
Останнє редагування:

zergius

New Member
Хоть это и не относится к ж/д, но все же тоже транспорт, как можно говорить о безопасности автомобильного движения и следовании ПДД обычных водителей, если даже чиновники нарушают.
Топ-5 можновладних "шумахерів": Гриценко, Тулуб, Табачник, Корж, Толстоухов
06.09.2007 20:37 Оксана Денисова, для УП

Не останньою причиною постійного збільшення смертності на дорогах є хронічне недотримання українцями правил дорожнього руху. Про це знають всі.

Знають також про те, що в Києві жодних правил майже ніхто не дотримується. Однак ЗМІ, наївно вважаючи, що взірцем у виконанні законів мають бути їхні творці, вирішили перевірити швидкість руху вітчизняних високопосадовців.

Для цього, озброївшись спочатку радаром, а пізніше – і формою працівників ДАІ, впродовж тижня трійко журналістів ловили можновладців посеред міста та на під’їздах до їхніх елітних помешкань, сподіваючись на диво у вигляді пересування населеним пунктом з 60 км/год. Дива не сталося…


Першою жертвою експерименту на правах першої особи в державі став Віктор Ющенко. Однак одразу зловити його не вдалося – через сумлінну працю Управління державної охорони.

"Заміряти" президента вирішили на в’їзді до Нових Безрадичів. Спочатку планувалося показово стати на дорозі і демонстративно направити радар на кортеж глави держави.

Але потім, розсудивши, що різко викинута рука з таким предметом може спричинити "попереджувальний постріл у голову", журналісти сховали пристрій у своїй машині, поставивши її на узбіччя.

Приблизно за півгодини стало зрозуміло, що "час Ч" настав – дорогою повільно їхав "розвідувальний" білий мікроавтобус держохорони.

– Ви б не могли прибрати камеру і машину з дороги? Зараз кортеж проїде і знову поставите все на місце, – ввічливо попросили хлопці в однакових смугастих тенісках.

– Ви знаєте, а ми тут, власне, заради кортежу і стоїмо. Хочемо зняти, як президент їде додому, – спробували пояснити журналісти присутність камери, відганяючи при цьому авто.

– Нас сьогодні уже знімали в "Мистецькому арсеналі". Фотографували номери і кричали, що ми їм перешкоджаємо. Але ми ж нікого і пальцем не чіпали, – сказали ввічливі хлопці, переговорили по рації з колегами, переписали дані з журналістських посвідчень і…. перекрили мікроавтобусом оглядову частину дороги.

Попри "антитерористичну операцію" УДО, вдалося розгледіти, що Ющенко сидів на передньому пасажирському місці, а його мерсах їхав з мінімальною швидкістю.

У супроводі президента – даїшна "мигалка" і ще два удошні мікроавтобуси, один з яких по ходу виокремився з колони, остаточно перегородивши журналістам пейзаж.

У цей же час невідомо звідки на дорозі з’явився…помаранчевий бензовоз з написом на цистернах: "Вогненебезпечно!". Він зупинився позаду охоронних бусів – саме на тому місці, звідки ще хвилину тому так завзято виганяли пресу. Представники охорони переглянулися і усміхнулися...

У підсумку – кортеж проїхав, бензовоз невдовзі прибрався, а "ввічлива група в смугастих купальниках" "провела" журналістів до Старообухівської траси. Однак пізніше результату все ж таки було досягнуто.

Через кілька днів президента було спіймано по дорозі на засідання Ради нацбезпеки, на в’їзді до Києва. Старообухівською трасою він їхав з показником спідометра 112 км/год.

Натомість прем’єр–міністр Віктор Янукович журналістські сподівання виправдав повністю – його вдалося заміряти з першого разу.

Урядовий кортеж впевнено промчав проспектом 40–річчя жовтня у напрямку Виставкового центру на швидкості 98 км/год, назад тією ж дорогою – 114 км/год.

А от з головою Верховної Ради п’ятого скликання Олександром Морозом хронічно не щастило. Його кортеж весь час попадався на тому ж таки Столичному шосе, однак по зустрічній смузі, де через великий потік машин заміряти його було просто неможливо.

Та ж історія вийшла з Юлією Тимошенко. Зафіксувати її вдалося лише одного разу, неподалік від її помешкання, на дамбі у Конча–Заспі.

Низьку у порівнянні з іншими швидкість пересування (79 км/год) легко пояснити – розігнатися на цьому відрізку дороги Тимошенко завадив трактор, що їхав попереду.

Але найцікавішими виявилися останні дні розслідування, коли журналісти, нарядившись в даішну форму, з радаром, на тій же таки дамбі зупиняли елітні "членовози".

У перший день жезл співробітника міліції проігнорували всі! Машини з урядовими та парламентськими номерами зі швидкістю вітру проносилися населеним пунктом по вузькій шестиметрівці.

Водночас було дуже смішно спостерігати, як змінювалися вирази облич пузатих дядьків, які звикли, що в місці, де мешкають "володарі всесвіту" з грішми і зв’язками, ДАІ не може бути апріорі.

На другий день мешканці Кончі почали скидати швидкість до 70 кілометрів і зупинятися, в основному із запитанням на вустах: "Що це за цирк?!". Але були й ті, хто давав задній хід для того, щоб вибачитися, "бо зазвичай не порушує, але сьогодні дійсно дуже поспішає у справах". Зацікавилися журналістами і правоохоронні органи.

– Ви хто? – запитання від чоловіка у штатському.

– А ви? – звичайна журналістська відповідь.

– Я – капітан міліції, – дістав співрозмовник посвідчення.

– А ми журналісти, – дістаємо свої.

– А це до чого? – показує він на форму.

– До репортажу щодо пересування еліти на дорогах.

– А чого два дні стоїте?

– Вчора ловили помаранчевих, а сьогодні біло–синіх.

– Ну добре... – відповів міліціонер та пішов до своєї машини.

– А ми хоч трошки схожі на даїшників? – питаємо навздогін.

– Підстрижіться!

Номери усіх любителів швидкісної їзди виявити не вдалося. Отож, користуючись тризначною урядовою базою, "Українська правда" оприлюднює хіт–парад можновладних шумахерів разом з номерами їхніх автомобілів.

5 місце – автомобіль з номером 014, міністр Кабінету міністрів Анатолій Толстоухов – 73 км/год, не зупинився на вимогу "ДАІ", двома днями раніше – 103 км/год.

4 місце – автомобіль з номером 029, міністр сім'ї, молоді та спорту Віктор Корж – 79 км/год, на два дні раніше – 110 км/год.

3 місце – автомобіль з номером 012, віце–прем'єр Дмитро Табачник – 103 км/год, побачивши "ДАІ" знизив швидкість, двома днями раніше – 126 км/год.

2 місце – автомобіль з номером 177, міністр вугільної промисловості Сергій Тулуб – 129 км/год.

1 місце – сріблястий Volkswagen Phaeton з номерами 019, міністр оборони Анатолій Гриценко. Перший день – 93 км/год, другий день – 156 км/год!

Переможець гран-прі Анатолій Гриценко у коментарі журналістам з цього приводу сказав, що не знає, з якою швидкістю їздить на роботу. "Але даю гарантію, на спідометрі не було 156 км/год", - запевнив він.

Водій міністра підтвердив, що їхав у названий день та час визначеною дорогою, але заперечив, що розганявся.

У прес–службі віце–прем'єра Дмитра Табачника підтвердили, що номер 012 закріплений саме за їхнім шефом, однак коментувати ситуацію відмовилися, пославшись на брак часу в урядовця.

Не можна стверджувати з впевненістю, що інші учасники хіт–параду знаходилися у своїх машинах у визначений час. Однак передавати комусь свої номерні знаки урядовці не мають права. Отже, в будь–якому разі вони несуть бодай часткову відповідальність за дії своїх водіїв.

P.S. Передбачене законом обмеження при пересуванні населеним пунктом – 60 км/год. За перевищення швидкості максимум на 20 кілометрів порушник отримує попередження, далі – штраф. Той, хто не зупинився на вимогу ДАІ, карається штрафом від 150 гривень або позбавленням права керування на деякий час. У підсумку – останнє загрожувало б лише Толстоухову, всі інші – збанкрутіли б аж на 17 гривень.

P.S. может тему переименовать в аварии на транспорте?
 
Останнє редагування:

Фокс Малдер

Торговець чорним деревом
Відповідь: Аварии на Ж/Д

Не знаю скільки тут правди, але чув, як колишнього канцлера Німеччини Гельмуда Коля зупинив поліцейський за перевищення швидкості та став вичитувати. Перша особа держави поводила себе, наче школяр, що завинив перед вчителем.
 

abidal

DIPRESSIYA
Реплика Рудьковского(блеф или реальность)

Форумчане хочу узнать ваше мнение о высказываниях министра транспорта о том, что секретариат президент готовит масштабную катастрофу с большим количеством жертв, как вы думаете это просто было сказано в порыве гнева или это правда ,хотя скорее всего блеф. Как по мне так ему уже давно надо было в отставку подать во всех цивилизованых странах уже б любой министр подал бы в отставку если бе за столь короткое время случилось столько катастроф на Ж/Д.
 

bsv

Странник
Re: Реплика Рудьковского(блеф или реальность)

Вынужденный ход.
Как говорил Кучка «В Україні можливо все»
Вполне допустимо, что могли или могут быть теракты, с целью дискредитировать министерство транспорта и в целом правительство Януковича.
Скорей решили перестраховаться.
Если даже и будут теракты, том можно будет сказать – А мы что вам говорили
И если не будет терактов, особо ничего страшного. Во первых, значит мин. транспорта работает нормально. Во вторых, можно будет сказать, что этими заявлениями предотвратили трагедию.
 

Grosso

wonderwall
Відповідь: Реплика Рудьковского(блеф или реальность)

Нічого, окрім блефу. Щось подібне, до речі, в рамках ток-шоу Шустера казав начальник Державної служби охорони Гелетей... (Підготовка знищення Юлії Тимошенко, провокації проти населення з боку МВС).
Зрештою про це забули.
Мені здається, крапки над "і" розставила речниця СБУ, сказавши про те, що на засіданні антитерористичного центру Рудьковський відмовився надавати докази терактів які нібито готуються. Красномовною видалась і неадекватна реакція міністра- нервовість, перехід на інші теми.
А регіони мовчать, хай краще за них кричать пани Цушко і Рудьковський, знижуючи й без того маленький рейтинг соцпартії...
Отже, ми всі вчора послухали чергову жахливу казочку на ніч.
P.S. набридло жити зі ЗМІ, що постійно апелюють до "теорій змови"
 
Зверху