Молокопереробники хочуть покрити свої збитки коштом фермерів
Найбільші в Україні молокопереробні заводи продавали свою продукцію в мінус, щоб увійти на прилавки торговельних мереж, та демпінгували ціни один одного. А зараз вони намагаються покрити свої збитки внаслідок такого демпінгу коштом фермерів.
You must be registered for see images
Про це заявила Асоціація виробників молока, – передає
You must be registered for see links
.
Проблема молокопереробних заводів в тому, що вони загралися з рітейлерами. Тривалий час, щоб добитися місця на полицях торговельних мереж, заводи демпінгували ціни один одного. Про це
You must be registered for see links
співвласник компанії "Мілкіленд" Анатолій Юркевич під час онлайн-зустрічі виробників та переробників молока, яку ініціювало Міністерство аграрної політики та продовольства України.
"Ми зіткнулись з тим, що у відповідь на наші запити торговельні мережі не піднімають ціни, тому що наші колеги – постачальники молочної продукції у ці ж мережі – відмовляються піднімати ціни. Що для мене є дивним фактом, адже якщо зростає вартість енергоносіїв та витрат виробництва загалом, мусиш якимось чином це покривати. Своїми діями такі виробники демпінгують ціни. Це некоректна поведінка", – зазначив він.
Наслідком загравання та невиваженої політики співпраці із мережами для всієї молочної переробки є необхідність зазнавати додаткових витрат, адже цінник готової продукції не відповідає її собівартості. Це визнав голова наглядової ради групи компаній "Молочний альянс" Сергій Вовченко під час онлайн-зустрічі Міністерства аграрної політики та продовольства України.
"У листопаді на кожній пляшці молока Яготинський маслозавод "доплачував" 6 копійок торговельним мережам, на пачці масла – 5,13 грн, на пачці сметани – 1,26 грн. А Пирятинський сирзавод на кожній 180-грамовій упаковці сиру – 2,36 грн. Тобто це – наші збитки", – наголосив пан Вовченко.
В Асоціації виробників молока зазначають, що проблема, яка склалась в молочному секторі, комплексна, і головною її причиною є не те, що хтось не хоче іти на діалог, а те – що діалог побудований неправильно. Потрібно сідати за стіл переговорів, оперувати реальними фактами та спільно шукати рішення, а не перекладати виклики всієї галузі на молочнотоварні ферми.
Нагадаємо, що
You must be registered for see links
.
You must be registered for see links