Статья 1:А это где-то написано? Насколько я знаю, за каждый день, после 14-го, должны выплатить 1% от стоимости товара за не вовремя сделанный ремонт.
Статья 8:12) істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
Срок гарантийного ремонта может быть продлен по согласованию сторон. Если покупатель против - СЦ обязан вернуть не отремонтированный товар и Акт состояния товара с указанной причиной невозможности вовремя отремонтировать. С товаром и Актом покупатель идет в магазин и по месту решает что ему делать: поменять на новое, другое или забрать деньги.У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Т.е. сам факт невозможности вовремя отремонтировать товар и есть существенным недостатком и подтверждать его нет необходимости. Другое дело если поломка по вине покупателя произошла, но в таком случае и гарантия не распространяется.