Ну логичнее поступить так, обратиться к организации обслуживающей лифт. Понимаете если написать заяву в ДЕРЖГИРПРОМНАГЛЯД там панькаться не будут, остановят лифт, как это уже было когда-то остановили все лифты из-за не соответствия, и все. Пострадает снова пользователь. Тут уже нужно идти другой схемой.
Читаем
5.5. Ліфти
5.5.1. При обслуговуванні ліфтів необхідно дотримуватися
вимог нормативно-технічних актів.
5.5.2. Дозвіл на пуск ліфта видається відповідно до пункту
5.5.5 цих Правил після технічного огляду та випробування всього
устаткування ліфта.
5.5.3. У жилих будинках ліфти використовують для
обслуговування пасажирів та для перевезення майна мешканців
багатоповерхових будинків вантажними ліфтами.
5.5.4. Організація, що здійснює утримання ліфтів, зобов'язана
забезпечити обслуговуючий персонал такими документами і стежити за
їх правильним заповненням:
- ліфтерів, ліфтерів-обхідників і диспетчерів - журналом
приймання-здавання чергування, де відзначаються аварії ліфтів;
- електромеханіків - журналом технічного огляду з записом
кожного огляду, а також виробничими інструкціями та інструкціями з
техніки безпеки.
5.5.5. Утримання і ремонт ліфтів здійснює виконавець послуг
або за договором - спеціалізована організація. Виконавець послуг
має право самостійно утримувати та ремонтувати ліфти за умови
наявності відповідних дозволів, отриманих згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 15.10.2003 N 1631 ( 1631-2003-п )
"Про затвердження Порядку видачі дозволів Державним комітетом з
нагляду за охороною праці та його територіальними органами".
5.5.6. Відповідальність за справний стан і безпечну
експлуатацію ліфтів покладається на його власника.
5.5.7. Ліфт щодня оглядає електромеханік-монтер з ліфтів,
ліфтер чи диспетчер.
5.5.8. Під час експлуатації ліфтів необхідно:
- утримувати двері машинних і блокових приміщень ліфтів
надійно замкненими; ключі від цих приміщень повинні зберігатися у
ліфтерів чи інших працівників організації;
- не допускати зберігання сторонніх предметів або матеріалів
у блоковому приміщенні;
- забезпечувати постійну температуру повітря в машинному і
блоковому приміщеннях не нижче 5 град. С;
- уживати заходів щодо усунення причин, що спричиняють появу
вологи чи рідини в машинному і блоковому приміщеннях чи приямку
шахти ліфта;
- забезпечувати освітленість майданчиків перед кожними
дверима ліфта протягом доби.
5.5.9. При обслуговуванні ліфтів необхідно суворо виконувати
правила техніки безпеки.
5.5.10. Не допускається:
- виконувати пуск ліфта шляхом безпосереднього впливу на
апарати, що подають напругу на електродвигун;
- виводити з ладу запобіжні і блокувальні пристрої ліфта;
- підключати до ланцюга управління ліфтом електричний
інструмент, лампи освітлення та інші електричні прилади, крім
вимірювальних, користуватися переносними лампами напругою більше
36 В.
5.5.11. У разі виявлення несправності запобіжних пристроїв,
сигналізації, освітлення тощо, загрозливих безпечному
користуванню, ліфт повинен бути зупинений і може бути пущений
тільки після усунення пошкодження з дозволу спеціалізованої
організації.
5.5.12. Для груп ліфтів рекомендується застосовувати
диспетчерське управління, що знижує вартість експлуатації і
поліпшує нагляд за ліфтами.
5.5.13. Робота диспетчеризованних ліфтів допускається за
умови постійної присутності диспетчера біля пульта. Приміщення для
диспетчерського пульта повинно міститися в центрі групи ліфтів, що
обслуговуються. При необхідності відходу диспетчера від пульта
його замінює ліфтер-обхідник.
5.5.14. Ліфти самообслуговування, обладнані диспетчерським
управлінням, повинні працювати цілодобово незалежно від
поверховості будинку.
You must be registered for see links
Опять же или претензии к Сумыжулью или если заключен договор индивидуально со специализированной организацией то к ним, а Сумыжулье как написали выше нанимает субподрядчика КП "Вертикаль".
Если спец. организация не выполняет требований разорвать договор, и заключить с теми кто способен сделать благоприятные и безопасные условия эксплуатации лифтов, по цене устраивающей потребителя.