Відповідь: Новые маршруты общественного транспорта
Влітку завжди легше їздити. І на старій схемі також так було.
Хоча, можливо певні маршрути і навпаки більше завантажаться. Але більша частина розвантажиться.
Влітку і побачимо.Я же не говорю что уменьшалась. только размер увеличения меньше запланированого, для троллейбусов всего за счет исключения маршруток поболее, но летом автобусы не справятся с дачниками, их мало.
Там і без виламування ще багато влізе.Вам нужно что бы двери выламывали? Только тогда это правильно?
Старі газелі рахувались по 12 чоловік на машину. Нині Рути - по 23.не знаю, не видел цифр сколько и чего вместо автобуса. рута 22 человека помнится, газель (большая) около 14+стоящие нормально 2-4человека это 16-18 человек. Так чем перекрывается уменьшение вдвое, (или таки в трое) маршруток?
Я не знайду зараз точної таблиці, але там не 40, якщо мені не зраджує пам'ять, 40 в Богдан по паспорту не влізе. Там менше. Щось біля 30, якщо не помиляюсь.209 маршруток (вместимостью не менее 22 мест) и 80 автобусов (вместимостью не меньше 40 мест)
А влітку, доречі, буде легше. Одразу відсіються студенти, школярі, вчителі і т.д. і т.п.Получаем нехватку транспортных средств, и это ещё не лето.
Влітку завжди легше їздити. І на старій схемі також так було.
Хоча, можливо певні маршрути і навпаки більше завантажаться. Але більша частина розвантажиться.
В старій схемі був бардак. До того ж згадайте що там їздило - стояти в Руті - справа одна, а в Газелі стояти неможливо - лише "раком".А не пробовали в старой схеме официально разрешить перегруз? Боюсь было бы лучше.
Ринок розвантажився. Не повністю, але полегшення є. Така купа маршруток прибралася - хіба не розвантаження?Так может хватит тогда кормить нас сказочками про "разгрузку рынка"?