Понравилась одна статься о выборах. Точно характеризует Минаева и его действия по "Вишнёвому саду" перед выборами.
Ні для кого не буде секретом, що Україна знову на порозі нових виборів. Тільки-но відгриміли місцеві виборчі компанії, як подавай нам нових депутатів Верховної ради. Та знову – змішана система. В парламент кинуться «мажоритарщики», а це як показала практика – більше креативу, винахідливості та просто видовища.
Не відстають від загальноукраїнської тенденції і Суми. Одні з самих винахідливих та передбачуваних кандидатів вже готують технологічні ходи та розрахунки.
Розповім про одного сумського.
Особливо не відрізнився:
Як і всі мажеться! «Маю можливість, але не хочу!» , «Працюю для міста» та інший політтехнологіний копірайт. Ну це в принципі й зрозуміло – щоб звичайний читач газети та Інтернету не відразу думав над метою всього, що робиться в місті. А технологія вже запущена!
Технологічний вибрик №1
Схема звичайна:
У майбутнього кандидата є доступ до ресурсу - землі. Яку він, думаю в перший час не без підказок мудрих товаришів, вміло роздає. Наче і громаді приємно, і бізнес з гаманцем «не обижен».
Так і цього разу сталось – землю дав під будівництво ще одного торгового центру, але шматочок таким вже ласим видався, що всі розуміли «без диму» не обійдеться, але «вогонь» в потрібний момент загасять. І тут, мабуть і прийшла ідея технології.
А схема така:
Виділяють ласий шматочок землі під забудову в одному зі спальних районів міста - Баба Яга (народ), що активно стимулюється соратниками кандидата (молода дівчина-депутат по даному мажоритарному округ виявилась якраз в нагоді), проти –> починається інформаційна компанія кандидата : НІ забудові; кандидат сам готовий лягти під трактори (але з попередньою домовленістю з забудовником, що його ні в якому разу не задавлять і дорогого костюму не пошкодять) –> збираються і садять сад (що цікаво з місцевих жителів будинку – одиниці, переважно заїжджі професіонали – наймані волонтери (одна із категорій висміяних в 95 кварталі професіоналів-найманих революціонерів) –> інформаційна компанія: «Сад посадили!» (посадить посадили,а що за деревами та травою наглядати треба й забули, але вибачте – мета ж стояла не вишні збирати та вареники ліпить, ось і не доглядають) –> зміна правил: землю виділяють, але правила міняють: типа забудовник забезпечить благоустрій території, тротуари, фонтани і т.п. –> і пом’якшав тут кандидат. Все це було до сьогодні. А що далі?
Технологія продовжиться так: землю та паспорт на забудову на «складних» умовах видадуть –> кандидат набере бонусів: типа чекайте благоустрою –> всі чекатимуть і голосуватимуть, а потім з кожним роком забуватимуть про обіцянки, забуватимуть і забуватимуть –> Побудують торговий центр, а благоустрій обмежиться в кращому разі кількома лавочками навпроти входу…
«И овцы целы и волки сыты!»
П.С. Земля знаходиться в спальному районі, через який проходить серйозна автомобільна магістраль. Замість того, щоб забезпечити стратегію розвитку даного мікрорайону, де майже відсутня інфраструктура відпочинку, та діяти шляхом знаходження додаткових коштів та можливостей для її розвитку кандидат та його технологи розіграли шоу з «захисником громади». В нормальному європейському місті (а Суми я вважаю європейським) землю б відразу давали на умовах благоустрою території, а бізнесмен би і не думав брати на інших умовах. А вся б громада вперто слідкувала за умовами, які на себе взяв орендатор землі, а не за політ технологічними вибриками майбутнього кандидата.
Перший креатин пішов!
На закінчення свого першого запису хочу сказати перефразувавши Ільфа на Петрова:
- Ну что отец кандидаты в Вашем городе есть?
- Кому кобыла кандидат!"