Відповідь: Новые маршруты общественного транспорта
ну хай буде 12, таких було мало, в основному були по 16, і були по 19. це я так, до відома.
Розрахунок тарифу вівся по 12 пасажирах.
та ось тільки та що 12 везла - всім не така, і розходи на її роботу менші були, а більша- всього більше. так що то все однаково те на те й вийде.., тут без цифр суперечка неможлива.
Що значить "зовсім не така"? База "Газель" там однакова, що на тій 12, що на Руті. Кузов відрізняється. І ви хочете сказати, що через більший кузов витрати на паливо збільшились на стільки, що змогли перекрити витрати двох аналогічних машин з меншими кузовами, та ще й зарплату, як тут підказують, двох додаткових водіїв? Знущаєтесь?
так а я еще раз спрашиваю, за что купить новые маршрутки через 5 лет?их же надо будет брать?эти то не поедут уже, правильно?получается нужно отдать все деньги заработанные и опять по Вашей первой схеме идти?а потом опять???
За що? За прибутки. Якби то було не прибутково - конкурс був би порожнім. В мінус їздити ніхто не буде.
А що треба було приймати на конкурс? Оте лайно, яке їздило до? Коли все виламано, переламано, переварено, двері теліпаються, ледь не відпадають, все стучить, грюкає, от-от відпаде... Отаке треба було ставити?
І до того ж, кількість маршруток зменшилась, а пасажиромісткість треба було збільшувати, а для цього треба було нові машини, бо старі не відповідали поставленим умовам.