LevAris
Well-Known Member
я вам поясню. потому что тендер выиграть невозможно. в принципе.и если бы существовали такие заработки, то любой возьмет кредит, выиграет тендер, и согласится возить даже меньше, чем по 2 грн. почему таких нет??
я вам поясню. потому что тендер выиграть невозможно. в принципе.и если бы существовали такие заработки, то любой возьмет кредит, выиграет тендер, и согласится возить даже меньше, чем по 2 грн. почему таких нет??
как можно выкрутить руки самому себе? о ком Вы сейчас сказали? все понимают, кто коммунальный транспорт угробил. тут 2 варианта, или перевозчик, или сама мэрия? так?Если человек выкручивает руки мэрии и простым жителям постоянным и безосновательным повышением тарифов и при этом делает все чтобы окончательно угробить коммунальный транспорт то это говно а не хороший человек.
так почему? предложите цену меньше!! люди все за Вас будут. там же заработки громадные, есть где подвинуться, зазор огромный, насчитали тут. почему нельзя? причину! мешают - Кто??я вам поясню. потому что тендер выиграть невозможно. в принципе.
припустимо не катит. давайте реально.15 грн - это 1.5 л.бензина)) это около 7км пути.на разных маршрутах пассажиры выходят по разному.и провозя 1 партию пассажиров, новых не наберешь.
Ви принцип не зрозуміли. Раніше було 600 маршруток, а нині стало 300. Але раніше їздили маленькі Газелі (а насправді - в половині випадків ті ж великі Рути), а тепер стали їздити великі Рути. Але пасажиромісткість у нинішніх 300 така сама як і у минулих 600. Рута бере 24 пасажири, а Газель - 12. Бо Рути пристосовані для возіння стоячих (що вони нині і роблять) а Газелі - ні. Тому якщо раніше щоб перевезти 24 пасажири треба було 2 Газелі по 12 місць, два мотори споживали пальне, два кузови вимагали амортизації, два водії отримували зарплату. То тепер для перевезення тої ж самої кількості пасажирів потрібна одна Рута, відповідно один двигун (а база то однакова з Гезеллю), один кузов і один водій. А грошей ті 24 пасажири платять однаково - що раніше двом маршрутчикам, що тепер одному. Але позаяк один комплект машина+водій з обороту випав, то й утримувати його не треба, і кошти, які раніше на це йшли - підуть чистим прибутком в кишеню власника. Зрозуміли ідею?а де це в нас такі резинові маршрутки їздять, щоб туди влізло більше пасажирів, ніж їх внутрішній об*єм?? чи людям так їздити краще? то це боротьба за комфорт перевезень така, зменшенням кількості машин??? )))) і на 1 маршрутку- це 2 водія, бо таких не найдеш, що буде робити кожен день, цілий рік, з 6 ранку до 12 ночі. чи ви з такими поїдете далеко? а з тих 15 пасажирів один порве сидіння, один жувачку на вікно приліпить, один наплює, один водія того заклює ,один за проїзд не передасть, один п*яний їхатиме, а інші будуть на них сваритись..
так тоді не 12 а 16. і тут розказували, шо кількість маршруток зменшили, щоб пасажири переходили на тролейбуси,щоб т.ч. підняти заробітки депо. отже влада тисне на пасажирів у їх виборі, спеціально впровадивши меншу кількість маршрутних транспортних засобів.
так почему? предложите цену меньше!! люди все за Вас будут. там же заработки громадные, есть где подвинуться, зазор огромный, насчитали тут. почему нельзя? причину! мешают - Кто??
12. В Газелі місць 12. Ну іноді ставлять 13 крісел. 16 в Газель не влізе.так тоді не 12 а 16. і тут розказували, шо кількість маршруток зменшили, щоб пасажири переходили на тролейбуси,щоб т.ч. підняти заробітки депо. отже влада тисне на пасажирів у їх виборі, спеціально впровадивши меншу кількість маршрутних транспортних засобів.