Фокс Малдер
Торговець чорним деревом
Відповідь: Re: Чи потрібна в Україні російська мова як друга державна?
2) Про плутанину в термінології та непристосованість української мови до наукових термінів - все більше агітація "п'ятоколонських організацій", типу вашої "апсчіни".
3) Так само і з "нєокрєпшим мозгамі" східняка. Не слід розписуватися за всіх.
Щодо конкурентності - Вам вже говорили не раз, ось лише Ви волієте починати знову і знову. Щоби говорити про конкурентноздатність, слід спочатку надати рівні стартові умови. Вже як на те пішло, то слід і російській мові в Україні пройти через ті самі чисельні циркуляри, укази, інструкції, заборони і рекомендації, і бажано так само тривалий час... А тоді вже поговоримо про конкурентноздатність.
Вже як на те пішло, то не існувало коись на теренах Московського царства ні науки, ні культури, ні освіти. Це в той час, як на теренах нинішньої України було досить таки багато початкових шкіл (про що згадують сучасники) і два вищих навчальних заклади (Києво-Могилянська та Острозька академії). І лише Петро І батогом погнав свою шляхту до Європи навчатися, а пряником попереманював науковців та викладачів (в тому числі і з України). І нічого, як бачимо чужі вчені створили і науку (якої до того часу не було) і термінологію ввели, причому таку, що окремі "філологи-мовознавці" вважають її виключно російською, а інші "спеціалісти" стверджують, що іншомовних термінів не було і бути не може...
Юначе, живучі в Україні і бажати, щоби була одна державна мова, але не українська - це гірше, ніж фашизм!Исходя из вашего сообщения, вы хотите построить этнократическое государство фашистского толка? Одна нация, один язык и т.д. Как с 8 миллионами русских быть на Украине, выселять?
1) Російськомовна наука - це спадок, що нам залишився від СССР. Сам СССР згинув. Спадок (тобто російськомовність науки) буде жити трішечки довше. Справа часу, все залежатиме від того, як будуть готуватися нові українські наукові кадри.В мире науки язык не имеет значения, главное - научное достижение, открытие. Совершенно не важно каким языком оно описано. Если оно ценно - оно будет известно на всех языках мира. Вместо того, чтобы будущие ученые занимались наукой им нужно со словарями переводить с родного на новый украинский? В котором сплошная путаница в терминологии. Если взять два словаря, куча терминов вдруг окажется разной. А если посмотреть на издания Тернополя и Львова... То у "схiдняка" мозги оплавятся.
2) Про плутанину в термінології та непристосованість української мови до наукових термінів - все більше агітація "п'ятоколонських організацій", типу вашої "апсчіни".
3) Так само і з "нєокрєпшим мозгамі" східняка. Не слід розписуватися за всіх.
А я знаю один такий "язик", що піднімався завдяки валуєвським циркулярам та емським указам. І культура, що розвивалася в тому числі і через те, що інші культури заборонялися.P.S. Что это за язык такой, который нужно насаждать министерскими постановлениями и циркулярами? Что за культура, которую нужно постоянно от кого-то защищать? Неконкурентноспособная что ли?
Щодо конкурентності - Вам вже говорили не раз, ось лише Ви волієте починати знову і знову. Щоби говорити про конкурентноздатність, слід спочатку надати рівні стартові умови. Вже як на те пішло, то слід і російській мові в Україні пройти через ті самі чисельні циркуляри, укази, інструкції, заборони і рекомендації, і бажано так само тривалий час... А тоді вже поговоримо про конкурентноздатність.
Це як в нинішній Росії?Может и статью за "инакомыслие" пора вернуть? Чтобы все мыслили сугубо по национал-патриотической пропаганде и иная точка зрения преследовалась уголовно.
Во, тези від бритоголового історика Бузини. Літературної української мови не існувало, бо її вигадали в австро-німецькому генштабі, даби розколоти ідеологічно єдиний руський народ. Давненько такої маячні від Вас не чув.Кстати говоря, как можно назвать русификацией обучение на русском литературном языке, если украинского литературного языка ещё попросту не существовало? В частности в царские времена.
Вже як на те пішло, то не існувало коись на теренах Московського царства ні науки, ні культури, ні освіти. Це в той час, як на теренах нинішньої України було досить таки багато початкових шкіл (про що згадують сучасники) і два вищих навчальних заклади (Києво-Могилянська та Острозька академії). І лише Петро І батогом погнав свою шляхту до Європи навчатися, а пряником попереманював науковців та викладачів (в тому числі і з України). І нічого, як бачимо чужі вчені створили і науку (якої до того часу не було) і термінологію ввели, причому таку, що окремі "філологи-мовознавці" вважають її виключно російською, а інші "спеціалісти" стверджують, що іншомовних термінів не було і бути не може...