loyer_1
той самий Otto
Re: Відповідь: Цензура
Щодо "сучасного мистецтва" тут складніше, бо я маю великий сумнів щодо інтелектуальної здатності послідовників Корчинського - відрізнити, скажімо, імпресіонізм від кубізму або хоча б Рембрандта від Рібентропа.
До того ж, я цілком усвідомлюю той факт, що хворобливе пестування "корчагінцями" своїх дитячих "комплексів меншовартості" вождівськими мареннями про "імперську велич" не має нічого спільного з такими поняттями, як "закони формальної логіки" чи "суспільна мораль". Знаю, що для "корчагінців" ці поняття є щось на зразок "необов'язкових зайвостей", тому розумію, що будь-який інтелектуальний спір у даному разі апріорі неможливий.
Щоби стверджувати подібне, навіть не потрібно далеко ходити. Достатньо взяти цей ваш в мій бік пост. Виходячи з нього, для нормальної осудної людини не можливо збагнути: на підставі яких саме критеріїв вами вбачається різниця між вашим "художником", що влаштовує оргії під стінами Верховної Ради, й вашим Вождем-Вчителем, що спочатку краде вінки з могили захисників Вітчизни, а потім відкрито виставляє їх на продаж??? Ще важче збагнути: хто саме з них двох у такому разі більш "відморожений"???
Окрім того, якщо ваш бунтарьський "революційний" темперамент не сприймає і навіть засуджує мотиви "бунтарства в мистецтві", що були певною мірою продемонстровані засудженими організаторами московської виставки (яких я, по-вашому, "захищаю"), - то в такому разі особисто ваша революційна риторика на цьому форумі може лише сприйматися ніяк інакше, ніж як "ПОНТИ". Тобто все це вже виглядає з вашого боку не як "подвійні стандарти", а як суцільне "роздвоєння особистості". Тому знов вимушений відіслати вас до вищезгаданих лікарів.
І останнє: ніякого "сучасного", "минулого" або "майбутнього" мистецтва не існує. Є просто МИСТЕЦТВО "поза часом". А є просто тимчасове ЛАЙНО. Наприклад, леонардівська "Джоконда" або шевченківська "Катерина" - то є МИСТЕЦТВО. А, наприклад, некрофіло-декадентська проза Д.Корчинського - то є типове ЛАЙНО. Й будь-чиї смаки тут зовсім ні до чого...
P.S. Слід запам'ятати: кого мені "захищати", а кого "не захищати" - то виключно й лише моя особиста справа. Ваші поради щодо цього мені не потрібні.
Пане "революціонере", ваша (як би це м'якше сказати) хамовито-тупувата манера - зненацька ставити випадковому перехожому питання типу "чи може по-вашому...?" з наступним приписуванням цьому перехожому своїх потаємних підсвідомих бажань чи фобій - подиву в мене вже аж ніяк не викликає. Тим більш, я не маю навіть найменшого наміру запитувати в вас: яким саме чином політ вашої бурхливої хаотичної думки зв'язав в один асоціативний ряд - "мистецтво" з якимись там "оргіями ман'яків під стінами Верховної Ради". Бо знаю, що ви все одно (як і в попередні рази) "вмикнете дурня". Тому подібні ваші асоціації хай оцінюють психіатри (звісно, якщо ви до них таки звернетесь).А ви ніколи не були у "Пінчук Арт-Центрі"? Відвідайте, тоді може не будете так захищати сучасне "мистецтво"...
Чи може по-вашому оргія, яку влаштував нещодавно один "художник" під стінами Верховної Ради в Маріїнському парку (де гуляють малолітні діти) це теж "велике мистецтво" і таке треба підтримувати та розвивати?
Щодо "сучасного мистецтва" тут складніше, бо я маю великий сумнів щодо інтелектуальної здатності послідовників Корчинського - відрізнити, скажімо, імпресіонізм від кубізму або хоча б Рембрандта від Рібентропа.
До того ж, я цілком усвідомлюю той факт, що хворобливе пестування "корчагінцями" своїх дитячих "комплексів меншовартості" вождівськими мареннями про "імперську велич" не має нічого спільного з такими поняттями, як "закони формальної логіки" чи "суспільна мораль". Знаю, що для "корчагінців" ці поняття є щось на зразок "необов'язкових зайвостей", тому розумію, що будь-який інтелектуальний спір у даному разі апріорі неможливий.
Щоби стверджувати подібне, навіть не потрібно далеко ходити. Достатньо взяти цей ваш в мій бік пост. Виходячи з нього, для нормальної осудної людини не можливо збагнути: на підставі яких саме критеріїв вами вбачається різниця між вашим "художником", що влаштовує оргії під стінами Верховної Ради, й вашим Вождем-Вчителем, що спочатку краде вінки з могили захисників Вітчизни, а потім відкрито виставляє їх на продаж??? Ще важче збагнути: хто саме з них двох у такому разі більш "відморожений"???
Окрім того, якщо ваш бунтарьський "революційний" темперамент не сприймає і навіть засуджує мотиви "бунтарства в мистецтві", що були певною мірою продемонстровані засудженими організаторами московської виставки (яких я, по-вашому, "захищаю"), - то в такому разі особисто ваша революційна риторика на цьому форумі може лише сприйматися ніяк інакше, ніж як "ПОНТИ". Тобто все це вже виглядає з вашого боку не як "подвійні стандарти", а як суцільне "роздвоєння особистості". Тому знов вимушений відіслати вас до вищезгаданих лікарів.
І останнє: ніякого "сучасного", "минулого" або "майбутнього" мистецтва не існує. Є просто МИСТЕЦТВО "поза часом". А є просто тимчасове ЛАЙНО. Наприклад, леонардівська "Джоконда" або шевченківська "Катерина" - то є МИСТЕЦТВО. А, наприклад, некрофіло-декадентська проза Д.Корчинського - то є типове ЛАЙНО. Й будь-чиї смаки тут зовсім ні до чого...
P.S. Слід запам'ятати: кого мені "захищати", а кого "не захищати" - то виключно й лише моя особиста справа. Ваші поради щодо цього мені не потрібні.