Церкви и политика

  • Автор теми bsv
  • Дата створення

[s]AINT-Tsypa

twitter.com/abuzaind
Re: Церкви и политика в Украине

Патриарх Филарет: РФ "зарится" на независимость Украины



Вот вам :)) И Церковь ваша любимая и как она "в не политики".
Местный Мефодий, тоже таким страдает.
Дима, КП-шников надо писать в кавычках. Всё-таки это религиозная секта, а не Православие.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор

[s]AINT-Tsypa

twitter.com/abuzaind
Re: Відповідь: Re: Церкви и политика в Украине

А в чому в такому випадку писати відділення ФСБ?
а при чому тут ФСБ? Російська Православная Церква є канонічною Православною Церквою, яка визнається всіма канонічними Православними Церквами, а також Католицькою Церквою. а "Київський Патріархат" є сектою. у нас у католицизмі також є подібні секти -- лефевристи, старокатолики та інші. механізми відколення були подібні до тих, що мали місце при створенні КП.

Церква -- то не лише політика, як ви це хочете представити. у Церкві є ще апостольське правоприємництво, і тому будь-хто будь-кого не може поставити священиком або єпископом. а в КП люди без сану "рукопологают" (вибачте, не знаю, як це слово українською) священиків.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Церкви и политика в Украине

Ну, взагалі-то Київський Патріархат був ще коли Москва звичайним болотом була.
А ФСБ тут до того, що ПЦ після того, як її незаконно перенесли з Києва, стала підпорядковуватись не божим законам, а тому що царі-генсеки-президенти кажуть.
 

[s]AINT-Tsypa

twitter.com/abuzaind
Re: Відповідь: Церкви и политика в Украине

Ну, взагалі-то Київський Патріархат був ще коли Москва звичайним болотом була.
А ФСБ тут до того, що ПЦ після того, як її незаконно перенесли з Києва, стала підпорядковуватись не божим законам, а тому що царі-генсеки-президенти кажуть.
ну не патріархат, а митрополія була Київська. не треба переінакшувати те, що було насправді. ось якщо Константинопольский Патріархат знову візьме Київську митрополію під свою юрисдикцію і це все буде належним чином оформлене, тоді всі питання відпадуть самі собою. але де-факто й де-юро наразі Київська митрополія підпорядковується Московському Патріархату, тому я не бачу взагалі далі вести стосовно цього дискусію. за аналогією лютерани, кальвіністи, англіканці також повинні називатися католицькою церквою, але чомусь вони так не називаються.
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Церкви и политика в Украине

В Єрусалимі вуличні бої – у Києві все спокійно.


В Єрусалимі третій день тривають масові безладдя на вулицях. Почалися вони в п'ятницю. Після, здавалося б, звичайного рішення міської влади відкрити автопарковку біля стін Старого міста у суботу. Для туристів. Більше 35 тисяч ультраортодоксальних іудеїв вийшли протестувати. Вони вважають релігійною образою порушення священного суботнього дня.

У Єрусалимі в шабат не працює громадський транспорт, закриті театри, магазини, кафе. В готелях вам подають холодний сніданок, тому що Тора забороняє у цей день будь-яку роботу.

Суперечка про те, що важливіше - шабат чи принципи світської держави, призвела до зіткнень із поліцією. Остання застосувала водомети.

Суботня молитва практично відразу переросла в атаки на автомобілі, що проїжджали, та журналістів, що перебували поблизу.

Ортодокси співучо, як молитву, повторювали одне тільки слово: шебес. У поліцію полетіли кавунові кірки, картопля, вміст сміттєвих баків. Перші арешти, здавалося, на мить привели погромників у замішання. З'явилися перші поранені, в основному, від каміння. Поліція досить жорстко припиняла спроби ультраортодоксів прорватися до офісів міської адміністрації.

Ледь згустилися сутінки, хвилювання спалахнули з новою силою. Учні релігійних училищ громили світлофори, перевертали автомобілі, палили сміття.

Зіткнення, що почалися у п'ятницю ввечері, трясли центр Єрусалима до глибокої ночі в суботу. 20 арештованих, п'ятеро поранених стражів закону, кілька важко потерпілих цивільних, перевернені й спалені ящики зі сміттям, розгромлені міські квартали - результат перших боїв релігійної війни, що розпалюється в самому центрі Святого міста.

Між тим в колисці Східного Православ‘я, – Києві, - в розпал Петрівського посту не пошкоджено жодної шашлицьниці чи точки продажу шаурми. Єрусалимські журналісти навіть не підозрюють про те, що у християн-ортодоксів піст. Шкода!

Ми звикли пишатися своєю миролюбністю й толерантністю. Проте, безліч людей ненавидить євреїв. А про існування українців навіть не здогадується. Може, саме через це? Може, тому євреям належать телеканали та цілі галузі (прибічники теорії світового заколоту взагалі вважають, що їм належить все). А нам не належить нічого. Варто брати приклад з успішних народів. Американці готові позбутися власного президента через такі дрібниці, як брехня під присягою. Євреї б‘ються з поліцією через шабат. Ми програватимемо доти, доки в Україні буде все спокійно.
 

[s]AINT-Tsypa

twitter.com/abuzaind
Re: Церкви и политика в Украине

Цікаво, а битися їм у шабат Б-г не забороняє? :)))
 

Фокс Малдер

Торговець чорним деревом
Re: Церкви и политика в Украине

Дима, КП-шников надо писать в кавычках. Всё-таки это религиозная секта, а не Православие.
а при чому тут ФСБ? Російська Православная Церква є канонічною Православною Церквою, яка визнається всіма канонічними Православними Церквами, а також Католицькою Церквою. а "Київський Патріархат" є сектою. у нас у католицизмі також є подібні секти -- лефевристи, старокатолики та інші. механізми відколення були подібні до тих, що мали місце при створенні КП.

Церква -- то не лише політика, як ви це хочете представити. у Церкві є ще апостольське правоприємництво, і тому будь-хто будь-кого не може поставити священиком або єпископом. а в КП люди без сану "рукопологают" (вибачте, не знаю, як це слово українською) священиків.
Вже як на те пішло, то "добродії" подобного типу, що говорять про неканонічність КП, і на чій млин Ви так віддано ллєте воду, із захопленням тут розпиналися не лише про те, що Хмельницький заповідав нам товаришувати з Москвою, а католиків різати, але й стверджували про неканонічність самої РКЦ. Пригадайте:


Нагадаю Вам, що розмова в тому числі і була про те, що католицькі ієрархи разом з УПЦ КП правила спільні служби. На моїй пам'яті їх було не так вже і мало (урочисті молебні з приводу річниць незалежності України, молебні виборного 2004 року про запанування миру й злагоди в Україні, поминальні служби за загиблими від Голодомору в Україні).
Церква не лише політика? До чого тут ФСБ? Викладав з цього приводу статтю Новодворської. Але, гадаю, доцільніше буде згадати :
В 1927 году Московская патриархия перешла в подчинение советской власти. До тех пор церковь подчинялась лишь Господу. А затем она стала будто отделом Советского государства, пиарила в мире советскую власть, то есть выполняла те функции, которые положило на нее государство. Для этого туда вливали соответствующие кадры, так и была создана на протяжении всех этих лет Московская патриархия.

Зарубежная церковь всегда выступала за единство церкви, но церковь должна лишиться всего того, что получила в советское время.

Вы считаете, что церковь должна очиститься? Каким образом?

Через покаяние. Покаяние – это изменения. Всегда все, кто жил за пределами родины, считали: когда уйдет советская власть, сразу придет покаяние. Но, как мы знаем, это не состоялось. И церковь вместо того, чтобы признать то, что было, продолжает оправдывать советский период своей деятельности. Мол, все делалось правильно, они все патриоты, служили отчизне...

Были ли выдвинуты условия со стороны Зарубежной церкви перед МП?

Мы требовали прославления новомучеников. Поскольку митрополит Сергий сказал, что в СССР не было преследований за веру, а все, кого садили и расстреливали, – вроде бы криминальные преступники. Это была откровенная неправда, поэтому мы выдвинули соответствующее требование. После перестройки, когда это было выгодно, церковь это сделала. Были еще два требования с нашей стороны: отказ от экуменизма – движения за объединение всех церквей в одну, что противоречит православному вероучению. Московская церковь вступила в это движение при Хрущове, чтобы из мировых трибун восхвалять Советский Союз, а еще и проводила шпионскую деятельность. Например, в Южно-Африканской Республике, с которой СССР не имел дипломатических отношений, она организовала православный приход, где под видом священников выполнялись шпионские функции. Об этом свидетельствуют рассекреченные советские архивы.

Последнее наше требование – покаяние в сергианстве. Так называлось подчинение Церкви советской власти. Церковь должна быть свободной и не подчиняться другим начальникам, кроме Господа. Церковь – это живой организм, которым должен управлять собор, и ее не может контролировать начальник, президент, патриарх или еще кто-то.

Собственно говоря, эти требования до сих пор так и не были выполнены. И подписание соглашения об объединении состоится без решения всех этих вопросов.

Почему же тогда не отказались от такого невыгодного соглашения?

Они так и говорят (верхушка нашей церкви): мол, если мы увидим, что с этого ничего не выйдет, то мы выйдем из этого союза. Но это один из шагов, которые нельзя вернуть. Выйти оттуда уже не удастся. Перед тем, как предпринять такой шаг, нужно было хорошо подумать. Иначе выхода уже не будет.

Как много теряет Ваша церковь в случае объединения?

Россия, как и Ватикан, осуществляет очень агрессивную политику. Когда Зарубежная церковь чувствует острую потребность в священниках, МП предлагает на приходы своих кадров. И нам не остается ничего, как соглашаться.

Это, конечно, не моментальные потери, но они будут ощутимыми на протяжении десятилетий. И эти все храмы, в которых служат священники от Москвы, останутся Московской патриархии.

Сколько имеете храмов в Украине?

Поскольку мы никогда не брали участия в политике и за нами не стоят политики, мы создали все не благодаря, а вопреки административному ресурсу, который, кстати, был достаточно ощутимым. Всего в Украине имеем около 30 приходов и один женский монастырь. Наши приходы погоды для МП не сделают. Но деятельность церкви заключается не в количестве прихожан, а в вероучении...

По-вашему, Московская церковь неправильно воспитывает прихожан?

Это несомненно. То, что было здесь при советской власти, то и осталось. Московская церковь продолжает обслуживать тех, кто находится у власти. И поэтому она и не духовный лидер нации, и не самостоятельный голос. Соответственно она и воспитывает. Сейчас верят фактам, а факты мы видим, когда начинаются выборы, например. МП конкретно обслуживает определенные политические силы, вмешивается в политические процессы, проводит какие-то махинации. То есть занималась тем, чем не должна заниматься.

Более конкретные факты я не стану приводить – не хочу дискредитировать церковь.

Конечно, она не воспитывает. Нет общественной деятельности, нет беспокойства о сиротах, бедных... Нет того, чем должна заниматься церковь.

Каким, по-вашему, может быть оптимальное сосуществование двух русских церквей?

Если бы церкви взаимно признали друг друга, то имели бы общение евхаристическое, но не вмешивались в дела друг друга. Просто – нормальное человеческое сосуществование. Если этого нет, никакие соглашения не помогут.

Алексей Данильченко
постоянный адрес статьи:
Щодо неканонічності, то може почитаєте та пригадаєте, про (йдеться про Сергіанство, про що й згадувалося в статті зі священником РПЦЗ). А ще Вам нагадаю, що в свій час Московська митрополія також "неканонічно" висвятила собі патріарха. І його Константинопольський патріархат не визнавав 141 рік. Допоміг "неканонічній РПЦ" історичний факт - Константинополь був захоплений турками, існування цього патріархату постійно знаходилося під загрозою, тому треба було створити "запасний аеродром для православія" десь на більш спокійнішій території, далеко від турок. А Ви кажете, що церква далека від політики. Сподіваюся, що УПЦ КП знадобиться часу набагато менше, ніж 140 років, щоби набути заслуженого статусу. Тим більше Вселенський Патріарх начебто не проти.
 
Останнє редагування:

[s]AINT-Tsypa

twitter.com/abuzaind
Re: Церкви и политика в Украине

Навіщо лише так багато посилань? До того й на пана Оріґена (юзера цього форуму, а не одного з Отців Церкви)? Я його, звичайно, знаю та поважаю, але він виклав точку зору православного фанатика на питання взаємодії між католиками та православними. Можу додати, що з точки зору Католицької Церкви лише наша Церква є Єдиною, Святою, Соборною й Апостольською Церквою. І я не знаю, яким чином тут можна поставити крапку, оскільки долю істини має кожна зі сторін. До того ж ми визнаємо хрещення та конфірмацію, зроблені православними священиками, але якщо хтось прийшов з протестантської віри, то примусимо хреститися наново.

А щодо статусу "Київського Патріархату", то Бог вам у поміч. Я ані слова не скажу, якщо КП стане канонічною частиною Православної Церкви. Однак до того часу ця "церква" залишиться для мене сектою.

P.S. Наведені приклади про те, що католицьки священики служать разом служби зі священиками КП, то це все наслідки 2-го Ватиканського собору, нажаль. Екуменізм і прочая чєпуха... Не знаю, що християнам може дати, наприклад, релігія вуду або культ "маленьких зелених чоловічків".
 

[s]AINT-Tsypa

twitter.com/abuzaind
Re: Церкви и политика в Украине

До речі, наскільки я пам'ятаю, Оріґен (з цього форуму) -- це студент-кібернетик з 3 чи 4 курсу УАБС. Невже для мене він має бути носієм офіційної точки зору Православної Церкви?
 
Зверху