Поверка счетчиков воды. подскажите!

WalkMan

"Непоседы"
, как говорила начальник водоканальского абонотдела - счетчик считается введенным в эксплуатацию только после опломбировки. По закону (п. 15 "Правил предоставления услуг централизованного отопления, поставки холодной и горячей воды и водоотвода" (утверждены постановлением КМУ №630 от 21.07.2005) максимальный срок для этого 1 месяц, но водоканалу выгодно тянуть время. Их отмазка - "не хватает персонала". Берите текст претензии, только переделайте под свой конкретный случай.

По поводу теплоэнерго.

Директору ТОВ "Сумитеплоенерго"
Пляцуку Л.Д.
від _____________________________
що проживає за адресою:

м. Суми, _________________________
тел. ____________________________

Претензія

З серпня 2014 року мені надходять квитанції на оплату комунальних послуг, в якій Ваше підприємство проводить нарахування за підігрів води не згідно показників встановлених в моїй квартирі лічильників обліку води, а згідно загальних тарифів. Цими діями Ваше підприємство порушило п.10 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, які затверджені Постановою КМУ №630 від 21 липня 2005 р.згідно з яким: «Справляння плати за нормативами (нормами) споживання за наявності квартирних засобів обліку без урахування їх показань не допускається. Виконавець і споживач не мають права відмовлятися від врахування показань засобів обліку.» П.15 вищезазначених правил зазначає, що нарахування за нормами споживання може відбуватися лише у разі несправності засобів обліку води, що не підлягає усуненню. Факт несправності можна виявити під час періодичної повірки, яку згідно діючого Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» стаття 28 п.3., та п.9 вищезазначених правил за власні кошти проводять організації, які надають послуги з водопостачання.

Виходячи з вищевикладеного вимагаю:
1) Провести перерахунок наданих послуг за липень, серпень 2014 р та в подальшому проводити нарахування згідно показань встановлених в моїй квартирі засобів обліку води

2) Провести повірку засобів обліку гарячої води згідно вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»

У разі невиконання вами моїх законних вимог, а також відсутності мотивованої (з посиланнями на поточне законодавство України) відповіді на дану претензію у встановлені законом терміни, я буду змушений звернутися до суду для захисту моїх законних інтересів. Крім того, одночасно я звернуся до суду з заявою про компенсацію мені з вашого боку судових витрат, у тому числі транспортних, а також витрат по оплаті послуг адвоката.

О вжитих заходах прошу повідомити мене в визначений законом строк (ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»). Оплату за підігрів води буду проводити тільки за показниками засобів обліку води.

Дата Підпис
 

NF20

New Member
WalkMan,спасибо большое за подсказку,как раз за 1 месяц по полному я и была готова разориться,но не за все лето.
 

tanecka1501

Member
, как говорила начальник водоканальского абонотдела - счетчик считается введенным в эксплуатацию только после опломбировки. По закону (п. 15 "Правил предоставления услуг централизованного отопления, поставки холодной и горячей воды и водоотвода" (утверждены постановлением КМУ №630 от 21.07.2005) максимальный срок для этого 1 месяц, но водоканалу выгодно тянуть время. Их отмазка - "не хватает персонала". Берите текст претензии, только переделайте под свой конкретный случай.

По поводу теплоэнерго.

Директору ТОВ "Сумитеплоенерго"
Пляцуку Л.Д.
від _____________________________
що проживає за адресою:

м. Суми, _________________________
тел. ____________________________

Претензія

З серпня 2014 року мені надходять квитанції на оплату комунальних послуг, в якій Ваше підприємство проводить нарахування за підігрів води не згідно показників встановлених в моїй квартирі лічильників обліку води, а згідно загальних тарифів. Цими діями Ваше підприємство порушило п.10 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, які затверджені Постановою КМУ №630 від 21 липня 2005 р.згідно з яким: «Справляння плати за нормативами (нормами) споживання за наявності квартирних засобів обліку без урахування їх показань не допускається. Виконавець і споживач не мають права відмовлятися від врахування показань засобів обліку.» П.15 вищезазначених правил зазначає, що нарахування за нормами споживання може відбуватися лише у разі несправності засобів обліку води, що не підлягає усуненню. Факт несправності можна виявити під час періодичної повірки, яку згідно діючого Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» стаття 28 п.3., та п.9 вищезазначених правил за власні кошти проводять організації, які надають послуги з водопостачання.

Виходячи з вищевикладеного вимагаю:
1) Провести перерахунок наданих послуг за липень, серпень 2014 р та в подальшому проводити нарахування згідно показань встановлених в моїй квартирі засобів обліку води

2) Провести повірку засобів обліку гарячої води згідно вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»

У разі невиконання вами моїх законних вимог, а також відсутності мотивованої (з посиланнями на поточне законодавство України) відповіді на дану претензію у встановлені законом терміни, я буду змушений звернутися до суду для захисту моїх законних інтересів. Крім того, одночасно я звернуся до суду з заявою про компенсацію мені з вашого боку судових витрат, у тому числі транспортних, а також витрат по оплаті послуг адвоката.

О вжитих заходах прошу повідомити мене в визначений законом строк (ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»). Оплату за підігрів води буду проводити тільки за показниками засобів обліку води.

Дата Підпис
А адрес теплоэнерго Лебединская, 7? Хочу отправить заказным.
 

tanecka1501

Member
, на сайте мэрии указано "вул. 2-а Залізнична, 10 тел. 787-516 директор Пляцук Леонід Дмитрович" В новом договоре с сайта Теплоэнерго тоже такой адрес указан. Почтовый код 40022
Ну да это юридический адрес. А фактический написано ул. Лебединская, 7. Вот и вопрос на какой слать?
 

tanecka1501

Member
, где конкретно написано про Лебединскую? Посмотрите новый договор на сайте сумытеплоэнерго - там в конце ул. Залізнична указана, вот туда и шлите.
Вот зашла на сайт и контакты
 

WalkMan

"Непоседы"
Уточнил у друга, который работает в ТЭ - надо отправлять на Лебединскую, 7. Там действительно находится всё руководство. Свое сообщение с юр.адресом удалил, чтобы не вводить в заблуждение.
 
если у них с адресами такая неразбериха ... то создайте им ещё большую неразбериху - отправьте им две претензии на два адреса ... :)
 

AnGee

Active Member
Моя претензия уже в канцелярии, но меня волнует один вопрос. Как быть с поверкой если она просрочена на 4месяца?
 

WalkMan

"Непоседы"
, не надо на два адреса:) Пожалейте почтальонов, они не виноваты:)

Новая статья
Концовка поражает:
«Тепловики, чтобы продавать воду и делать начисления, должны были с «Водоканалом» заключить договоры на покупку воды. Они этого не сделали. Продавать воду потребителю не имеют права. На каком основании они это делают - этим вопросом будет заниматься прокуратура. Соответственно, в договорных отношениях «Водоканала» и потребителя ничего не изменилось. Водоканал действует согласно существующим на сегодняшний день договорам, согласно которым учитывает при начислении за водопотребление тот объем воды, которую тепловики должны только подогревать. Тепловики, грубо говоря, воруют воду у «Водоканала», начисления потребителям делают незаконно».
И шо теперь делать абонентам, не платить:), т.к. тариф незаконный?
 
Зверху