Alexandr Kushnar
8 Std. ·
Новая эра противоракетной обороны США. Однако следует отметить, что для американцев это далеко не первый перехват объекта, летящего со скоростью МБР. Почти десять лет назад, 21 февраля 2008 года, ракета морского базирования SM-3 через три минуты после старта поразила находящийся на высоте 247 километров аварийный разведывательный спутник USA-193, двигающийся со скоростью 7 580 м/с, которую обычно развивает МБР.
«Невероятное достижение»: Американская наземная ПРО впервые перехватила МБР — Defense News
Агентство по противоракетной обороне США объявило успешным "судьбоносное испытание" критически важной системы, предназначенной для перехвата межконтинентальной баллистической ракеты, которая потенциально может появиться на вооружении у КНДР и Ирана, сообщает Defense News. По словам чиновников, этот результат внушает оптимизм на фоне возрастающих ракетных возможностей Пхеньяна. Следует отметить, что МБР с ядерной боеголовкой стоит на вооружении России.
Проведенный тест — первый случай, когда американские военные сумели перехватить МБР с помощью наземной ПРО, официальное наименование которой звучит как "Наземная система ПРО на маршевом участке полета" (Ground-based Midcourse Defense, GMD). Ранее они проводили только испытания по перехвату более медленных ракет средней дальности, хотя и приближающихся по своим скоростям к снарядам класса МБР.
Ракета-перехватчик была запущена из подземного бункера с базы ВВС Ванденберг и ударила над Тихим океаном по снаряду, имитировавшему МБР, который стартовал с испытательного полигона Рейгана на Маршалловых островах. Мишень была поражена заатмосферным перехватчиком "в результате прямого столкновения", говорится в отчете Агентства по противоракетной обороне (Missile Defense Agency, MDA). Миссия прошла на фоне усиления напряжения вокруг Корейского полуострова из-за эскалации ядерной программы Пхеньяна.
"Перехват столь сложной цели, как МБР, является невероятным достижением для системы GDM и важной вехой в реализации этой программы, — говорится в заявлении директора MDA Джима Шпира. — Данная система жизненно важна с точки зрения защиты нашей родины, и проведенный тест демонстрирует, что у нас на вооружении имеется надежный сдерживающий фактор против реальной угрозы".
На протяжении всего теста радиолокационная станция в Тихом океане отслеживала работу GDM, собирая данные о запущенных снарядах.
"Первоначальные показания заключаются в том, что основная цель теста достигнута. Однако специалисты продолжат оценивать производительность системы на основе телеметрии и других данных, полученных в ходе испытания", — говорится в заявлении.
...
Дальше с графиками по ссылке:
You must be registered for see links
Наші реформи: склянка напівпорожня чи наполовину повна?
anti-colorados
Філософія цього ресурсу виходить з позитивного погляду на сьогодення: «Стакан наполовину полон… Панику и негатив засеют без нас и мы в этом участия не принимаем».
Останнім часом цьому питанню присвячена серія статей «Наш взгляд». Обговорення теми зачепило. Автор статті спробує кількісно оцінити позицію Аnti-colorados щодо наповнення «склянки українських реформ». Для цього візьмемо досить складну та неоднозначну тему антикорупційної боротьби.
Сьогодні всі, кому не ліньки, б’ють Україну під боки рейтингами страшної української корупції: Transparency International, The World Bank, Freedom House, Heritage Foundation, навіть одна аудиторська фірма нещодавно відзначилася серед цих поважних організацій.
Проте методики вимірювання рівня корупції базуються на опитуванні людей щодо сприйняття корупції, на експертних думках та їх узагальненнях. Така соціальна статистика – дуже «тонкий лід». Дослідник говорить колезі: «Опитування після морських катастроф показали, що дельфіни допомагають людям випливти, штовхаючи їх до берега», а той йому відповідає: «А що б сказали про це ті, кого дельфіни штовхали в інший бік?»
Судження людей також суттєво відстають від зрушень, що відбуваються. Візьмемо антикорупційну операцію «податкові гвинтокрили». Запитайте людей до події. Вони нічого не скажуть – не знають про таємну підготовку. Через рік запитайте – просто вже не згадають про саму подію. Зміни помічаються тільки тоді, коли досягнута їх «критична маса». Цілком можливо, в рейтингах 2016 року відображена країна, якою вона була у 2014 році. Проте для України сьогодні декілька років – це як десятиліття для інших країн.
Як же оцінити «на якому ми з вами небі» в боротьбі з корупцією саме сьогодні? Наукова лабораторія Аnti-colorados спробує запропонувати власний інструмент-вимірювач рівня українських антикорупційних реформ.
Будемо реалістами: крадуть в усіх країнах світу, тільки по-різному. Візьмемо за вимірник країни ЄС, вважаючи, що правоохоронні органи там працюють досить ефективно.
Сума збитків від корупції по відношенню до ВВП визначимо як VCR (Value Corruption Ratio). Цей показник для ЄС складає приблизно 1% за даними European Anti-Fraud Office. Маємо той «природній корупційний фон», з яким можна порівнювати антикорупційний спротив окремої країни. Фінляндія, наприклад, практично повністю подолала корупцію. ЇЇ показник VCR значно менше ніж «природній корупційний фон» ЄС.
Українські антикорупційні зусилля у 2014 році, що виражені в VCR, склали всього 0,01%. Оскільки Україна далеко не антикорупційний взірець, залишається тільки один висновок – про нікчемну правоохоронну систему та відсутність волі до реформ. Дійсно VCR від 2014 року в 100 разів менший за показник ЄС, що свідчить про імітацію антикорупційної роботи.
Досить несподівано всього через рік цей показник раптом покращився в 20 разів та утримувався на рівні 0,2% до 2016 року. За прогнозними розрахунками 2017 рік – рубікон: VCR України вперше за всю її історію перевищить 1%. Це буде вже більше за показник для ЄС, за яким діяльність правоохоронної системи можна оцінювати на «задовільно».
Як все це виглядає безпосередньо в сумах збитків? Сума збитків на одиницю виявленого правопорушення в 2014 році складала всього 32,6 тис. грн. – тільки дрібні карасики попадалися. Проте в 2016 році на один злочин припадало вже 950 тис. грн. – спіймалися вже справжні «товстолобики». В цьому році очікується показник розкриття збитків не менш як 1,8 млн. грн. на один злочин. Може це будуть гігантські соми-вбивці?
Тобто за два роки реформ відбулося збільшення «розкриття» сум корупційних збитків в 29 разів. Хтось знає приклад іншої країни з двозначними темпами антикорупційних змін в умовах фактичної війни?
Подивимося, кого ж ловили наші правоохоронці. Тут є всі види корупційної риби: від управдомів до професорів та самих силовиків. Але нам було цікаве окреме сімейство: держслужбовців, депутатів та посадових осіб органів місцевого самоврядування.
В 2014 році в цій групі спіймано близько 44% депутатів всіх рівнів самоврядування, 56% держслужбовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування разом. Однак за два роки ця структура суттєво змінилася. У 1 кварталі 2017 року держслужбовці та посадові особи органів місцевого самоврядування зі своїми 44% залишилися позаду. Натомість корупційні депутати вириваються вперед з 56%. Цих рекордсменів, нажаль, ми з вами самі ж і вибрали…
Притягнення до відповідальності депутатів ВР України поки виглядає нездійсненою місією. Сподіваємося, однак, у цих хижих акул все ще попереду…
Для нас результат цього аналізу виявився несподіваним. Проте він є одним з досить переконливих факторів на користь твердження: склянка наших реформ швидше наповнюється, ніж порожніє. Дякую за увагу, а тим, хто має хист та натхнення, бажаю вдалої риболовлі!
Автор: SVAT
You must be registered for see links