Loner
Well-Known Member
"Россия продолжает гибридную войну против Украины, и инициатива Путина по переговорам по Украине на полях саммита G20 без участия Президента Порошенко – это лишь одна из составляющей дипломатического и информационного антиукраинского фронта России" - так на своей странице в Фейсбуке пишет политический обозреватель Павел Нусс.
"Их концепция заключается в том, чтобы отстранить Украину от всех глобальных политических процессов, в том числе, в рамках проведения саммита «большой двадцатки». Но этот путь для России провален.
Ни о какой перспективности таких переговоров говорить не приходится.
Лидеры Германии и Франции сформировали окончательную позицию своих стран относительно Украинского вопроса, и даже, в случае встречи в формате «2+1» в Китае, такую встречу переговорами никто не назовет, кроме России. Без прямого участия украинского главы государства в таких переговорах результат будет оценен как нулевой.
Более того. Путин сознательно избегает встречи с Порошенко, который готов предоставить своим коллегам в ЕС доказательства российской провокации в Крыму против Украины и провокации на границах Украины, в частности, подготовка РФ масштабных военным учениям у границ Украины, с целью демонстрации силы и политического шантажа Украины и ее союзников.
Уверен, для Киева нет причин волноваться и остерегаться переговоров Путина с Меркель и Олландом, потому что, повторюсь, без Президента Порошенко с Путиным ни о чем договариваться не будут" - пишет Павел Нусс.
Постановочне фото, кажете? Мені, як українцю пофіг. Більше того, вимагаю більше таких «постановочних». Десятки. Сотні. Тисячі. Ому що е – теж частина війни. Незримої війни за душі людей, їхні настрої, ставлення до реальності й в т.ч. до ворогів. Пропаганда – це частина війни і від цього нікуди не подітися.
воскресенье, 28 августа 2016 г.
Сергій Лойко: постановочний журналіст, або підлісь як спосіб існування
Значитца так, НЕ шнований мною пане Лойко, ну і його приятелі по розпродажу України. Не хотів влазити у те гуано, що ви його розкидали далеко за межі України на тему того, між нами – дуже гарного з мистецької точки зору, фото. Але...
Я зараз тут не буду вчергове жувати остановочне, не поставновочне, в бойових умовах знято чи у тилу. Принипово не буду. Я навіть погоджуся з Лойком. Хай. Хай буде по-вашому. Але.
Я гнилому «журналісту», а заразом і його прихильникам, нагадаю, що всесвітньо знамените фото Джо Розенталя «Підняття прапору США над островом Іводзіма» - абсолютно, стовідсотково постановочне. Тим не менше, саме воно стало символом мужності, героїзму та патріотизму американських воїнів у Другій світовій війні.
Світлина Джо Розенталя стала найзнменитішою
у в США. Але вона була постановочною,
і до того ж не першою
Більше того - перший знімок підняття прапору над
Іводзімою авторства штаб-сержанта Льюїса Лоуері - теж постановочний. Але чи применшує е його вагу?
Я гнилому «журналісту», а заразом його прихильникам нагадаю, що знамените фото «Комбат» є абсолютно постановочним. Більше того, стверджують, що воно навіть до війни не має жодного стосунку – бо було зроблено на навчаннях прикордонників в Туркестані у 1940 році, про що признавався автор знімку Макс Альперт. Та й знаки у петлиях свідчать, що солдат в атаку піднімає молодштй лейтенант Прикордонних віськ НКВС.
Але це не заважало цій світлині бути протягом десятиріч символом для мільйонів радянських людей.
Постановочність фото зменщує його художню та агітаійну
вагу, панове?
Знаменита світлина "Прапор Пермоги над Рейхстагом" Євгена Халдєя.
Зверніть увагу на автіви та трамваї, що проїздять низу. І на
офіцерів, що спостерігають за встанвленням прапору. Чистої
води остановка. Але... Для кого це важливо? Напевне лише
для таких, як Лойко.
Я зараз тут не досліджуватиму конспірологічну версію вчинків пана Лойка – вистачає людей, які, зважаючи на російське громадянство цього типа, звинувачують його у шпигунстві. Мають право – надто вже багато бруду на російських журналістах. Але особисто я доказів не маю, тому помовчу. Висловлю своє припущення.
Пан Лойко просто позаздрив. Він позаздрив як фоторепортер фоторепортеру за гарний знімок. Тим більше, що книжка «Аеропорт», яку написав пан Сергій, з тріском провалилася, незважаючи на «гарячу» тему та шалену «розкрутку» українськими телеканалами. Отож, будучи негідником і відчуваючи, що його починають забувати, Сергій Лойко не знайшов у собі сили привітати колегу за вдалий кадр, а замість того почав обливати його брудом.
І якби він був один. Для подібних йому кар`єра журналоіста - це дві речі: продажність і підлість. Збрехати, перекрутити факти, вигадати, написати напівправду, аби сподобатися тим, хто замовляє бруд - ось кредо подібних індивідуумів. Не існує нічого, на що не був би здатен подібний до Лойко, аби вилізти нагору. Підставити колегу? Запросто. Звести наклеп? Нама пробоем. Відчиняйте гамані, наймачі - на все згоден.
Дрібна душа. Пропоную віднині називати Сергія Лойка "постановочний журналіст".
Але найгірше, що знайшлося безліч ще дрібніших, котрі стали на захист негідника. От їм я визначення не підберу. Може, друзі, у вас це краще вийде…
ПАВЛО ПРАВИЙ
"Их концепция заключается в том, чтобы отстранить Украину от всех глобальных политических процессов, в том числе, в рамках проведения саммита «большой двадцатки». Но этот путь для России провален.
Ни о какой перспективности таких переговоров говорить не приходится.
Лидеры Германии и Франции сформировали окончательную позицию своих стран относительно Украинского вопроса, и даже, в случае встречи в формате «2+1» в Китае, такую встречу переговорами никто не назовет, кроме России. Без прямого участия украинского главы государства в таких переговорах результат будет оценен как нулевой.
Более того. Путин сознательно избегает встречи с Порошенко, который готов предоставить своим коллегам в ЕС доказательства российской провокации в Крыму против Украины и провокации на границах Украины, в частности, подготовка РФ масштабных военным учениям у границ Украины, с целью демонстрации силы и политического шантажа Украины и ее союзников.
Уверен, для Киева нет причин волноваться и остерегаться переговоров Путина с Меркель и Олландом, потому что, повторюсь, без Президента Порошенко с Путиным ни о чем договариваться не будут" - пишет Павел Нусс.
You must be registered for see links
Постановочне фото, кажете? Мені, як українцю пофіг. Більше того, вимагаю більше таких «постановочних». Десятки. Сотні. Тисячі. Ому що е – теж частина війни. Незримої війни за душі людей, їхні настрої, ставлення до реальності й в т.ч. до ворогів. Пропаганда – це частина війни і від цього нікуди не подітися.
воскресенье, 28 августа 2016 г.
Сергій Лойко: постановочний журналіст, або підлісь як спосіб існування
Значитца так, НЕ шнований мною пане Лойко, ну і його приятелі по розпродажу України. Не хотів влазити у те гуано, що ви його розкидали далеко за межі України на тему того, між нами – дуже гарного з мистецької точки зору, фото. Але...
Я зараз тут не буду вчергове жувати остановочне, не поставновочне, в бойових умовах знято чи у тилу. Принипово не буду. Я навіть погоджуся з Лойком. Хай. Хай буде по-вашому. Але.
Я гнилому «журналісту», а заразом і його прихильникам, нагадаю, що всесвітньо знамените фото Джо Розенталя «Підняття прапору США над островом Іводзіма» - абсолютно, стовідсотково постановочне. Тим не менше, саме воно стало символом мужності, героїзму та патріотизму американських воїнів у Другій світовій війні.
You must be registered for see links
Світлина Джо Розенталя стала найзнменитішою
у в США. Але вона була постановочною,
і до того ж не першою
You must be registered for see links
Більше того - перший знімок підняття прапору над
Іводзімою авторства штаб-сержанта Льюїса Лоуері - теж постановочний. Але чи применшує е його вагу?
Я гнилому «журналісту», а заразом його прихильникам нагадаю, що знамените фото «Комбат» є абсолютно постановочним. Більше того, стверджують, що воно навіть до війни не має жодного стосунку – бо було зроблено на навчаннях прикордонників в Туркестані у 1940 році, про що признавався автор знімку Макс Альперт. Та й знаки у петлиях свідчать, що солдат в атаку піднімає молодштй лейтенант Прикордонних віськ НКВС.
Але це не заважало цій світлині бути протягом десятиріч символом для мільйонів радянських людей.
You must be registered for see links
Постановочність фото зменщує його художню та агітаійну
вагу, панове?
You must be registered for see links
Знаменита світлина "Прапор Пермоги над Рейхстагом" Євгена Халдєя.
Зверніть увагу на автіви та трамваї, що проїздять низу. І на
офіцерів, що спостерігають за встанвленням прапору. Чистої
води остановка. Але... Для кого це важливо? Напевне лише
для таких, як Лойко.
Я зараз тут не досліджуватиму конспірологічну версію вчинків пана Лойка – вистачає людей, які, зважаючи на російське громадянство цього типа, звинувачують його у шпигунстві. Мають право – надто вже багато бруду на російських журналістах. Але особисто я доказів не маю, тому помовчу. Висловлю своє припущення.
Пан Лойко просто позаздрив. Він позаздрив як фоторепортер фоторепортеру за гарний знімок. Тим більше, що книжка «Аеропорт», яку написав пан Сергій, з тріском провалилася, незважаючи на «гарячу» тему та шалену «розкрутку» українськими телеканалами. Отож, будучи негідником і відчуваючи, що його починають забувати, Сергій Лойко не знайшов у собі сили привітати колегу за вдалий кадр, а замість того почав обливати його брудом.
І якби він був один. Для подібних йому кар`єра журналоіста - це дві речі: продажність і підлість. Збрехати, перекрутити факти, вигадати, написати напівправду, аби сподобатися тим, хто замовляє бруд - ось кредо подібних індивідуумів. Не існує нічого, на що не був би здатен подібний до Лойко, аби вилізти нагору. Підставити колегу? Запросто. Звести наклеп? Нама пробоем. Відчиняйте гамані, наймачі - на все згоден.
Дрібна душа. Пропоную віднині називати Сергія Лойка "постановочний журналіст".
Але найгірше, що знайшлося безліч ще дрібніших, котрі стали на захист негідника. От їм я визначення не підберу. Може, друзі, у вас це краще вийде…
ПАВЛО ПРАВИЙ