Минаевский ЖЭК

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Минаевский ЖЭК

Кстати, в другом доме недавно была аналогичная попытка проникновения в лифтерскую. Но тут жители оказались не так трусливы и преступление удалось предотвратить.
 

Sergey Shumov

Active Member
Re: Відповідь: Минаевский ЖЭК

Кстати, в другом доме недавно была аналогичная попытка проникновения в лифтерскую. Но тут жители оказались не так трусливы и преступление удалось предотвратить.
Ура - следующий шаг - пусть жильцы территорию патрулируют - от алкоголиков, наркоманов, гопников.
Фули им всё равно делать нефик.
 
Ура - следующий шаг - пусть жильцы территорию патрулируют - от алкоголиков, наркоманов, гопников.
Фули им всё равно делать нефик.
Более того, пусть жильцы сами обслуживают свои многоквартирные дома, все равно тарифами СумыЖулья это "не предусмотрено".
 

sumyoffroad

проходимец
А моя история продолжается (пост 162) сегодня уже эта конторка перешла в позицию "включения дурака", в процессе сегодняшнего моего 20-того с лишним звонка, меня уже спросили: "а что не греет в ванной комнате полотенцесушитель или батарея?" ржали всем офисом минут десять, короче клоуны никуда не уехали, а результата их работы - НОЛЬ!!!! Привет господину минаеву....
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Минаевский ЖЭК

sumyoffroad, а что вам мешает отказаться от не нравящихся вам поставщиков услуг?
 
а что вам мешает отказаться от не нравящихся вам поставщиков услуг?
Возможно наша бюрократия, законы, которыми там успешно пользуются поставщики услуг.
п.с. Вы видели хоть одного поставщика услуг, который бы добровольно расторг договор с получателем услуг?
п.п.с. для потребителей

З А К О Н У К Р А Ї Н И Про житлово-комунальні послуги

Стаття 18. Оформлення претензій споживачів до виконавців

1. У разі порушення виконавцем умов договору споживач має
право викликати його представника для складення та підписання
акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види,
показники порушень тощо.

2. Представник виконавця повинен з'явитися на виклик
споживача не пізніше строку, визначеного договором.

3. Акт-претензія складається споживачем та представником
виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття
представника виконавця в погоджений умовами договору строк або
необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він
вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

4. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом
трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або
видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в
задоволенні його претензій.

5. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в
суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом
задоволення пред'явленої претензії.

6. У разі встановлення за результатами аналізу факту
погіршення нормованих показників якості води, витрати споживача,
які він здійснив при оплаті вартості проведення аналізу води,
підлягають компенсації за рахунок виконавця/виробника.

Стаття 1. Визначення термінів

1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому
значенні:

житлово-комунальні послуги - результат господарської
діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та
перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і
спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів,
норм, стандартів, порядків і правил;

аварія - пошкодження інженерних мереж, обладнання або
конструктивних елементів споруд, що виникло з техногенних або
природних причин, які перешкоджають їх подальшій експлуатації
відповідно до технічних умов;

балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або
комплексу будинків і споруд (далі - балансоутримувач) - власник
або юридична особа, яка за договором з власником утримує на
балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну
та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки
коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і
поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим
майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з
законом;

Стаття 24. Права та обов'язки балансоутримувача

1. Балансоутримувач має право:

1) здійснювати функції утримання на балансі переданого йому
за договором з власником майна та управляти їм чи передавати за
договором повністю або частково функції управління управителю;

2) визначати порядок утримання, експлуатації та ремонту
майна;

3) укладати договори на надання житлово-комунальних послуг;

4) приймати рішення щодо використання коштів на виконання
капітального та поточного ремонтів;

5) здійснювати господарську діяльність у порядку, визначеному
законом;

6) звертатися до суду про звернення стягнення на майно осіб,
які відмовляються оплачувати рахунки за споживання
житлово-комунальних послуг або відшкодовувати завдані збитки
майну, що перебуває в нього на балансі.

2. Балансоутримувач зобов'язаний:

1) укладати договір з власником (співвласниками) на утримання
на балансі відповідного майна;

2) утримувати на балансі майно, визначене договором з
власником (співвласниками);

3) вести бухгалтерську, статистичну та іншу, передбачену
законодавством, звітність відповідно до законодавства;

4) забезпечувати управління майном власними силами або
укладати договір з юридичною особою на управління майном;

5) забезпечити умови для своєчасного проведення капітального
і поточного ремонтів відповідно до встановлених стандартів,
нормативів, норм та правил;

6) забезпечити належні експлуатацію та утримання майна, що
перебуває на його балансі.
 
Останнє редагування:

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Минаевский ЖЭК

4) приймати рішення щодо використання коштів на виконання капітального та поточного ремонтів;
Яких саме коштів? Де брати ті кошти?

здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів
Розрахунки провести не проблема. Вам порахують і видадуть тарифом.

п.с. Вы видели хоть одного поставщика услуг, который бы добровольно расторг договор с получателем услуг?
А які у постачальника претензії до покупця? Ніяких. То навіщо щось розривати?

Возможно наша бюрократия, законы, которыми там успешно пользуются поставщики услуг.
А може просто небажання щось робити самому? Куди простіше бідкатись, що всі погані і нічого не роблять.
 

sumyoffroad

проходимец
Re: Відповідь: Минаевский ЖЭК

sumyoffroad, а что вам мешает отказаться от не нравящихся вам поставщиков услуг?
Вам пишется с большой буквы, по поводу отказаться - могу конечно, только вот на автономное отопление "Вы" (имеется ввиду так горячо защищаемая Вами, в данной теме, система) мне разрешение сделаете??? буду Вам примного благодарен:mrgreen:
 
Останнє редагування:

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Минаевский ЖЭК

Вам пишется с больщой буквы
Разве? И во множественном числе (вам - жителям дома), тоже?

по поводу отказаться - могу конечно, только вот на автономное отопление "Вы" мне разрешение сделаете?
Создайте ОСББ, возьмите дом на баланс, постройте свою котельную. Или просто наймите обслуживающую организацию, которая будет будет нормально обслуживать внутридомовые системы. Все в ваших руках.
И, кстати, вы уверены, что на верхнем этаже по стояку в квартире присутствуют люди? Ибо есть случаи, когда стояк холодный из-за завоздушенности системы. Но воздух можно спустить только из квартиры на верхнем этаже. А там ни кто не живет. Что может сделать в такой ситуации ЖЕК? Выбить двери? Вторгнуться в частную собственность?
 
Зверху