Новые маршруты общественного транспорта

vadimv

Well-Known Member
Re: Відповідь: Новые маршруты общественного транспорта

Вона сидить краще ніж я живу. ;)
Значит вам есть к чему стремиться.
Не бачив нових Мерседесів в якості маршруток в Сумах.
Я видел Спринтеры. Они хоть и не новые были, но были намного лучше новых Рут.
 

Alexsandr

Well-Known Member
Я особисто такого не помічав. Уїхати можна було завжди. Навіть в давці. З початку введення нової схеми не зупинилася маршрутка лише 1 раз. І то це було на початку. Зараз навіть давок таких немає - їздять зі стоячими, але не набиті. Принаймні ті, на яких я їжджу
У вас вообще транспорт особенный. Могу только предположить, что живете около центра, где больше маршруток соединяются и троллейбусы в сумме становится заметно иногда. На окраинах все намного хуже.

А на початку і вони були набиті. Зараз трішки утрясеться, звикнеться, обкатається - тоді і результати можна буде дивитись.
А куда по вашему делся народ который в начале заполнял маршрутки? Меньше население то не стало. Значить пешком пошли, а это уже провал транспортной схемы. Да и по всем расчетам почти в трое уменьшена возможность перевозки пассажиров, почему при этом давки "уменьшаются"?
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Новые маршруты общественного транспорта

У вас вообще транспорт особенный. Могу только предположить, что живете около центра, где больше маршруток соединяются и троллейбусы в сумме становится заметно иногда. На окраинах все намного хуже.
Я живу на Хіммістечку. На виїзді з Хіммістечка, куди маршрутки доходять вже зібравши весь народ самого Хіммістечка. І виїжджаю зараз цілком нормально. За старої схеми було значно гірше виїжджати.

А куда по вашему делся народ который в начале заполнял маршрутки?
Зорієнтувався на чому, куди, коли і як краще їздити. Оптимізація.

Значить пешком пошли, а это уже провал транспортной схемы.
Кажуть, ходити пішки - корисно для здоров'я.

Да и по всем расчетам почти в трое уменьшена возможность перевозки пассажиров, почему при этом давки "уменьшаются"?
Пасажиромісткість лишилася та сама. По теоретичним розрахункам. Але якщо раніше маршрутки на практиці їздили як і в теорії - лише зі штатною кількістю пасажирів, то зараз ніхто на Руті суворо паспортних 23 пасажири не бере - беруть "скільки влізе". А там лише стоячих 20+ влізає. Тож фактично пасажиромісткість зросла.

Спасибо нашим конкурсам наверное. Вон в последнем конкурсе оказалось что в городе не ни единого автобуса. Вы в это верите? Я нет, целенаправленное выдавливание.
Автобуси є. Я сам бачив і на них їздив. Але їх мало - менше ніж повинно було б бути. Це погано. Це недоробка. Це означає, що схема на повну потужність ще не працює. Обіцяють, що це лише на рік. Бо договори у таких перевізників лише на рік. А через рік вони зобов'язані будуть купити автобуси. Але це формально. А реально - можуть іще продовжити. Хто його знає як воно буде. Але це не правильно з моєї точки зору - треба було одразу вводити автобуси, тоді б так гостро проблема не стояла.

P.S. А щодо Мерседесів - то я їх і раніше не бачив, і зараз не бачу. І будучи перевізником я б їх і не ставив - коштують дорого, а все одно місцеве бидло за рік розламає, і смисл з них тоді? На Газельку в гаражних умовах зваркою сидіння приварив, двері заварив - а на Мерседесі так не прокатить, там одне сидіння як пів рутівського салону коштує...
 
Останнє редагування:

vadimv

Well-Known Member
Re: Відповідь: Новые маршруты общественного транспорта

P.S. А щодо Мерседесів - то я їх і раніше не бачив, і зараз не бачу. І будучи перевізником я б їх і не ставив - коштують дорого, а все одно місцеве бидло за рік розламає, і смисл з них тоді? На Газельку в гаражних умовах зваркою сидіння приварив, двері заварив
В общем, пока у перевозчиков будет отношение к пассажирам как к быдлу, я лично буду ездить на своей машине, на такси, на велике, в крайнем случае пешком пойду.

Но свои деньги этим моральным уродам не отдам.
 

Alexsandr

Well-Known Member
Я живу на Хіммістечку. На виїзді з Хіммістечка, куди маршрутки доходять вже зібравши весь народ самого Хіммістечка. І виїжджаю зараз цілком нормально. За старої схеми було значно гірше виїжджати.
ну дык улучшили 7-й маршрут троллейбуса, по видимому за счет всего остального. Это не заслуга новых маршрутов, троллейбусники постарались похоже.

Зорієнтувався на чому, куди, коли і як краще їздити. Оптимізація.
Он не мог никуда деться, маршрутов стало меньше и транспорта тоже меньше. Как бы ни ориентировался, но в литровую банку два литра воды не войдет.

Кажуть, ходити пішки - корисно для здоров'я.
особенно по гололеду и в слякоть. Пока погода спасает. в остальном полезно гулять, но не тогода когда нет времени.


Пасажиромісткість лишилася та сама. По теоретичним розрахункам. Але якщо раніше маршрутки на практиці їздили як і в теорії - лише зі штатною кількістю пасажирів, то зараз ніхто на Руті суворо паспортних 23 пасажири не бере - беруть "скільки влізе". А там лише стоячих 20+ влізає. Тож фактично пасажиромісткість зросла.
машин кажется в три раза стало меньше? С газель момещало сь 12-14 сидящих и ещё кучка стоящих, пускай в руту в два раза больше, все равно нехватка транспорта даже с перегрузкой, чего нельзя допускать по ППД, значить у нас уже нехватка транспорта.
Хотя можно как в индии, на крышу ещё садить пассажиров и на подножки, двери не закрывать. Будет ли это говорить про улучшение?



Автобуси є. Я сам бачив і на них їздив. Але їх мало - менше ніж повинно було б бути.
Где автобусы? Окромя тролейбусных маршрутов, которые летом просто не справятся с дачами.


Але це не правильно з моєї точки зору - треба було одразу вводити автобуси, тоді б так гостро проблема не стояла.
Так автобусы в городе были до нового конкурса.

то я їх і раніше не бачив, і зараз не бачу. І будучи перевізником я б їх і не ставив - коштують дорого, а все одно місцеве бидло за рік розламає, і смисл з них тоді?
По отзывам водителя, на ремонт меньше уходит, что позволяет окупаться, а ездить было намного приятнее на них.
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Новые маршруты общественного транспорта

Месячный доход коммунального предприятия «Электроавтотранс» превысил 1 млн грн. Об этом на аппаратном совещании в мэрии сообщил директор предприятия Роман ЧЕСНОКОВ. «Сбор в троллейбусах увеличился с 445 тыс. грн. до 654 тыс. грн., в автобусах - с 245 тыс. грн. до 354 тыс. грн.», - сказал он.
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Новые маршруты общественного транспорта

В общем, пока у перевозчиков будет отношение к пассажирам как к быдлу, я лично буду ездить на своей машине, на такси, на велике, в крайнем случае пешком пойду.
Я не перевізник, просто я вмію спостерігати за людьми.

ну дык улучшили 7-й маршрут троллейбуса, по видимому за счет всего остального. Это не заслуга новых маршрутов, троллейбусники постарались похоже.
На тролейбусах зранку я не їжджу. Вони ходять доволі погано - поки він під'їде, я вже маршруткою поїду.

Он не мог никуда деться, маршрутов стало меньше и транспорта тоже меньше. Как бы ни ориентировался, но в литровую банку два литра воды не войдет.
Раніше досить багато народу виходило одразу за поворотом на Героїв Сталінграду. Зараз майже не виходять.
Може хтось став раніше вставивати і навантаження балансується цим.
P.S. Хоча ні, суть ось в чому:
"По данным мэрии, сейчас по городу ездят 63 дополнительные маршрутки, в то время как по условиям договора до покупки больших автобусов их количество не должно превышать 20%."

54 та 56 маршрути - сам бачив.

машин кажется в три раза стало меньше? С газель момещало сь 12-14 сидящих и ещё кучка стоящих, пускай в руту в два раза больше, все равно нехватка транспорта даже с перегрузкой
В два. Частина їздить на автобусних маршрутах.
Газелі раніше стоячих брали дуже рідко і дуже мало. Зараз беруть постійно і багато.
І транспорту досить. Черги на зупинках не стоять.
В Київ поїдьте подивіться що у них твориться на кінцевих. І подивіться як їздять їхні маршрутки. А потім розкажіть пасажирам, що їм треба більше транспорту і їх маршрутки не мають брати стоячих... сподіваюсь ви швидко бігаєте...

По отзывам водителя, на ремонт меньше уходит, что позволяет окупаться, а ездить было намного приятнее на них.
Якщо все робити по правильному - то да, менше. І то лише на ремонт "двигуна". І уж ніяк не салону.
А якщо врахувати що вітчизняний автопром у нас звикли ремонтувати молотком та зваркою - то "дешевшість" Мерседесу спливає...
 
Останнє редагування:
Зверху