Оффтопики.

Serg_T

Забанен
Ответ: Оффтопики.

Исповедь идиота.... :lol: Потешили вы меня... ))
 

Serg_T

Забанен
Ответ: Интересные статьи из интернета.

Так і не каміння то було, а гроші та діаманти ))) просто іншим чином таможня не дала б "добро" на допомогу.
ЗІ Треба ставити турелі з КПВТ на дахах вагонів, та влаштовувати сафарі на "бонів" ).
 

Serg_T

Забанен
Ответ: Оффтопики.

Опять за старое? Люди 30 000 лет как обезьян переросли, а тут прецедент - гамадрил собственной персоной (да еще шкуру енота на себя натянул).
 

Andys

New Member
Ответ: Оффтопики.

люди не понимающие стёба - идиоты?
 

Serg_T

Забанен
Ответ: Оффтопики.

Люди все понимают, просто некоторые чувствуя свою безнаказанность опускаются до уровня гамадрила, и позволяют себе такое, что в реальной жизни не позволили. При этом портится смысл форума как такового вообще.
 

Ravenne

Гуманістична радикалка
Модератор
Відповідь: Ответ: Відповідь: Ответ: Відповідь: Ответ: Відповідь: Ответ: Відповідь

То что реклама использует методы пропаганды это, в частности, заявление Роберт Чалдини. Еще ряд ведущих психологов мира это подтвердят. Ну не все м же мировым психологам быть умнее вас?!

Мой обиход никак не влияет на мнения ведущих психологов мира.

Я же написал, что это пример не мой, не я его написал. По этому тут два варианта или Роберт Чалдини непонятно пишет, а это врядли потому как - "Чалдини выдержала в США четыре издания, ее тираж превысил полтора миллиона экземпляров." Или причина в вас, что очевидно.
Ну раз вы Чалдини не понимаете, то я лучше его вам не смогу объяснить.
Ой, пробачте, що через проблеми з компом не змогла вам відповісти вчасно. Виправляюсь
Не нагадаєте, коли психологи стали маркетологами? Я щось пропустила, і тепер економіку вивчають на гуманітарному факультеті? Я кілька разів підкреслювала, що я суджу з точки зору маркетингу. Якщо в психології реклама використовує пропаганду. Ну що ж, дуже цікаво. Може хай нам психологи економіку відбудовують.
Так, тираж книжки вражає. Але і Джоан Роулінг випустила аж 7 книжок міліонними тиражами, але церква її як авторитет чомусь не визнає, навіть навпаки..
Автор теорії 25-кадру заробив значний статок на ній, але як виявилось це все міф. І він сам це визнав.
Так, причина в мені. Завжди в мені.
 

zergius

New Member
Відповідь: Оффтопики.

Чалдини пишет о психологии влияния, т.е. о том, каким образом можно влиять на людей. В принципе, его книга - это хорошо структурированные знания, те, которые известны большинству из нас.

Используется ли влияние в пропаганде? Безусловно
Используется ли влияние в рекламе? Безусловно.
Всегда ли пропаганда зло? Если да, то является ли злом пропаганда здорового образа жизни, безопасного вождения?

Является ли маркетинг рекламой? Мне кажется, не стоит смешивать эти 2 понятия
маркетинг
реклама

Влияние и пропаганда - это инструмент, а с какой целью он используется - это уже на совести тех, кто его использует.
Кстати, очень рекомендую всем почитать Чалдини.
 
Останнє редагування:

Ravenne

Гуманістична радикалка
Модератор
Відповідь: Ответ: Оффтопики.

Може з точки зору маркетинго воно й так, але головне результат.
...До чого тут НЛП, воно не має жодного відношення до реклами, його просто неможливо там використовувати.... (тут я сміявся, тільки не ображайтеся). Тобто ви не згодні що наприклад обрання помаранчового кольору (червоного у комуністів та фашистів) у політичних партій не є НЛП? А як же яскраві пакунки товарів, і тому подібне, а те що реклама на державних ТК займа до 25% єфірного часу? Поцікавтесь, скільки витрачається часу на курси психотерапевта, і порівняйте. А не вірте книжкам дослівно (та й нашим викладачам в СумДУ). В Росії, якщо вірити книжкам, Русь почалася з Московії, а козатцтво з Кубані.
Ви визнаний експерт з викладачів СумДУ. Вам видніше.
 

Ravenne

Гуманістична радикалка
Модератор
Відповідь: Оффтопики.

На що тільки не зважуються компанії, аби змусити покупця придбати товар дорожче та ще й зробити незаплановану покупку. Приміром, вдаються до послуг фірм, котрі пропонують використовувати в рекламі прийоми НЛП (нейролінгвістичного програмування). Найцікавіше в таких випадках те, що сам співзасновник теорії НЛП, яка виникла ще в 70-х роках, Джон Гріндер стверджував, що використовувати нейролінгвістичне програмування в рекламі в принципі неможливо, оскільки воно передбачає чуттєво-інформаційне настроювання (з допомогою певних візуальних та словесних образів-символів) виключно себе (!) для досягнення правильних та чітко усвідомлених цілей. Тоді як наші фахівці з НЛП зводять його принципи до рівня типу «ти яку мікрохвильовку хочеш – білу чи чорну?» (при цьому голова споживача, на їхнє переконання, зовсім не забита питанням, чи потрібна йому ця техніка взагалі).

Крім того, НЛП «працює» з однією людиною, тоді як реклама має справу із «середньостатистичним» клієнтом. Вона повинна продавати одночасно тисячам і навіть мільйонам людей з різними архетипами, темпераментами, рівнями освіти, упередженнями та різним сприйняттям мови. Таким чином, спроби впливати за допомогою одних і тих же слів на підсвідоме одразу багатьох тисяч людей – безглузді, адже всі люди мають різну реакцію на ті чи інші слова і, зрештою, різний словниковий запас… Отож, висновок незаперечний: НЛП в рекламі – це ніщо інше, як черговий міф.

Не впливає на підсвідомість покупців й ефект 25-го кадру, яким споживачів так лякали. Його автор – американський авантюрист Вайкарі – ще у кінці п’ятдесятих зізнався, що все це нісенітниця, на якій йому вдалося заробити аж понад 22,5 мільйона доларів. Аби довести дієвість своєї теорії, американець нібито «провів серйозні дослідження, які дали можливість стверджувати, що невидиме зображення може змусити людей купувати що завгодно навіть всупереч їхній волі». Коли ж відповідні дослідження провели науковці, їхні результати підтвердили давно відомий психологам факт – нульове сприйняття означає нульову реакцію.
 
Зверху