Рівень життя в Україні та світі

Роман

http://legaloffice.com.ua
цена не одинаковая на несколько грн, от силы пару десятков грн. и не более.

А сила не в том, что налоги платятся всеми, оренда, машина, тепло... за это берется как с одного ЧП.
В супермаркете можете купить гнилые апельсины в полтора раза дороже чем на рынке - зато будете довольны что купили не у барыги )))
 

Роман

http://legaloffice.com.ua
Если Вам так хочется то могу квалифицировать мое предыдущее выражением которое сути аргумента ничуть не изменит.

Мне как нерезеденту нельзя быть ЧПШником, не рискуя потерять статус нерезидента. Если у Вас все еще возникают вопросы - то советую еще раз прочитать мое сообщение от сегодняшнего числа 01:41.

На этом свою дискуссию с Вами заканчиваю.
Каким образом теряется статус нерезидента? ))))
 

UL22

Active Member
Не по заявлению ли самого нерезидента и необходимыми вместе с ним документами?
Налоговая по своей инициативе может, например по получению налоговой декларации.

Неподача декларации - статья 164 Административного.

Уклоенеие от налого - статья 212 Уголовного.
 

Мартовский_Кот

Злой помощник модератора
Налоговая по своей инициативе может, например по получению налоговой декларации.

Неподача декларации - статья 164 Административного.

Уклоенеие от налого - статья 212 Уголовного.
Если налоговая имеет право по своему усмотрению признавать граждан резидентами, зачем в законодательстве вообще употребляется понятие "нерезидент"? Вы не задумывались? Не для того ли чтобы применять разную систему налогообложения?
P.S. Выделенное жирным шрифтом не понятно вообще.
 

Роман

http://legaloffice.com.ua


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
11.05.2010 N 4474/6/17-0716
<...>
Про розгляд листа
(Витяг)
Державна податкова адміністрація України відповідно до Закону України "Про інформацію" розглянула ваш запит від 12.04.2010 р. N 04-1053/38 і повідомляє.
Законом України від 22.05.2003 року N 889 "Про податок з доходів фізичних осіб" (далі - Закон N 889) встановлено різні ставки оподаткування доходів резидентів та нерезидентів, тому визначення країни, резидентом якої є фізична особа - іноземець, є основним для вирішення питання щодо оподаткування доходів такої фізичної особи в Україні.
Стаття "Резидент", яка є обов'язковою для усіх міжнародних договорів, визначає резиденцію як державу, у якій фізична особа підлягає оподаткуванню на підставі її місця проживання, постійного місця перебування, громадянства тощо, та як державу, яка накладає необмежене податкове зобов'язання - "повну податкову відповідальність" на цю особу за її всесвітнім доходом, тобто за усіма доходами із усіх джерел, включаючи і закордонні. Резиденція визначається за внутрішнім законодавством, і тільки якщо інша країна претендує на резиденцію особи, тоді застосовуються положення міжнародного договору (для визначення єдиної резиденції).
Порядок визначення резидентського статусу фізичної особи регулюється підпунктом 1.20.1 пункту 1.20 статті 1 Закону N 889.
Видана іноземцю на підставі Закону України від 07.06.2001 N 2491-III "Про імміграцію" посвідка на постійне проживання в Україні є лише дозволом на постійне проживання в Україні і не підтверджує факт проживання (постійного проживання) іноземця в Україні.
Закон N 889 не містить норм щодо автоматичного набрання іноземцями статусу резидента України та не надає податковому агенту права та/або не покладає на нього обов'язок щодо визначення резидентського статусу фізичної особи - платника податку.
Враховуючи те, що у платників податку (як резидентів, так і нерезидентів), оподатковуваним доходом є будь-який дохід, який підлягає оподаткуванню згідно з Законом N 889, нарахований (виплачений) на їх користь протягом звітного податкового періоду, а також наведені норми законодавства, статус резидента України визначається в межах звітного податкового (календарного) року.
Статус резидента України визначається з податкового періоду (місяця), зазначеного у виданому на підставі заяви іноземця податковим органом повідомлення.
Заступник Голови С.І.Лекарь
 

UL22

Active Member


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
11.05.2010 N 4474/6/17-0716
<...>
Про розгляд листа
(Витяг)
Державна податкова адміністрація України відповідно до Закону України "Про інформацію" розглянула ваш запит від 12.04.2010 р. N 04-1053/38 і повідомляє.
Законом України від 22.05.2003 року N 889 "Про податок з доходів фізичних осіб" (далі - Закон N 889) встановлено різні ставки оподаткування доходів резидентів та нерезидентів, тому визначення країни, резидентом якої є фізична особа - іноземець, є основним для вирішення питання щодо оподаткування доходів такої фізичної особи в Україні.
Стаття "Резидент", яка є обов'язковою для усіх міжнародних договорів, визначає резиденцію як державу, у якій фізична особа підлягає оподаткуванню на підставі її місця проживання, постійного місця перебування, громадянства тощо, та як державу, яка накладає необмежене податкове зобов'язання - "повну податкову відповідальність" на цю особу за її всесвітнім доходом, тобто за усіма доходами із усіх джерел, включаючи і закордонні. Резиденція визначається за внутрішнім законодавством, і тільки якщо інша країна претендує на резиденцію особи, тоді застосовуються положення міжнародного договору (для визначення єдиної резиденції).
Порядок визначення резидентського статусу фізичної особи регулюється підпунктом 1.20.1 пункту 1.20 статті 1 Закону N 889.
Видана іноземцю на підставі Закону України від 07.06.2001 N 2491-III "Про імміграцію" посвідка на постійне проживання в Україні є лише дозволом на постійне проживання в Україні і не підтверджує факт проживання (постійного проживання) іноземця в Україні.
Закон N 889 не містить норм щодо автоматичного набрання іноземцями статусу резидента України та не надає податковому агенту права та/або не покладає на нього обов'язок щодо визначення резидентського статусу фізичної особи - платника податку.
Враховуючи те, що у платників податку (як резидентів, так і нерезидентів), оподатковуваним доходом є будь-який дохід, який підлягає оподаткуванню згідно з Законом N 889, нарахований (виплачений) на їх користь протягом звітного податкового періоду, а також наведені норми законодавства, статус резидента України визначається в межах звітного податкового (календарного) року.
Статус резидента України визначається з податкового періоду (місяця), зазначеного у виданому на підставі заяви іноземця податковим органом повідомлення.
Заступник Голови С.І.Лекарь
Ну и что это письмо доказывает? Это письмо - ответ на конкретный запрос и само по себе законом не является. Попытки интепритировать его как отдельный от запроса документ не вполне уместны. Можно написать запрос и получить ответ что налоги на основании декларации начисляются и решить что если не подать декларацию то и налогов платить не надо.

Не знаю есть ли у Вас какое то существенное имущество (квартира как минимум) - потому что если нет - то последующее бессмысленно.

Готовы ли Вы дать клиенту письменный совет типа того что будучи нерезидентом он может стать ЧПШником на 200/400 гривен налогов в месяц и это гарантированно не повлияет на его право являтся нерезидентом Украины? Причем если в контракте предусмотреть ответственность личным имуществом в случае недобровольной потери нерезидентом статуса нерезидента?
 
Останнє редагування:
Зверху