Маршрутки снова подорожают?

LevAris

Well-Known Member
LevAris, ну тобто у них на довірі це все збудовано. Кинеш ти на 1 грн. чи на 85 копійок... І ось питання... Проблема з переднім входом в тому, що він завузький... Дуже завузький... а якщо потрібно коляску чи велику сумку занести? як робити? В нових тролейбусах з низькою підлогою то не є проблемою, проблемою то э в старих тролейбусах, в яких з самого початку вхід завузький. Ну я про Зіу і ЮМЗ
Ну не совсем и на доверии, водитель ведь смотрит. Да, если насыпать гору мелочи, то там не поймешь, сколько именно вбросили, но в целом система оправдана. Экономия на зарплатах кондуктторов и контроллеров + 100% обилечивание.
Что касается узких передних дверей, мое мнение, да, прийдется чем то пожертвовать первое время, в данном случае удобством пассажиров с большими сумками, по крайней мере до тех пор, пока предприятие не втсанет на ноги и не купит новые троллейбусы. Но это хоть будут минимальные жертвы.
 

Transportnik

за громадський транспорт!
І розумієте, тут деякі хвалились, що вони встановили компостери і в тих компостерах міняють постійно малюнок... Але чомусь одночасно в 3 тролейбусах ті компостери мають однаковий пробивний малюнок(довелось проїхатись)... Тобто – можна пробити декілька квитків, на яких буде різний малюнок(а варіацій там небагато), і кататися. У нас чомусь не розуміють, що не тіки пенсіонери – не сплачують. Не сплачують і інші, бо системи контролю нормальної немає. А компостери по 25 грн. штука (чи скіки та жєлєзка з іржею коштує?) і контролери, які з’являються раз на місяць, не вирішать проблеми зайців...
Якщо ви переходите на безкондукторну систему, то що заважає робити як в Львові? Кондуктор дає квиток і каже – компостуйте! Це на рівні рефлексів в людей повинно залишитись – що треба зайти і закомпостувати... Контролери є? Ну так хай ходять, перевірють. І якщо немає грошей на електроні компостери, то ставте хоча б нормальні, з великою кількістю варіацій... а не так як то зараз... І розумієте, вони наче це все знають, але не роблять...
 

Transportnik

за громадський транспорт!
Да поймите одну простую вещь - главная цель - поднять прибыли предприятия. Одной из мер является 100% обилечивание пассажиров. Переносной кассовый аппарат стоит не дорого, согласен, но каким образом он решает проблему "зайцев"?
не про касовий апарат мова...
виклам фотку, побачите...
 

Transportnik

за громадський транспорт!
You must be registered for see images

ось. найпростіший компостер - міні-принтер... для паперових квитків
 

LevAris

Well-Known Member
Якщо ви переходите на безкондукторну систему, то що заважає робити як в Львові? Кондуктор дає квиток і каже – компостуйте! Це на рівні рефлексів в людей повинно залишитись – що треба зайти і закомпостувати... Контролери є? Ну так хай ходять, перевірють. І якщо немає грошей на електроні компостери, то ставте хоча б нормальні, з великою кількістю варіацій... а не так як то зараз... І розумієте, вони наче це все знають, але не роблять...
Вы сами себе противоречите. Говорите "на бескондукторную систему" и тут же "кондуктор дает билет".
Перейти на бескондукторную систему стоит хотя бы чисто из экономии на зарплатах этих кондукторов, хотя удобство проезда, когда кондуктор пхнется через забитый людьми троллейбус, тоже стоит принять во внимание.
Надо перейти на систему, где практически невозможно ехать зайцем, а это можно сделать только впуская всех пассажиров через одну контролируемую дверь. Иного варианта я не вижу.
 

Transportnik

за громадський транспорт!
У Львові кондуктор протягом декількох місяців давав квиток і той квиток компостували... Навіщо це робили? Бо зараз Львів перейшов на безкондукторну систему, а щоб людей привчити компостувати – ось таке відбувалось в перехідний період... Тобто зараз наші так само переходять на без кондукторну систему... І часто відбувається так, що заходять в тролейбус – починають шукати кондуктора. А треба чітко і ясно сказати, що можна купити декілька квитків в кіоску чи у кондуктора, а потім зайшов в тролейбус – закомпостував...
 

LevAris

Well-Known Member
У Львові кондуктор протягом декількох місяців давав квиток і той квиток компостували... Навіщо це робили? Бо зараз Львів перейшов на безкондукторну систему, а щоб людей привчити компостувати – ось таке відбувалось в перехідний період... Тобто зараз наші так само переходять на без кондукторну систему... І часто відбувається так, що заходять в тролейбус – починають шукати кондуктора. А треба чітко і ясно сказати, що можна купити декілька квитків в кіоску чи у кондуктора, а потім зайшов в тролейбус – закомпостував...
Я, к сожалению, не верю в то, что даже если наш народ приучить компостировать билет, как вы говорите, при помощи кондуктора, они и далее будут покупать и компостировать билетики. Хрена там, посмотрят, что нет контроля и перестанут покупать. Во Львове все таки более воспитанный народ, почти Европа. И то, есть сомнение, что и там все гладко. Если даже в Канаде система не предусматривает полное доверие пассажиру, куда уж на нас расчитывать.
 

Transportnik

за громадський транспорт!
насправді у Львові в перехідний період було дуже багато контролерів :) Наприклад, я одного разу за 10 хв. натрапив на 2 контролерів :) Але ж квитки в мене зажди були :) Скажіть, а у нас - коли ви в останній раз бачили контролерів? Я їх бачив тіки 2 рази за рік
 

LevAris

Well-Known Member
Бывает, что через передние двери выпускают, но не штрафуют, а просто берут оплату у тех, кто без билета ехал.
 

Transportnik

за громадський транспорт!
Бывает, что через передние двери выпускают, но не штрафуют, а просто берут оплату у тех, кто без билета ехал.
Є таке... це знущання над пасажирами... КОЛИ Є В ШТАТІ КОНТРОЛЕРИ!!!! Вам доводилось їхати в "спарці" (троль-гармошка), в якій біля 120 людей знаходиться, і половині з яких треба виходити... 10 хвилин довелося чекати щоб вийти. Скажіть, після такого багато бажаючих буде їздити тролейбусами? Ось ми кажемо - погані маршрутки. А тролейбуси хіба краще? Що бидловозки, що тролейбуси... одне й те саме... Довелося їхати в забитому тролейбусі номер якого 001. Вибачте, але це свалка, а не тролейбус.. Таке відчуття, що салон не відновлювали з початку експлуатації в 1992 році.. Або іду - дивлюся – в салоні лампа ось-ось комусь впаде на голову. Це я про тролейбус. Хіба це нормально??? Випускати на лінію такі тролейбуси? Які можуть травмувати людей А ми про погані маршрутки тут говоримо :(
 
Зверху