Обговорення нової квестової системи

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Тема для пропозицій, питань і обговорення нової квестової системи. Також пишить тут зауваження та знайдені баги.
 

Ali

Member
Сделай действие зелий дольшим, ато тягать сумку с бутылками, и пить каждые 3 минуты как-то не очень. Еще вроди нету рефреша на ману.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Оки. Тільки з алхімією там багато чого треба робити, тому мабуть і останню чергу буду її робити. Хоча подивлюся, на неї деяки наробки вже є.
 

Ali

Member
тоже самое и зелье для боя, оно там валит по 1-2 хп, это не дело. Смертельный яд тоже валит очень слабо, и лечится как обычный. Можно сделать, что б лечился либо 2-мя бинтами либо только бутылкой либо магией. Еще предлагаю чтоб можно было пить бутылки с занятыми руками, но если увеличить их действие, то это не обязательно.
 

Ali

Member
еще было б гуд, если б луки можно было улучшать))
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Re: Обговорення нової квестової системи

еще было б гуд, если б луки можно было улучшать))
Луки будуть як і інша звичайна зброя. Крім того квестери-рейнджери будуть давати експовими з бонусами луками нагороду.
 

dzehv

Active Member
Модератор
Желательнобы опубликовать тут табличку закономерности получения призов от репутации/сложности и профессии квестера.

Касательно алхимии: Ali +1

KOCTa сказав(ла):
Луки будуть як і інша звичайна зброя. Крім того квестери-рейнджери будуть давати експовими з бонусами луками нагороду.
Скорее всего Али имел ввиду рунный набор лукодела. И на жестянщика тоже что-нибудь хотелось бы для нарезки плюсовых фенечек.
 
Останнє редагування:

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Re: Обговорення нової квестової системи

Желательнобы опубликовать тут табличку закономерности получения призов от репутации/сложности и профессии квестера.

Касательно алхимии: Ali +1



Скорее всего Али имел ввиду рунный набор лукодела. И на жестянщика тоже что-нибудь хотелось бы для нарезки плюсовых фенечек.
Поки що за виконання завдання отримуєте лише гроши і славу. Завдання універсальні, тому нема різниці у якого квестєра.
Рунні набори будуть. Завдання на їх отримання будуть давати відповідні квестєри, після того, як ваша репутація у них досягне відповідного значення. Завдання буде, як і у збройников-ковалів, складатись з виготовлення певної кількості якоїсь зброї відповідної якості.
Але не поспішайте, цього на сервері ще нема. Я спочатку хочу вже з класами завершити питання.
 

Ali

Member
Напиши в 2х словах что буш делать нащет классовости. Каждый класс сможет использовать все навыки, или только определенные? И тоже нащет шмота и оружия: все ли сможет носить определенный класс?
 
Останнє редагування:

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Обговорення нової квестової системи

Головні принципи росподілу по класах:
1. Обравши клас ви не зможите використовувати переваги протилежного класу. Обравши клас магії отримуєте деяки переваги при використуванні магії, але трішечки зменьшується переваги при використанні зброї. Ну тут і так зрозуміло, бо для використання магії потрібна Інта, а для зброї сила і декса. Так що тут майже нічого не буду комусь зменьшувати, все переважно залишиться так як і у 0 класу.
2. Ніяких обмежень у використанні навичок не буде 100%. Якісь бонуси при обранні класу можливо будуть.
3. Обмеження на зброю і речи залишаться ті самі що й зараз. Крім того якщо вже цього торкнулось, планую зробити бонус магам - робити магічні ціпки :), з можливостю після використання зарядів зарядження їх магічними світками. Можливо, але не обіцяю поки що, використання ціпків буде можло без паралізу. От тоді здійснеться ваша мрія кастувати на ходу. До того ж ціпки зможуть використовувати і воїни. Але цім займусь згодом, тому пока що не дуже радійте.
4. Єдине обмежанні, чи вірніше штраф буде парі у класах некромант-лицарь. Тут самі розумієте, якщо ти обрав світлі сили, то використання темних корисним не буде, і навпаки. Але тут важко досягнути балансу, тому що усі монстри переважно темні, тому доведеться ще поміркувати кому що і наскільки підвищити і понизити.
 
Зверху