Відповідь: Обговорення нової квестової системи
Головні принципи росподілу по класах:
1. Обравши клас ви не зможите використовувати переваги протилежного класу. Обравши клас магії отримуєте деяки переваги при використуванні магії, але трішечки зменьшується переваги при використанні зброї. Ну тут і так зрозуміло, бо для використання магії потрібна Інта, а для зброї сила і декса. Так що тут майже нічого не буду комусь зменьшувати, все переважно залишиться так як і у 0 класу.
2. Ніяких обмежень у використанні навичок не буде 100%. Якісь бонуси при обранні класу можливо будуть.
3. Обмеження на зброю і речи залишаться ті самі що й зараз. Крім того якщо вже цього торкнулось, планую зробити бонус магам - робити магічні ціпки
, з можливостю після використання зарядів зарядження їх магічними світками. Можливо, але не обіцяю поки що, використання ціпків буде можло без паралізу. От тоді здійснеться ваша мрія кастувати на ходу. До того ж ціпки зможуть використовувати і воїни. Але цім займусь згодом, тому пока що не дуже радійте.
4. Єдине обмежанні, чи вірніше штраф буде парі у класах некромант-лицарь. Тут самі розумієте, якщо ти обрав світлі сили, то використання темних корисним не буде, і навпаки. Але тут важко досягнути балансу, тому що усі монстри переважно темні, тому доведеться ще поміркувати кому що і наскільки підвищити і понизити.