Ответ: Янукович і Партія регіонів
Щодо Рудьковського. Він є членом Соцпартії. Ніякого відношення він до ПР не має. Сьогодні покищо він не бандит. Бо покищо, це факт, суд не прийняв рішення про визнання його винним у скоєнні злочинів, що йому інкримінуються. Покищо, ще раз підкреслюю, він тільки під слідством. Звичайно все це - інвалідний візок, лікарі і так далі - сміх, цирк просто. Але я юрист, і підходжу з юридичної точки зору. Покищо він тільки знаходиться під слідством. Як не як, але покищо він не зек.
Щодо Щербаня теж саме. Він не є членом партії Регіонів і ніколи ним не був. Можливо він скоїв багато поганого та протизаконного, але суд не визнав його винним у скоєнні злочинів, які йому інкримінувалися. А був відпущений на поруки.
Так, що юридично ці люди не зеки, бо не судимі.
Ще раз підкреслюю, я нікого не захищаю, а просто констатую факти.
А якщо справді спецназ віддавив ногу Шуфричу ногу машиную. То тут нічого доброго немає, і нічого смішного. Тут плакати треба.
Влада вся дуже хороша. Ви відкрийте газету і почитайте скільки коштує однокімнатна квартира. Нормальна ціна для трущоби однокімнатної 37.000 доларів. А 3 роки назад коштувала назад 6-7тис доларів. Де можна чесно, за мозолі заробити такі гроші на житло. Земля стала страшно дорога. 3 роки назад на Тепличному участок коштував 10.000 дол., а сьогодні мін 30.000. І це такі ціни по кожному куточку Сум. Де взяти ці всі гроші?! Зарплата смішна, пенсія не краще. 95-й бензин і соляра по однаковій ціні майже по 5.15 грн. за літр. Це ж ідіотизм. Продукти коштують дуже дорого. Життя стало надзвичайно дороге.
І після вьсого цього я повинен покладатися на БЮТ і Тимошенка, на картавого міністра МВС Луценка, Ющенка?!?! Як вже набрид весь цей бруд, що той бандит, тот тупоголовий. Задовбала одна і таж пластинка. Влада плювати хотіла на всіх нас. Тільки підвищує ціни на комунальні послуги, на квартири,землю, бензинчик і насрати на нас їм всім. Вони за нас не думають, ми самі думаємо як прожити, заробити на хліб.