Маршрутки снова подорожают?

forbes

Well-Known Member
В Сумах выбирали директора КП «Электроавтотранс» (ФОТО)

Сегодня в зале заседаний Сумского городского совета часть кандидатов на должность директора КП «Электроавтотранс» представляли свои варианты развития предприятия.
Было выслушано 2 кандидатуры: Александра Сытника (брат директора КП «Сумыжилкомсервис» Сергея Сытника) и Виктора Чалого (экс-директор предприятия 2008-2012 гг.)
«Нужно вести жесткий контроль графика движения для этого и было установлено GPRS, чтобы троллейбусы прибывали на остановки в четко назначенное время, а не в интервал» - заявил Чалый.
«Нужен будет четкий контроль финансов и единый проездной билет, чтобы уменьшить оборот налички»,- заявил Сытник.
На сегодняшний день директор «Электроавтотранс» не выбран. Комиссия обязала кандидатов предоставить им бизнес-план в течение недели.
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images

«Клуб» желающих поднять сумских троллейбусников с колен продолжает расти

К трем ранее отобранным претендентам на должность директора убыточного КП «Электроавтотранс» присоединились еще четыре, трех из которых сегодня «отсеяли».

Сегодня уже во второй раз в мэрии собрались представители власти, специально созданной депутатской комиссии, которые занимаются изучением работы КП «Электроавтотранс», и претенденты на должность директора предприятия.

За прошлую неделю список кандидатов расширился еще на четыре имени. Александр Безматный и Игорь Федоренко на заседание не явились, соответственно, выступили перед собравшимися только Виктор Чалый (директор КП «Электроавтотранс» 2008-2012 г.г.) и Александр Сытник (экс-военнослужащий, налоговик).

Напомним, что на прошлом заседании отсутствовал один из претендентов, а именно, Сергей Панченко, которого планировали заслушать сегодня. Но он также не явился и снял свою кандидатуру без боя.

Сегодняшние кандидаты также обошлись общими фразами о своих планах по «реанимации» предприятия: внедрение системы GPRS, оптимизация штата, контроль. Экс-директор предприятия Виктор Чалый даже заговорил о возможной приватизации предприятия либо акционировании, если такие варианты будут более выгодными для города.

В итоге, после короткого обсуждения кандидатов первый заммэра Владимир Войтенко, который заменял отсутствующего мэра, взял на себя право отсеять кандидатуру Александра Сытника.

Таким образом, гонку за должность директора КП «Электроавтотранс» продолжат: Роман Чесноков (экс-директор КП «Электроавтотранс»), Валерий Заика (депутат горсовета), Виталий Однорог (советник нардепа Александра Сугоняко) и Виктор Чалый. В конце следующей недели каждый должен будет представить свой бизнес-план по выведению предприятия из убыточного состояния.

У Сумах разом із громадськістю продовжують обирати директора КП «Електроавтотранс»
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images

12 лютого нові кандидати на посаду керівника комунального підприємства представили своє бачення розвитку тролейбусного парку.

Як повідомив начальник відділу логістики та зв’язку Сергій ЯКОВЕНКО, за тиждень надійшло 5 резюме від кандидатів. Сьогодні з’явилося лише двоє Віктор ЧАЛИЙ та Олександр СИТНИК.

Свої плани щодо розвитку підприємства кандидати озвучили у присутності першого заступника міського голови Володимира ВОЙТЕНКА, секретаря Сумської міської ради Андрія БАРАНОВА, членів під головуванням Олексія РЯБЕНКОВА, громадськості та журналістів.

На переконання першого кандидата, колишнього директора комунального підприємства Віктора ЧАЛОГО, керівник має бути господарником, сучасним та прагматичним. Серед основних завдань у роботі він вбачає створення диспетчерської служби, яка б здійснювала контроль за рухом транспорту; створення контрольної служби; оптимізацію штату підприємства та впровадження електронних технологій. Крім того, на його думку, контракт з директором має укладатися на один рік, а при зразковій роботі – його можна буде подовжувати.

Олександр Ситник наполягав на незалежній аудиторській перевірці, яка б тривала щонайменше місяць. Крім того, він пропонував запровадити жорсткий контроль за обігом коштів, а також мінімізувати готівковий обіг у транспорті, наприклад, створивши єдиний проїзний білет.

За підсумками обговорення, прийнято рішення прийняти до подальшого розгляду кандидатуру Віктора Чалого.

Нині на посаду директора КП «Електроавтотрнас» є чотири претенденти: Роман Чесноков, Валерій Заїка, Віталій Однорог та Віктор Чалий.

Як повідомлялось раніше, на цю посаду претендував і Сергій ПАНЧЕНКО, який у минулому був заступником міського голови, проте він зняв свою кандидатуру.

«Всі кандидати мають пройти перевірку не тільки перед громадськістю, а ще й перед колективом підприємства», – переконаний Володимир Войтенко.

Тому, 15 лютого кандидати на посаду очільника комунального підприємства зустрінуться з його колективом. Зустріч відбудеться безпосередньо на підприємстві об 11.00.

Крім того, за пропозицією депутата Сумської міської ради Володимира ШИЛОВА, кожен із претендентів в тижневий термін має скласти бізнес-план, підкріплений реальними цифрами, а також прописати в ньому конкретні зобов’язання.

Довідково: Віктор Чалий займав посаду директора КП «Електроавтотранс» з 2008 до 2012 року. Освіта вища за спеціальністю інженер-механік. З 1983 до 2008 року працював на ПАТ «Сумихімпром» на посадах заступника начальника цеху з обладнання, механік виробництв, начальника цеху сервісного обслуговування, заступника комерційного директора. Служив в морських прикордонних військах.
 
Останнє редагування:

UFO.cz

Far away from home
Жаль, что это не товарищу Лысенко зарплату за 3 месяца не заплатили. И жаль, что он её получает независимо от результатов своей работы.
 

forbes

Well-Known Member
Вищий господарський суд підтвердив правильність рішення щодо накладення штрафу на сумських приватних перевізників (ВІДЕО)
Мова йде про покарання сімох маршрутників – за самовільне підвищення плати за проїзд до 3-х гривень у грудні 2014 року. За рішенням Антимонопольного комітету, їх оштрафовали на 476 тис. грн. Перевізники з таким не погодилися та позвалися до суду.

Рішенням Вищого господарського суду України від 2 лютого 2016 року підтверджена правомірність рішень Господарського суду Сумської області від 19.08.2015 та Харківського апеляційного господарського суду від 27.10.2015 у справі №920/673/15, яким відмовлено у задоволенні позовної заяви до тервідділення ТОВ «Сумипастранс» щодо визнання неправомірним та скасування рішення адміністративної колегії відділення, яким 31 березня 2015 року сумських перевізників пасажирів: ПП «Запорожець О.В.», ТОВ «АТП 1054», ПП «Согор», ТОВ «Сумипастранс» та фізичних осіб-підприємців Овсянко Н.Є., Масюк Т.О., Олійника А.Г. було оштрафовано на 476 тис.грн. за антиконкурентні узгоджені дії на ринку міських перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

Зазначені суб’єкти господарювання одночасно та самостійно встановили і застосували з 1 по 3 грудня 2014 року тарифи на послуги з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Суми на однаковому рівні у 3,0 грн., тоді як у кожного з автомобільних перевізників різна планова собівартість послуг на маршруті на рік та різний річний обсяг перевезень пасажирів.

 
Останнє редагування:

vsvhf

мимо проходила :)
- тоже хорошая тема.
Створення єдиної системи громадського транспорту в місті Суми
ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ
Громада потребує і заслуговує на сучасну та розвинену транспорту інфраструктуру в місті. Для створення такої потрібно негайно вносити наступні зміни:

1. Закупівля сучасного (відповідність всім ЕВРО стандартам) та місткого транспорту (автобуси, тролейбуси).
2. Створення та використання ТІЛЬКИ електронної системи оплати проїзду.
3. Встановлення адекватних та справедливих тарифів.
4. 100% дотримання графіку руху (облаштування зупинок електронними табло, які відображають інформацію про маршрут та час, яких залишився до його прибуття на зупинку).
5. Зробити першу полосу проїзжої частини по ВСЬОМУ місту ТІЛЬКИ для громадського транспорту (як у Києві).
6. Розірвання угод (договорів) зі всіма приватними перевізниками в місті Суми. Тільки комунальний транспорт! Гроші повинні йти не по карманах, а в бюджет міста та КП (для їх же розвитку).
7. Кадрові чистки в відповідних органах та організаціях. Потрібно призначати людей, які розуміють хоч трішки в менеджменті та управлінні, а не дурнів.
8. Змусити контролерів та кондукторів почати працювати. Багато людей їздить безкоштоно тільки по тій причині, що кондуктор сидить і не хоче вставати і працювати. Контролерів не бачив років 10 взагалі. Штрафувати за безквитковий ніхто нікого не хоче.



Автор: Долгов Дмитрій Олександрович
Дата початку збору підписів: 27 лютого 2016 р.

До кінця збору підписів залишилось: 89 днів

Станом на 28 лютого петицію підписали 47 осіб з 250 необхідних.
 
Зачем полосу отделять транспорту? Пробок у нас нет.
Электронные табло — пока слишком сложно для Сум, хотя в перспективе нужно.
К разрыву отношений с частниками тоже город не будет готов несколько лет, в КП слишком мало подвижного состава.
 

forbes

Well-Known Member
Чи допоможуть електронні петиції очистити Суми від маршруток
Сумчани активно підписуються за розвиток транспортної інфраструктури

Цивілізація поступово дістається і Сум: мешканці міста нарешті мають можливість оперувати таким інструментом демократичного впливу на владу, як електронні петиції. На порталі Єдиної системи електронних петицій (ЄСЕП) вже з'явилися перші документи, за допомогою яких містяни збираються впливати на рішення міського уряду. Зокрема розпочато збір підписів щодо розвитку сучасної та розвиненої транспортної інфраструктуру в місті, пише .

У сумчанам пропонують віддати свій голос за закупівлю лише сучасних та містких автобусів й тролейбусів, які відповідають всім євростандартам, а також за встановлення адекватних та справедливих тарифів і використання електронної системи оплати проїзду.

Сумчани намагаються добитися також 100% дотримання графіку руху (облаштування зупинок електронними табло, які відображають інформацію про маршрут та час, що залишився до прибуття на зупинку), а ще - зробити першу смугу проїжджої частини по всьому місту тільки для громадського транспорту.

З радикальних кроків у петиції - пропозиція розірвати угоди зі всіма приватними перевізниками в місті Суми, що обгрунтовується тим, що гроші повинні йти виключно в бюджет міста та відповідного комунального підприємства.

Логічним кроком, який пропонують сумчанам, будуть відповідні кадрові чистки в відповідних органах та організаціях. "Потрібно призначати людей, які розуміють хоч трішки в менеджменті та управлінні, а не дурнів", йдеться у петиції.

Станом на 29 лютого зазначену петицію підписали 55 осіб з 250 необхідних.

Підкреслимо, на ЄСЕП існує також за закупівлю автобусів великої місткості, які "могли б обслуговувати райони з проблемами вивезення людей в години пік".

У коментарях в соціальних мережах городяни радіють, що збір підписів тут йде шаленими темпами, однак їм цікаво, як на практиці відбуватиметься втілення ідей у життя. Адже на фразу "місту потрібні великі автобуси", мер скаже "я з цим повністю згоден, спасибі за небайдужість до проблем". На цьому, власне, петиція й вичерпається, переконані скептики.


Також дехто не розуміє, навіщо розривати угоди з усіма без виключення приватними перевізниками. "У Європі зовсім все інакше: приватні перевізники - це сила. А турбота держави - їх контролювати і "дрючити" за недотримання договорів, а не роздавати маршрути для себе улюблених", - коментують користувачі, додаючи, що тоді будуть "і графіки, і контролери, і табло".

Отже, ці петиції стануть першою "пробою пера" і водночас лакмусовим папірцем, який виявить, чи збирається міський уряд дослухатись до пропозицій громадян. Чи мер знову покиває головою, мовляв, "да-да, справа важлива і потрібна", а місто продовжить шлях до "неандертальського" рівня транспортної інфраструктури?

 

Kadiz

Active Member
1) Зачем полосу отделять транспорту? Пробок у нас нет.
2) Электронные табло — пока слишком сложно для Сум, хотя в перспективе нужно.
3) К разрыву отношений с частниками тоже город не будет готов несколько лет, в КП слишком мало подвижного состава.
1) Возможно имеется в виду запрет стоянок, у края, на главных дорогах.
2) Согласен дорого, а учитывая ситуацию с гос. закупками совсем не целесообразно. Как минимум GPS + приложение для смартфонов (как было раньше), что бы можно было отслеживать движение транспорта.
3) Согласен, КП не справится
 
Зверху