Маршрутки снова подорожают?

atom

Member
По информации «Вестника государственных закупок», в мэрии собирались потратить на новые троллейбусы 12,171 млн. грн., то есть примерно по 2 млн. грн. за одно транспортное средство. Троллейбусы должны были поставить до 20 декабря этого года. Однако торги не состоялись, так как на участие в них не было подано ни одной заявки.


кто сомневался, что купят троллейбусы ?
 

VIB

vib : bash
Модератор
atom, интересно, а чем мотивировали требование к массе троллейбуса: "не более 11 тонн"?
Чтобы чисто технически исключить троллейбусы ЛАЗ, массой 11,2т?

Споряджена маса, т 11,2
 

VIB

vib : bash
Модератор
Может газетчики не дописали чего? 11 и 11,2 для них вполне может вписываться в "ограничение 11 тоннами".
Да почему же? Зайдите на сайт с тендерными объявлениями, пройдите несложную регистрацию и сами убедитесь:
Управління інфраструктури міста Сумської міської ради
Роботи

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням комітету з конкурсних торгів
протокол № 1-ТР
від 30.09.2013 року
Голова комітету з конкурсних торгів
Сосєдка С.М.

ДОДАТОК 2
до документації конкурсних торгів
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
до предмета закупівлі «Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей
...
Споряджена маса, кг Не більше 11000
...
Начальник відділу логістики та зв’язку управління
інфраструктури міста Сумської міської ради Г.П.Гризодуб
И тут снова встречается уже известная по некоторым транспортным скандалам фамилия...
 

VIB

vib : bash
Модератор
Берем следующий документ:
Сумська міська рада
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МІСТА
40000, м. Суми, вулиця Воскресенська, 8-А/1, тел/факс 700-590
e-mail:uim@mеria.sumy.ua

Директору ТОВ «МАЗтранссервіс»
Шевченко А.П.

Генеральному директору ТОВ «Техноторг-Дон»
Березовському Є.М.

Першому заступнику директора
ДП «Автоскладальний завод № 1» ПАТ «Автомобільна Компанія «Богдан Моторс»
Джулі М.М.

Розглянувши запит на надання роз’яснень ТОВ «МАЗтранссервіс» щодо документації конкурсних торгів на закупівлю товару «Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей (тролейбуси) (код за ДК 016:2010 – 29.10.3), керуючись пунктом 1 статті 23 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289-VI (далі – Закон), управління інфраструктури міста Сумської міської ради надає роз’яснення щодо змісту документації конкурсних торгів на закупівлю товару «Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей (тролейбуси)», затвердженої рішенням комітету з конкурсних торгів відповідно до протоколу від 30.09.2013 року № 1-ТР.
...
З приводу встановлення вимог Додатком 2 «Технічні вимоги» документації конкурсних торгів на закупівлю товару «Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей (тролейбуси) (код за ДК 016:2010 – 29.10.3), а саме:
1) п. 9 «Споряджена маса, кг – не більше 11000».
Повідомляємо, що тролейбуси зі спорядженою масою не більше 11000 кг виробляють зокрема наступні виробники, а саме: ЗАТ «Тролза», ВАТ «Транс-Альфа Електро», європейський виробник SOR Libchavy spol. s r.o. та інші.
Під час вибору даних технічних характеристик, а саме «споряджена маса» виявлено, що менша вага тролейбуса зменшує тиск на дорожнє покриття і тим самим зменшує його руйнування; при однаковій пасажиромісткості тролейбус з меншою вагою має значно кращу маневреність, що дає додаткові переваги для безпеки руху на дорозі та більш безпечного перевезення пасажирів; має такі переваги, як менше споживання електроенергії (для двох ідентичних по електрообладнанню тролейбусів масою до 11000 кг та більше 11000 кг).
2) п. 18 «Передня підвіска – незалежна, пневматична, європейського виробника».
Повідомляємо, що в документації конкурсних торгів вибір технічних характеристик типу передньої підвіски був зроблений на підставі аналізу конструкцій залежних і незалежних підвісок, а також тенденцій у європейській галузі автобусо- та тролейбусобудуванні.
Під час вибору технічних характеристик типу передньої підвіски виявлено, що передня незалежна підвіска вже більше 10 років застосовується на європейських автобусах та тролейбусах: Solaris Trollino 12, Solaris Trollino 15, Solaris Trollino 18, Skoda Electrics, SOR TN12, крім того застосовується одним з провідних виробників тролейбусів
После несложного поиска убеждаемся, что троллейбус Тролза 5275.03 "Оптима" не удовлетворяет условия тендера по передней подвеске у него вес 10.5т, но Подвеска осей троллейбуса зависимая, пневматическая с рычажными направляющими элементами, с гидравлическими амортизаторами и регуляторами положения кузова, производства, а в условиях тендера: п. 18 «Передня підвіска – незалежна, пневматична, європейського виробника».
Т.е. получается, что требования были сформулированы таким образом, чтобы любой из возможных троллейбусов хоть чем-то, но формально не удовлетворял условия тендера.

Все найдено менее чем за полчаса в интернете. Может стоит сменить товарища, который "Начальник відділу логістики" на того, кто сможет не допускать такие грубые "ошибки", в пользу развала коммунального транспорта? ;)
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Маршрутки снова подорожают?

Все найдено менее чем за полчаса в интернете.
Пруф не изволите?

Может стоит сменить товарища, который "Начальник відділу логістики" на того, кто сможет не допускать такие грубые "ошибки", в пользу развала коммунального транспорта?
Я не думаю что отдел логистики писал требования. Там нет столь глубоких специалистов по троллейбусам. Скорее всего требования писал Электроавтотранс.

P.S. Что касается массы, то я не думаю, что срезать 200 кило на 11 тоннах есть проблема для производителя.
 

VIB

vib : bash
Модератор
описание тролзы


P.S. Что касается массы, то я не думаю, что срезать 200 кило на 11 тоннах есть проблема для производителя.
Ну вы же знаете, что такое заново пройти сертификацию оборудования... ;) Думаете под мелкий заказ, и в отсутствие сроков для такой сертификации, производитель это сделает?


Да и вообще: по поводу расхода электроэнергии... Транзисторная система управления двигателем позволяет экономить порядка 35% электричества, по сравнению с контакторно-реостатной системой управления, на которой ездят сейчас почти все троллейбусы в Сумах, поэтому уповать на повышенный расход электроэнергии у троллейбуса весом 11.2т с современной системой управления как минимум смешно. ;)

Я не думаю что отдел логистики писал требования. Там нет столь глубоких специалистов по троллейбусам. Скорее всего требования писал Электроавтотранс.
Это ваши личные домыслы, т.к. вы сами написали "скорее всего". Тем более под ними подписался Грызодуб а не директор Сумыэлектроавтотранса. Как говорится: "что написано пером..."
 
Зверху