Сумська міська рада
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МІСТА
40000, м. Суми, вулиця Воскресенська, 8-А/1, тел/факс 700-590
e-mail:uim@mеria.sumy.ua
Директору ТОВ «МАЗтранссервіс»
Шевченко А.П.
Генеральному директору ТОВ «Техноторг-Дон»
Березовському Є.М.
Першому заступнику директора
ДП «Автоскладальний завод № 1» ПАТ «Автомобільна Компанія «Богдан Моторс»
Джулі М.М.
Розглянувши запит на надання роз’яснень ТОВ «МАЗтранссервіс» щодо документації конкурсних торгів на закупівлю товару «Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей (тролейбуси) (код за ДК 016:2010 – 29.10.3), керуючись пунктом 1 статті 23 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289-VI (далі – Закон), управління інфраструктури міста Сумської міської ради надає роз’яснення щодо змісту документації конкурсних торгів на закупівлю товару «Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей (тролейбуси)», затвердженої рішенням комітету з конкурсних торгів відповідно до протоколу від 30.09.2013 року № 1-ТР.
...
З приводу встановлення вимог Додатком 2 «Технічні вимоги» документації конкурсних торгів на закупівлю товару «Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей (тролейбуси) (код за ДК 016:2010 – 29.10.3), а саме:
1) п. 9 «Споряджена маса, кг – не більше 11000».
Повідомляємо, що тролейбуси зі спорядженою масою не більше 11000 кг виробляють зокрема наступні виробники, а саме: ЗАТ «Тролза», ВАТ «Транс-Альфа Електро», європейський виробник SOR Libchavy spol. s r.o. та інші.
Під час вибору даних технічних характеристик, а саме «споряджена маса» виявлено, що менша вага тролейбуса зменшує тиск на дорожнє покриття і тим самим зменшує його руйнування; при однаковій пасажиромісткості тролейбус з меншою вагою має значно кращу маневреність, що дає додаткові переваги для безпеки руху на дорозі та більш безпечного перевезення пасажирів; має такі переваги, як менше споживання електроенергії (для двох ідентичних по електрообладнанню тролейбусів масою до 11000 кг та більше 11000 кг).
2) п. 18 «Передня підвіска – незалежна, пневматична, європейського виробника».
Повідомляємо, що в документації конкурсних торгів вибір технічних характеристик типу передньої підвіски був зроблений на підставі аналізу конструкцій залежних і незалежних підвісок, а також тенденцій у європейській галузі автобусо- та тролейбусобудуванні.
Під час вибору технічних характеристик типу передньої підвіски виявлено, що передня незалежна підвіска вже більше 10 років застосовується на європейських автобусах та тролейбусах: Solaris Trollino 12, Solaris Trollino 15, Solaris Trollino 18, Skoda Electrics, SOR TN12, крім того застосовується одним з провідних виробників тролейбусів