И там же:СТРАТЕГІЯ захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 року
1. Загальні положення
Роми в Україні мають ті ж проблеми, що і представники цієї національної меншини в інших державах Європи, зокрема: низький освітній рівень, високий рівень безробіття, незадовільний стан здоров'я, відсутність у більшості ромів документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство, свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, низький рівень житлово-побутових умов, наявність фактів упередженого ставлення до ромів.
Теперь, ЗУ "Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства".4. Завдання з реалізації Стратегії
Основними завданнями з реалізації Стратегії є:
1) щодо правового захисту ромів:
сприяння в отриманні ромами, які на законних підставах перебувають на території України, документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство, свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
Теперь ЗУ "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту".Стаття 16. Реєстрація іноземців та осіб без громадянства, які в'їжджають в Україну або перебувають на території України
3. Правила щодо реєстрації іноземців та осіб без громадянства не поширюються на осіб, які з наміром визнання їх біженцями в Україні або особою, яка потребує додаткового захисту в Україні чи отримання притулку або тимчасового захисту, незаконно перетнули державний кордон України. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері міграції здійснює реєстрацію іноземців та осіб без громадянства, на яких поширюється дія закону про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту в Україні, лише за наявності одного з документів, що видаються таким особам відповідно до зазначеного закону.
Добро пожаловать, называется.Стаття 1:
4) додатковий захист - форма захисту, що надається в Україні на індивідуальній основі іноземцям та особам без громадянства, які прибули в Україну або перебувають в Україні і не можуть або не бажають повернутися в країну громадянської належності або країну попереднього постійного проживання внаслідок обставин, які загрожують їх життю, безпеці чи свободі;
5) заборона вислання або примусового повернення - недопущення видворення (добровільного чи примусового), видачі (екстрадиції), передачі, іншого примусового переміщення особи, на яку поширюється дія цього Закону, за межі України;
13) особа, яка потребує додаткового захисту, - особа, яка не є біженцем відповідно до Конвенції про статус біженців 1951 року ( 995_011 ) і Протоколу щодо статусу біженців 1967 року ( 995_363 ) та цього Закону, але потребує захисту, оскільки така особа змушена була прибути в Україну або залишитися в Україні внаслідок загрози її життю, безпеці чи свободі в країні походження через побоювання застосування щодо неї смертної кари або виконання вироку про смертну кару чи тортур, нелюдського або такого, що принижує гідність, поводження чи покарання;
Стаття 5. Порядок звернення особи із заявою про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту
У разі якщо така особа під час незаконного перетинання державного кордону України звернулася із зазначеною заявою до посадової особи Державної прикордонної служби України, вона зобов'язана надати цій посадовій особі пояснення про причини незаконного перетинання державного кордону України. У разі відсутності у такої особи документів, що посвідчують її особу, або якщо такі документи є фальшивими, вона повинна повідомити в поясненні про цю обставину, а також викласти причини зазначених обставин. Під час надання пояснень особою, яка не володіє українською або російською мовами, орган Державної прикордонної служби України повинен забезпечити перекладача з мови, якою така особа може спілкуватися.
4. Особа, зазначена в частині другій цієї статті, не несе відповідальності за незаконне перетинання державного кордону України, якщо вона без зволікань звернулася із заявою про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту. Така особа не несе відповідальності за порушення правил перебування в Україні, якщо вона перебуває на території України протягом часу, необхідного для подання заяви про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту.
Для особо одарённых поясню - очень много цыган, проживающих в Украине не легализованы, т.е. они не родились в роддомах, не получили св-во рождении, паспорт и т.п. - для безопасности остальных граждан и для контроля этих самых цыган со стороны государства их необходимо легализовать - на что и направлена эта стратегия))Читайте внимательно.
Очевидно, что основы права вас повергают в основы паранойи и повышают влиянию на вас российской журналистики)))Так гораздо понятнее, что вы от основ права более далёки, чем я от квантовой физики.
Спасибо, КэпДля особо одарённых поясню - очень много цыган, проживающих в Украине не легализованы, т.е. они не родились в роддомах, не получили св-во рождении, паспорт и т.п. - для безопасности остальных граждан и для контроля этих самых цыган со стороны государства их необходимо легализовать - на что и направлена эта стратегия))
А Вы, я вижу, еще и психологическое образование имеете, ага.Очевидно, что основы права вас повергают в основы паранойи и повышают влиянию на вас российской журналистики)))
Воистину так.В Европе им очень комфортно живется и никто из цыган по доброй воле не променяет европейские пайки, социалку, тюрьмы и прочие ништяки на украинские аналоги...Мартовский_Кот, повторяю еще раз - какой адекватный цыган приедет сюда получить ксиву и останится тут навсегда? А? КОму он там нужен? Нам не выдают визы, им проще только будет отфильтровывать. Потому они сюда не ногой.
Наши тюрьмы на картинках и в фильмах тоже ничего так смотряться. Помните - помогите, хулиганы зрения лишают...Билли Бонс, вы норвежские тюрьмы видели? )))
Камера бедолаги Брейвика ))))