Куда обратиться?

Роман

http://legaloffice.com.ua
Здравствуйте, Антон.
Эта квитанция сохранилась?


Заявленные неисправности: не работает воспроизведение звука через наушники, нет подключения к компьютеру через дата-датакабель. Со слов клиента до ремонта работал. Ранее аппарат сдавался по квитанции №...

И отправьте им заявление (бесплатно подскажу как составить) заказным с уведомлением - если не устранят бесплатно неисправности телефона - Управление по защите прав потребителей имеет право наложить на ФОП Мышаков штраф в 10-кратном размере стоимости услуги (п.1. ч. 1 ст. 23 ЗУ "О защите прав потребителей"). кроме того - у Мышакова скорей всего куча нарушений Правил предоставления услуг населению и Инструкции по предоставлению услуг по ремонту бытовой радиоэлектнной аппарутуры:
ПРАВИЛА
побутового обслуговування населення


7. У приміщенні, де проводиться приймання та видача
замовлень, на видному і доступному для замовників місці повинні
розміщуватися:

ці Правила;

витяг із Закону України "Про захист прав споживачів" в
частині надання послуг;

перелік побутових послуг, що надаються;

інформація про повне найменування виконавця, його адреса,
номери телефонів, прізвище, ім'я та по батькові керівника
(власника);

копії свідоцтв про державну реєстрацію, сертифікатів
відповідності на послуги, які підлягають обов'язковій
сертифікації, а також копії торгових (спеціальних торгових)
патентів, спеціальних дозволів (ліцензій) за видами послуг, які
підлягають патентуванню, ліцензуванню;

зразки матеріалів та затверджених в установленому порядку
виробів;

ціни і тарифи на послуги, матеріали та вироби;

перелік нормативно-технічних документів, вимогам яких повинні
відповідати послуги;

гарантійні зобов'язання виконавця послуг;

інформація про працівників, які обслуговують замовників,
номери телефонів місцевих органів виконавчої влади, територіальних
органів Держспоживзахисту, перелік категорій громадян, які
користуються пільгами в отриманні побутових послуг;

книга заяв і пропозицій.

12. Термін виконання замовлення встановлюється за погодженням
сторін.

25. Виконавець зобов'язаний забезпечити:

надання послуг відповідно до вимог цих Правил, інших
нормативно-правових актів та умов угоди;

виконання гарантійних зобов'язань щодо виготовлених виробів і
відремонтованих ним речей;

дотримання термінів виконання замовлення;

належний рівень культури обслуговування;

надання замовникові повної, доступної та достовірної
інформації про послуги;

збереження прийнятих від замовника для надання послуги речей
та матеріалів, а також використання їх за призначенням;

відшкодування збитків, заподіяних замовнику невиконанням або
неналежним виконанням умов угоди, а також у разі втрати, псування
чи пошкодження із своєї вини речей та матеріалів, прийнятих від
замовника для надання послуг, у розмірах, передбачених угодою;

дотримання встановленого режиму роботи;

виплату замовникові у разі порушення умов угоди неустойки
(пені), якщо це передбачено умовами угоди. Виплата неустойки
(пені) не звільняє виконавця від виконання замовлення;

повернення замовникові невикористаних матеріалів, наданих
замовником, а також, за його бажанням, усіх замінених за плату
деталей та комплектуючих виробів;

попередження замовника про недоброякісність або непридатність
матеріалів, наданих замовником, а також про інші незалежні від
виконавця обставини, що можуть погіршувати споживчі властивості
замовлення.

Цитата:Інструкція щодо надання послуг з ремонту
побутової радіоелектронної апаратури


3. Порядок виконання послуги

3.1. Надання послуги повинно проводитися відповідно до
замовлення, діючих стандартів (перелік додається) та технологічних
процесів (інструкцій), затверджених у встановленному порядку.
Терміни виконання замовлення узгоджується із замовником і
позначаються у договорі (квитанції).

3.5. У період гарантійного терміну відремонтованого виробу
повторний його ремонт в обсязі замовлення здійснюється безкоштовно
за пред'явленням замовником гарантійного документа.

Гарантійний термін подовжується на час перебування виробу в
ремонті.

4.3. Гарантійні терміни на надані послуги визначаються
відповідно до чинного законодавства та нормативних документів і
позначаються у гарантійному документі.

4.4. Замовлення повинно видаватися замовнику з гарантійним
документом, у якому зазначається дата видачі замовлення.

У разі заміни під час ремонту складових частин, блоків,
вузлів і комплектувальних виробів, які мають гарантійні
зобов'язання їхнього виготівника, замовникові видається документ,
який засвідчує наявність таких зобов'язань.

4.5. Під час видавання замовлення замовнику мають бути
повернуті всі замінені за його рахунок складові частини, блоки,
вузли і комплектувальні вироби.


Во время негарантийного ремонта ваши отношения с покупателем регулируются согл. ст.10 .Гарантию на выполненную вами работу (произведённый ремонт ) вы дать должны - это оговаривается в договоре между вами и потребителем , иначе потребитель имеет полное право предъявить вам свои требования в теч. 2-х лет.
Срок выполнения ремонта в данном случае оговаривается в договоре между сторонами( но всё равно он должен быть разумным).

:З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про захист прав споживачів

Стаття 10. Права споживача у разі порушення умов договору про
виконання робіт (надання послуг)

1. Споживач має право відмовитися від договору про виконання
робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо
виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов'язань за
договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у
визначений строк стає неможливим.

Якщо значну частину обсягу послуги чи робіт (понад сімдесят
відсотків загального обсягу) вже було виконано, споживач має право
розірвати договір лише стосовно частини послуги або робіт, що
залишилася.

2. Якщо під час виконання робіт (надання послуг) стане
очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця згідно з
умовами договору, споживач має право призначити виконавцю
відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання
цієї вимоги у визначений строк - розірвати договір і вимагати
відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків третій
особі за рахунок виконавця.

3. У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій
послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:

1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі
(наданій послузі) у розумний строк;

2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої
послуги);

3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу
і такої ж якості чи повторного виконання роботи;

4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків
виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням
третьої особи;

5) реалізації інших прав, що передбачені чинним
законодавством на день укладення відповідного договору.

Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення
недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або
під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення
недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) -
протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором,
чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої
послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку,
встановленого законодавством або договором.

4. За наявності у роботі (послузі) істотних недоліків
споживач має право вимагати розірвання договору та відшкодування
збитків.

Якщо істотні недоліки було виявлено в роботі (послузі),
виконаній з матеріалу споживача, споживач має право вимагати на
свій вибір або виконання її з такого ж матеріалу виконавця, або
розірвання договору і відшкодування збитків.

Зазначені вимоги можуть бути пред'явлені споживачем протягом
строків, передбачених нормативно-правовими актами та нормативними
документами, умовами договору, а в разі відсутності таких строків
- протягом десяти років.

5. У разі коли виконавець не може виконати (прострочує
виконання) роботу (надання послуги) згідно з договором, за кожний
день (кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах)
прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох
відсотків вартості роботи (послуги), якщо інше не передбачено
законодавством. У разі коли вартість роботи (послуги) не
визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі
трьох відсотків загальної вартості замовлення.

Сплата виконавцем неустойки (пені), встановленої в разі
невиконання, прострочення виконання або іншого неналежного
виконання зобов'язання, не звільняє його від виконання
зобов'язання в натурі.

6. Виконавець не несе відповідальності за невиконання,
прострочення виконання або інше неналежне виконання зобов'язання
та недоліки у виконаних роботах або наданих послугах, якщо доведе,
що вони виникли з вини самого споживача чи внаслідок дії
непереборної сили.

7. Про відступи від умов договору та інші недоліки в роботі
(послузі), що не могли бути виявлені при звичайному способі її
прийняття, споживач зобов'язаний повідомити виконавцеві не пізніше
трьох діб після їх виявлення.

8. Виконавець залежно від характеру і специфіки виконаної
роботи (наданої послуги) зобов'язаний видати споживачеві
розрахунковий документ, що засвідчує факт виконання роботи
(надання послуги).

9. Виконавець зобов'язаний протягом місяця відшкодувати
збитки, що виникли у зв'язку з втратою, псуванням чи пошкодженням
речі, прийнятої ним від споживача для виконання робіт (надання
послуг). Виконавець не звільняється від відповідальності, якщо
рівень його наукових і технічних знань не дав змоги виявити
особливі властивості речі, прийнятої ним від споживача для
виконання робіт (надання послуг).

Якщо виконання робіт (надання послуг) вимагає використання
додаткових матеріалів, такі матеріали повинні відповідати вимогам
безпеки, встановленим законодавством до таких матеріалів.

10. Виконавець несе відповідальність за шкоду, завдану життю,
здоров'ю або майну споживача, що виникла у зв'язку з використанням
речей, матеріалів, обладнання, приладів, інструментів,
пристосувань чи інших засобів, необхідних для виконання ним робіт
(надання послуг), незалежно від рівня його наукових і технічних
знань, що дає змогу виявити їх властивості, згідно із
законодавством.

11. Якщо під час виконання робіт (надання послуг) виникає
необхідність у додаткових роботах (послугах), що не були
передбачені умовами договору, виконавець зобов'язаний одержати від
споживача дозвіл на виконання таких робіт (надання послуг).

Будь-які додаткові роботи (послуги), виконані (надані)
виконавцем без згоди споживача, не створюють для споживача
будь-яких зобов'язань щодо їх оплати.

12. Якщо після укладення договору стане очевидним, що роботи
(послуги), зважаючи на їх ціну (вартість) та характеристики або
інші обставини, явно не задовольнятимуть інтереси або вимоги
споживача, виконавець зобов'язаний негайно повідомити про це
споживача.

Виконавець зобов'язаний таким же чином повідомити споживача,
якщо вартість робіт (послуг) може істотно зрости, ніж можна було
очікувати під час укладення договору.

Споживач має право відмовитися від договору про виконання
робіт (надання послуг) без штрафних санкцій з боку виконавця у
разі виникнення обставин, передбачених в абзацах першому та
другому цієї частини.

13. Вимоги цієї статті не поширюються на виконання робіт з
гарантійного ремонту.


Сам сервисный центр М-СЕРВИС отказался брать заявление с жалобой. Хотя до этого настаивали только на письменной форме претензий.
 
Останнє редагування:

biv68

New Member
Я полностью согласен с Антоном.Отправить заявление заказным с уведомлением...
На славах и безсмысленном хождении,вы ничего не добьётесь.

В случае обращении в суд,они скажут что такого не было и вы ни чего не предьявите.Есле вы принисёте им такое заявление(жалобу),они его выбросят в мусорку и вы ни чего не докажите,или вообще откажутся его принимать.
А на заказное письмо,они обязаны ответить.И после ответа уже можно думать ,что делать дальше (в плодь до экспертизы проделаных робот)
 

Роман

http://legaloffice.com.ua
Дело не в обязательстве ответить, а в доказательствах отправки письма - квитанция и подпись в получении (если согласится принять :))


А на заказное письмо,они обязаны ответить.И после ответа уже можно думать ,что делать дальше (в плодь до экспертизы проделаных робот)
 
Останнє редагування:

skull19

Active Member


У меня с этой конторой была подобная ситуация, но телефон не до конца уграли ...

You must be registered for see images


А когда пытался отстоять свои права, вызвали Венбест а те участкового. Хозяйка там грузинское животное, очень привыкшее к постоянным скандалам в своей "конторке".

Полтора месяца держали телефон мой в ремонте, месяц в ремонте а две недели я его не мог забрать из-за того, что якобы мастер который его разобрал находится на больничном. А другой мастер не мог собрать. На исходе второй недели "терпець урвався"...

Модераторы потёрли мою историю и фото, к сожалению. Я хотел чтоб другим была наука, чтоб обходили этот гадюшник стороной.
Да да да...У меня друг туда носил мп3-плеер.Так ремонтировали 5 дней.Хотя сказали прийти на следйющий день.В общем обматерили там всех подряд и через час его забрали.Шарашкина кантора,мля!
 
Останнє редагування:

ivanavto

New Member
Короче советую всем, покупать телефоны в пределах 100-200$,
желательно чтоб гарантия была подольше, чтоб отдал по гарантии и спишь спокойно))
А если такой гимор с ремонтами, да потом еще и с привлечением всех инстанций существующих в городе, с такими нервами и судами - то НУ ЕГО НАХФИГ:)) На рынке за 200-400 грн. сдал на детали добавил денег и купил новый. Время и нервы - дороже))
Тем более в 99% случаев в поломке вашего агрегата, виноват не мастер (пусть даже с самыми кривыми руками) а именно вы: неправильная эксплуатация, купания, роняния, открывания пива, эксперименты с прошивками и т.д.

А всем мастерам-ломастерам (уверен что они тоже читают эти темы) советую при первой возникшей трудности, которая чревата невыполнением сроков ремонта, и вообще неясными перспективами "пациента" после тыкания в него паяльником, вежливо извиняться и сообщать клиенту о том, что к сожалению ваш телефон наши специалисты отремонтировать не смогут!

И тогда всем будет ХАРАШО:))
 
Зверху