Церкви и политика

  • Автор теми bsv
  • Дата створення

mangust

патріот
Відповідь: Re: Церкви и политика в Украине



На сайті Сумської обласної державної адміністрації з’явилась публікація, в якій невідомий автор або автори висувають ряд звинувачень на адресу Сумської єпархії Української Православної Церкви МОСКОВСЬКОГО ПАТРІАРХАТУ. Ця деталь викликає здивування, оскільки релігійної організації з ТАКОЮ НАЗВОЮ в Україні НЕ ІСНУЄ.​


Я теж про це писав.У нас Російська Православна Церква ФСБ в Україні.​
 

Фокс Малдер

Торговець чорним деревом
Відповідь: Re: Церкви и политика в Украине

...
На сайті Сумської обласної державної адміністрації з’явилась публікація, в якій невідомий автор або автори висувають ряд звинувачень на адресу Сумської єпархії Української Православної Церкви МОСКОВСЬКОГО ПАТРІАРХАТУ. Ця деталь викликає здивування, оскільки релігійної організації з ТАКОЮ НАЗВОЮ в Україні НЕ ІСНУЄ...
:lol::lol::lol: Такої назви не сінує? А ніхто й не сперечається! Вже раз викладав матеріал, але коли хлопчик "мнящий ся преподобним старцем" ніяк не заспокоїться, то можна викласти ще раз:
Володимир Путін проговорився: ніякої УПЦ (МП) не існує. Є РПЦ в Україні

"У неформальній обстановці ми зможемо обговорити конкретні кроки з надання допомоги Російській Православній Церкві в Україні", - сказав російський президент на зустрічі з членами Архієрейського Собору Російської Православної Церкви. Як повідомили інформагенції, Володимир Путін запросив президента і прем'єр-міністра України на свій день народження, що відзначається 7 жовтня.

Таким чином, президент Росії відкрив усьому світові те, що так ретельно намагаються приховати церковні зверхники з Києво-Печерської Лаври: ніякої Української православної церкви (Московського патріархату) не існує. Є відділок РПЦ в Україні, що, як відомо, вперто не визнає української мови й історії, насаджує в своїх храмах культ україножера “святого” Миколи ІІ і, нехтуючи закликом Христа до любові й прощення, намагається прищепити своїй пастві ненависть до українських національних церков – УПЦ Київського патріархату та УГКЦ.

Знаменно, що керівник філії РПЦ в Україні, незмінний член Синоду РПЦ митрополит Київський і всієї України Володимир ще влітку закликав своїх вірних підтримати на президентських виборах 31 жовтня Віктора Януковича. Саме в двічі судимому ставленикові донецького клану лаврський достойник побачив найдосконаліше в Україні втілення християнських чеснот.

УРП “Собор” цілком шанує право кожної організації й кожного громадянина підтримувати того кандидата, який, зокрема, втілює їх уявлення про порядність. Проте в зв’язку з визнанням президента Путіна депутатська група УРП “Собор” у Верховній Раді України має намір з’ясувати: а яким чином заклик блаженнійшого Володимира підтримати на виборах Януковича узгоджується з встановленою законом забороною на участь закордонних організацій у передвиборчій агітації?

Джерело Народний оглядач 11 жовтня 2004

Хоча матеріал старенький, але актуальності, як бачимо, не втрачає :).
 

bsv

Странник
Re: Церкви и политика в Украине

 

bsv

Странник
Re: Церкви и политика в Украине

Заявление ВОО «Единое Отечество» в связи с третированием Сумскими областными властями Преосвященнейшего ЕВЛОГИЯ, епископа Сумского и Ахтырского

, текстом которого располагает пресс-служба ВОО «Единое Отечество», вызывает законное возмущение православных христиан, активистов нашей организации. Наглость и напор, которые сквозят в каждой строке, напоминают поведение идейных предшественников нынешней «оранжевой» Сумской областной администрации – большевиков–ленинцев образца 20-30-х годов ХХ века. Напомним, что именно тогда безбожной властью был развязан террор против Русской Православной Церкви. Тогда же НКВД стало инициатором т.н. «обновленческого раскола», на Украине его аналогом стала самосвятская т.н. «автокефальная церковь». Как только прекратилась поддержка властей, как песочный домик, рассыпались раскольничьи структуры. Украинские «автокефалы», воспользовавшись удобным случаем, эмигрировали в США и Канаду, откуда их потомки вернулись в начале 90-х. Современный аналог обновленцев на Украине – раскольники-филаретовцы из т.н. «украинской православной церкви киевского патриархата». Как и большевики, нынешние власти всячески лоббируют филаретовскую псевдо-церковь для того, чтобы разрушить каноническую – Украинскую Православную Церковь Московского Патриархата.

Руководство и члены ВОО «Единое Отечество» заявляют о недопустимости применения репрессивных мер, третирования православного епископа – Преосвященнейшего Евлогия со стороны Сумской облгосадминистрации. Идейная близость с президентом Ющенко не дает им никакого права применять недостойные и оскорбительные методы в отношении Священноначалия канонической Церкви, даже если руководство Сумской облгосадминистрации исповедует какую-либо другую религию или вовсе является атеистами.

Активисты «Единого Отечества» со всей ответственностью заявляют о своей готовности устроить пикетирование Сумской облгосадминистрации с установкой палаточного годка и звукоусиливающей аппаратуры, которое будет продолжаться до тех пор, пока Сумские власти не извинятся перед епископом Евлогием, а захваченные филаретовцами храмы не будут возвращены законным общинам. При нынешнем пложении дел, Сумы рискуют стать новым центром антиоранжевого сопротивления Украины, таким "Майданом" наоборот, в который будут прибывать активисты различных политических и общественных организаций не только Украины, но и соседних стран.

Мы призываем руководство Сумской области к благоразумию. Самый короткий выход из кризиса – это не конфронтация, а переговоры.

Руководство и члены ВОО «Единое Отечество» призывают Сумскую облгосадминистрацию к конструктивному сотрудничеству с епископом Евлогием.

Пресс-служба
 

mangust

патріот
Відповідь: Re: Церкви и политика в Украине

Заявление ВОО «Единое Отечество» в связи с третированием Сумскими областными властями Преосвященнейшего ЕВЛОГИЯ, епископа Сумского и Ахтырского
Да-а-а.Заява в дусі "справжного православ'я від РПЦ".Головне що супер толерантно.Від окупаційної структури неварто іншого очікувать.
 

bsv

Странник
Re: Церкви и политика в Украине

Сумская епархия УПЦ обвиняет местные власти в клевете и давлении на нее

Москва. 12 мая. ИНТЕРФАКС - В Сумской епархии Украинской православной церкви обвиняют областную администрацию в информационной кампании по ее дискредитации.

Ранее на сайте администрации появилось заявление, в котором выдвигался ряд обвинений в адрес епархии. По мнению прихожан канонической Церкви, это "нельзя рассматривать иначе, как способ давления на верующих Сумской епархии УПЦ" и провоцирование "негативного отношения" к ее руководству и Украинской православной церкви в целом.

В заявлении администрации, в частности, констатировалась попытка части духовенства Сумской епархии "втянуть население региона в искусственный общественный конфликт на религиозной почве".

Как утверждали авторы документа, "к кампании нагнетания межконфессионального противостояния в Сумской области и дискредитации областной власти часто приобщаются общественные организации, политические партии, отдельные политики, которые находятся не только за пределами области, но и за пределами Украины и не имеют объективной информации о том, что именно происходит в Сумской области".

Между тем, как отметили в Сумской епархии, заявление которой публикует сайт общественной организации "Единое Отечество", тезис о попытках спровоцировать общественный конфликт является безосновательным и "может считаться клеветой".

По словам авторов заявления, попытки раскольников в течение последних месяцев незаконно захватить храмы в регионе со стороны местных властей "оставлены без всяких комментариев и внимания, невзирая на многочисленные обращения".

Именно поэтому православные верующие считают, что такие действия со стороны самопровозглашенного Киевского патриархата "состоялись по молчаливому согласию государственных должностных лиц".

"Заявление Сумской областной государственной администрации способствует созданию атмосферы конфронтации и общественного напряжения в регионе, создает условия для "церковного рейдерства", безосновательно обвиняет руководство Сумской епархии УПЦ в нарушении общественного мира", - сказано в заявлении епархии.

В последнее время в Сумской области раскольниками было захвачено несколько храмов. Одним из них стал Спасо-Преображенский храм в селе Беево. Как заявлял ранее епископ Сумской и Ахтырский Евлогий, на сегодня эта область - единственная на Украине, "где филаретовцы при попустительстве властей еще захватывают храмы".

На стороне канонической Церкви в этой ситуации выступил целый ряд общественных лидеров, в том числе патриарх Московский и всея Руси Кирилл, который направил епископу Евлогию письмо со словами поддержки, а позднее на встрече с премьер-министром Украины Юлией Тимошенко выразил обеспокоенность церковной ситуацией на Сумщине.
 

Фокс Малдер

Торговець чорним деревом
Відповідь: Церкви и политика в Украине

Хто б сумнівався, що РПЦ не почне роззявляти рота, захищаючи своїх наймитів-п'ятоколонців - українську метрополію російської православної церкви (МП). Як бачимо, розпочалася ціла інформаційна кампанія - з залученням лайнопомазаного Каурова, новоявленого патріарха РПЦ та навіть відшукали якусь там "євродепутатшу" - улюбленицю Лужкова. Можна передбачити, що цим не закінчиться. Далі буде...
 

mangust

патріот
Відповідь: Церкви и политика в Украине

Одним из них стал Спасо-Преображенский храм в селе Беево.
Мені здається,що громада Бєєво сама визначилась,хто буде вести службу в їхньому храмі.А РПЦ до Бєєвського храму ніякого відношення немає,бо будувався він на кошти агрофірми і громади,а попи-п'яниці від РПЦ отримали відворіт.РПЦ ж продовжує нагнітати ситуацію,висмоктану з пальця.
 

bsv

Странник
Re: Церкви и политика в Украине

Религиозная вражда должна уголовно наказываться – В.Колесниченко

Народный депутат Украины, сопредседатель межфракционного депутатского объединения в поддержку Канонической Православной Церкви Верховной Рады Украины Вадим Колесниченко обратился к Генеральному прокурору Украины о нарушении прав человека на свободу совести и вероисповедания в Сумской области, что угрожает социальным взрывом. Об этом сообщили в пресс-службе политика.
Несмотря на неоднократные обращения, указывает народный депутат, религиозная ситуация и состояние соблюдения конституционного права человека на свободу совести и вероисповедания в Сумской области продолжают ухудшатся.
Как сообщало агентство, религиозная ситуация в Сумской области накалилась, когда накануне православной Пасхи украинские националисты храм Украинской Православной Церкви.
В.Колесниченко обращает внимание, что 28 апреля 2009 года на сайте Сумской епархии “Украинской православной церкви Киевского патриархата” было обнародовано Открытое письмо-обращение к высшим органам государственной власти Украины и общественности, в котором на уровне словесных формулировок прослеживаются мотивы разжигания религиозной и межнациональной вражды.
По мнению депутата, словесные конструкции, присутствующие в письме, очевидно, направлены на разжигание религиозной и национальной вражды и унижение чести и достоинства человека в связи с его религиозными убеждениями и подпадают под целый ряд статей Уголовного кодекса Украины.
Кроме того, В.Колесниченко указывает, что 1 мая на интернет-странице Сумской областной государственной администрации появилось официальное заявление, в котором обвиняются священники Сумской епархии УПЦ в попытке “втянуть население региона в искусственный общественный конфликт на религиозной почве”, присутствуют иные высказывания и утверждения, порочащие УПЦ и создающие ей негативный образ в глазах граждан. Содержащиеся в нем высказывания также противоречат ряду статей Конституции Украины и Уголовного кодекса Украины.
Учитывая все вышесказанное, народный депутат В.Колесниченко требует от Генерального прокурора Украины провести прокурорскую проверку соблюдения права на свободу совести и вероисповедания в Сумской области, установить и привлечь к уголовной ответственности частных и официальных лиц, виновных в нарушении прав и равенства граждан, разжигании религиозной и национальной вражды, унижении чести и достоинства человека по религиозному признаку.
Источник: ИМК
 

Фокс Малдер

Торговець чорним деревом
Відповідь: Церкви и политика в Украине

Для всіх, хто втомився від істеричних постів гаспадіна бсв про "розпалювання релігійної ворожнечі" пропоную альтернативний матеріал - уривки з книжки Галини Могильницької "Літос".
Галина МОГИЛЬНИЦЬКА
ЛІТОС
(АБО КАМІНЬ ІЗ ПРАЩІ ПРАВДИ НА РОЗБИТТЯ МИТРОПОЛИЧНОГО БЛУДОСЛОВІЯ)

Броварі
"Українська ідея"
2004

"Основна засада Української держави полягає в тому,
що в самостійній державі має бути й самостійна Церква…
Ніякий уряд, що розуміє свої державні обов'язки, не може погодитись на те,
щоб осередок церковної влади перебував у іншій державі…
Автокефалія Української Церкви - це не лише церковна,
а й національно-державна проблема.
Це конечна необхідність нашої Церкви, нашої Держави, нашої Нації".

О. Лотоцький
"Українські джерела церковного права"

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ!

Очевидно, дехто з вас відчув, що назва книжечки, яку Ви тримаєте в руках, уже чимось знайома Вам.
Ви не помилилися. На обкладинці - дещо перефразована назва полемічного твору, написаного в 1644 році моїм "майже однофамільцем" - Київським митрополитом Петром Могилою (чи колективом священиків під його керівництвом) у відповідь відомому католицькому письменнику і церковному діячеві Касіяну Саковичу, на облудні звинувачення Української Православної Церкви, викладені в його творі "Перспектива і вияснення блудів, єресей і забобонів у греко-руській церкві…"
Отже, Літос (камінь) бл. Петра Могили був спрямований на розкриття облуди католицького ксьондза.
Але часи міняються й, на жаль, не на краще. Бо якщо колись, у 17 ст., нашим предкам доводилося захищати Українську Православну Церкву від нападок християн, але все ж таки іншого, католицького віровизнання, то сьогодні її доводиться боронити вже від християн православних, але іншої політичної орієнтації.
Отож, вступаючи в полеміку із сановитим політиком у рясі, назвою свого твору я хотіла нагадати, що одеський Владика - далеко не перший, хто шукає "єресєй" і "блудів" у нашій Церкві та під виглядом боротьби за "істинну віру" вправно тче ідеологічну павутину над нашим народом.
Ми терплячі й толерантні. Ми не любимо вступати в суперечки й конфронтації. Ми пробуджуємося лише тоді, коли терпіти далі несила. Мабуть, тому ми так часто програємо, що пробуджуємось надто пізно, коли вже нічого переробити й виправити не можна. А, може, ми просто дещо лінькуваті й пасивні?
Ми, члени Одеської обласної організації Народного Руху України, також намагалися бути вкрай толерантними. Коли у нас зібралося стільки свідчень антиукраїнської діяльності духовенства церков, підпорядкованих Московському патріархату, що далі мовчати було неможливо, ми обмежилися заявою, яку направили в органи державної влади (див. додаток № 1).
Була думка оприлюднити заяву в засобах масової інформації, але… ми толерантні! Ще, не доведи, Боже, якесь протистояння між віруючими спровокуємо, чи в українському середовищі спалах обурення оприлюдненими фактами викличемо…
Одначе вже через якийсь місяць уся одеська преса, підпорядкована митрополиту Одеському й Ізмаїльському Агафангелу, загаласувала, що "единственную каноническую и истинно православную Церковь" та її митрополита "преследуют националисты", які хочуть "уничтожить православие в Украине".
Мене в тих писаннях і Євдоксією, що Іоана Златоуста переслідує, обізвано було (під Златоустом, ясна річ, підрозумівався митрополит Агафангел…), і "беснующейся Иродиадой", що митрополичої голови прагне… Матеріалу навіть для позову в суд вистачило б.
Але ж ми - толерантні! Ми ж у суперечок й конфронтації уникаємо!..
Наше мовчання лише додало митрополитові певності: в інтернеті появилася його заява "Рух против православия" (додаток № 2), в якій Одеський Владика, сам того не сподіваючись, мимохіть розкрив усю глибоко продуману систему тез і понять, що дають змогу підлеглому Москві духовенству будувати на них справжню Вавилонську вежу облуди. У її лабіринтах легко заплутатись не лише прихожанам церков Московського патріархату, а й світовій православній громадськості, яка, ясна річ, не краще, ніж прихожани, ознайомлена як з історією України та її Церкви, так і з процесами, що відбуваються в ній сьогодні.
Цю вежу брехні, що з кожним днем зростає в свідомості наших громадян, ми повинні зруйнувати, бо інакше не матимемо не тільки власної, незалежної від Москви Церкви, а й власної незалежної Держави: суверенні держави творяться-бо суверенним народом, а не "детьми общего (з сусідньою державою) Отечества" й не представниками "единого (із сусіднім) народа".
Як і належить у полеміці, я звертаюся в своєму посланні до Одеського митрополита.
Але Ви, шановні читачі, сприймайте це як "данину жанру". Не до митрополита, а до вас - до вашого серця й розуму звертаюся я своїм словом. Митрополит, що б я йому не сказала, все одно робитиме те, що потрібно й вигідно йому та його керівництву…
Це цікава книжечка, читачу! З неї Ви дізнаєтесь багато такого, про що не чули раніше, а як і чули, то зовсім по-іншому.
Ця книжечка про те, як і чому ми так багато втрачали на нашому історичному шляху і що треба (чи, навпаки, чого не треба) робити, щоб не втрачати надалі.
Я хотіла б, щоб вона допомогла Вам розібратися в суті сьогоднішніх суперечок довкіл проблем, пов'язаних з Українською Церквою, в наших історичних і сучасних взаємовідносинах із сусідньою Державою, яку нам досі вперто нав'язують як "общее Отечество - единую Русь".
Єдине, чого я не хотіла б, - це, щоб у когось із вас у серці ворухнулось почуття злоби чи неприязні до тієї Держави чи народу, що живе в ній. То - погані почуття. Вони притаманні слабким і безпорадним. Ми - не такі. Ми можемо бути сильними й мудрими.
Історію треба знати не для зведення рахунків - то шлях, що веде в нікуди. Її треба знати, щоб не повторювати помилок минулого, позбутися нав'язуваного нам почуття неповноцінності й меншвартості. Це необхідно! Необхідно для того, щоб із кожним - і сусіднім, і дальшим - народом уміти і дружити, і співпрацювати як рівноправні партнери й гідні друзі.
Дай нам, Боже, сили прощати… І дай мудрості - не допускати того, що потрібно було б потім прощати.

Ваша Галина Могильницька
 
Зверху