греко-католическая церковь в Киеве

З

Зверюга.ua

Guest
Шановний це що ви тут привели у вигляди аргументу, є водою. Ви не відповіли на питання як вас зачепить, особисто, як віруючого чи людину переїзд кардинала до Київа!


З.І. Ви кажете те що і ваші свящєнники, котрі вже не знають куди їм втулити свій писок...
 

Fanat-SS

White Power 88
Я поважаю віросповідання українців , які живуть на західній частині країни. Киів, як столиця, є центром католицизму в Україні. чому б ні, ніхто тебе в католицьку церкву не затягує... не потрібно вороже ставитися до конфесій тим паче , що вони Християни!
 
P

pilgrim

Guest
Fanat-SS сказав(ла):
Я поважаю віросповідання українців , які живуть на західній частині країни.
А вероисповедание граждан Украины которые живут не на западной части Украины?
Fanat-SS сказав(ла):
не потрібно вороже ставитися до конфесій тим паче , що вони Християни!
Никто ни чего плохого о верующих исповедующих Католицизм не говорит. Речь о политике папства. Никто, наверное, не будет возражать, что пастырь должен быть рядом с основной частью своей паствы. Унию исповедуют, только порядка 70% западай части Украины и все. На остальной территории Украины есть небольшие общины Католиков, в частности, даже у нас в Сумах.
Так, что будет делать униатский пастырь в Киеве без своей паствы?
 

Fanat-SS

White Power 88
Релігія, на жаль, щільно переплілась з політикою. Я вважаю, що це більше політичний крок: показати хто в домі хазяїн, і ще раз довести Московській православнії церкві, що ми вже давно самостійні у своїх рішеннях і не потребуємо вказівок з Москви. Так - це для того, щоб ще більше позлити північного сусіда..вони на це заслуговують особливо після того як на виборах була проведена відкрита агітація за одного з кандидатів. МосПЦ - показала своє справжнє обличчя.
 
З

Зверюга.ua

Guest
pilgrim сказав(ла):
А вероисповедание граждан Украины которые живут не на западной части Украины?
Никто ни чего плохого о верующих исповедующих Католицизм не говорит. Речь о политике папства. Никто, наверное, не будет возражать, что пастырь должен быть рядом с основной частью своей паствы. Унию исповедуют, только порядка 70% западай части Украины и все. На остальной территории Украины есть небольшие общины Католиков, в частности, даже у нас в Сумах.
Так, что будет делать униатский пастырь в Киеве без своей паствы?
Заковувати в кайдани православних і гнати їх у рабство в європу!!!! Ти це хотів почути???
 

Ингеборга Дапкунайте

красіва і горда...
pilgrim сказав(ла):
. Никто, наверное, не будет возражать, что пастырь должен быть рядом с основной частью своей паствы. Унию исповедуют, только порядка 70% западай части Украины и все. На остальной территории Украины есть небольшие общины Католиков, в частности, даже у нас в Сумах.
Так, что будет делать униатский пастырь в Киеве без своей паствы?
Згідно державної статистики за 2000 рік православних усіх трьох деномінацій в україні 50%від загальної кількості віруючих,католиків 25% і протестантів 23% тож як бачите,частка католиків в україні дуже вагома
і вона постійно росте,наприклад зараз вона зросла до 25% з 2% 1990 року
і продовжує нестримно рости,тож українські католики мають право мати свого главу у столиці держави,доречі у саме Києві,діє шість самих великих католицьких приходів на україні,парафії Святого Миколая і Св.Олесандра найбільші в україні
а те що кількість католиків більша саме на заході,це є цілком природно,
бо насході більшість громадян є атеїстами і неприєднують себе до жодної з християнських конфесфй,що діють на теріторії україни
 
P

pilgrim

Guest
Ингеборга Дапкунайте, так мы о Католиках или об Униатах? Хоть они и подчиняются Папе, но почему-то сами Католики себя делят на Греко-Католическое и Римо-Католическое вероисповедания. По моему разговор начинался об Униатах, а это вероисповедание распространено только на западной части Украины. Так причем униатский пастырь к Римо-Католикам? Кажется, ты свалила все в кучу.
 

Ингеборга Дапкунайте

красіва і горда...
pilgrim сказав(ла):
Ингеборга Дапкунайте, так мы о Католиках или об Униатах? Хоть они и подчиняются Папе, но почему-то сами Католики себя делят на Греко-Католическое и Римо-Католическое вероисповедания. По моему разговор начинался об Униатах, а это вероисповедание распространено только на западной части Украины. Так причем униатский пастырь к Римо-Католикам? Кажется, ты свалила все в кучу.
"уніатський пастирь" є Кардиналом Апостольської Церкви
Він приймає участь у Св.Конклаві,він може бути обраним Римським Понтифіком,Наступником Святого Петра,так що ніякої "кучі" немає
Просто греко-католицька церква має певні привілеї,і відмінності,як національна церква українського народу,алеж вона є невід'ємною частиною Святої Римської Церкви
і доречі ви глибоко помиляєтесь стосовно розповсюдження католицької церкви грецького обряду на сході і центрі країни,порівняно з західною частоною кількість приходів дійсно дуже мала,але порівняно з кількісттю віруючих інших конфесій є вагома,бо як відомо на сході населення здебільшого атеїсти.
Алеж,я не розумію вашої нетерпимості при будь-якому розкладі,
в українській конституції гарантована свобода релегійних уподобань
чи будете ви,так само противником відкриття в києві буддиського центру?
А якщо далай-лама забажеє перенести свою столицю до києва замість Тибету,ви також будите проти?Яка вам різниця? Чи може Московська церква настільки недовіряє своїй пастві,що боїтся що всі раптом стануть ламаїстами,якщо у києві з'явится далай-лама?
Якщо б я була вірною московського патриархату,то така недовіра до власної пастви,менеб щіро ображала
 

Merime

New Member
Перечитав я усі пости. І здається - це прекрасна ілюстрація до вислову "товкти воду в ступі". Пан Pilgrim штучно провокує дискусію. І, здається, не прагне до знаходження істини в суперечці, а насолоджується нею. Процитована вище фраза "винуватця" цього інформаціного приводу ставить усе на свої місця: "Возможно, на фоне перенесения резиденции УГКЦ у нас начнется поиск пути к согласию и сближению, поворот к первоначальному единству. Мы будем постепенно эту рану заживлять».
Від себе нагадую лише шановним учасникам, що слово "унія" означає єдність. І задумана вона була, як спроба об'єднанти колись єдину Східну і Західну церкви. Саме єдності недостає і зараз нам. А не розбрату.
 

Merime

New Member
Знаєте, а мені трохи шкода перенесення престолу цієї церкви зі Львова. Річ у тім, що він знаходився у церкві св. Юра. Це один із найпрекрасніших соборів, які я лише бачив. Навряд чи нове помешкання буде схожим. Саме з відвідин цього собору почалось моє знайомство з греко-католиками. Ми зайшли якось туди, а всередині будо порожньо. Ми вирішили поставити свічку, але в церкві нікого не було. Стояв лише стіл, на якому на підносі лежали свічки, а поруч на другому підносі лежали гроші. Я був цим страшенно здивований. Тобто можна було взяти свічку і покласти гроші, або не покласти, або взяти їх. Тобто була перевірка тебе, твоєї віри, совісті. А другий раз ми зайшли пізно ввечері в один із соборів (здається, босих кармелітів). Там горіло світло, і ми здивувались, невже серед ночі якась служба? А там місцевий священик говорив із підлітками на якісь життєві теми. Важко уявити, щоб в Сумах хтось пішов серед ночі радитись із попом. Ось такі спогади про львівські греко-католицькі храми.
 
Зверху