«Двогривневих» маршруток стає все більше…
За словами керівника відділу логістики і зв’язку Валерія Семесенка, деякі перевізники продовжують самостійно піднімати ціни на проїзд у маршрутному таксі без узгодження з виконавчим комітетом Сумської міської ради. Але є й випадки, коли власники автівок знижують ціну до попереднього рівня, «не витримуючи конкуренції» з тими маршрутами, які продовжують працювати по 1.50 гривні.
І хоча Сумське обласне відділення Антимонопольного комітету в квітні вже оштрафувало 18 приватних перевізників більше, ніж на 34 тисячі гривень за «антиконкурентні узгоджені дії», тих, хто обслуговує пасажирів за новими тарифами, все одно більшає.
Загальну ж кількість транспортних засобів, що перевозять пасажирів за «завищеними», з погляду влади розцінками, начальник «транспортного» відділу достеменно не знає, але запевняє, що таких не менше 60%, тобто близько 300 маршруток.
Перша справа в суді щодо самовільного підвищення вартості проїзду призначена на 10 травня, де розглядатимуться дії голови міської спілки автоперевізників Олександра Запорожця. Ще два суди по іншим «кандидатам» призначено на червень.
Олексій Руденко