Економіка України

  • Автор теми PBS
  • Дата створення

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
На Сумщині запрацював новий асфальтний завод

Напередодні Нового 2019-го року компанія-лідер у галузі будівництва дорожніх комунікацій ТОВ «Сумимостобуд» ввела в експлуатацію новий асфальтний завод, який за оснащенням і потужністю є одним із провідних не тільки в області, а й в Україні.

За словами керівника ТОВ Сергія Голуба, підприємство пройшло сертифікацію, протестоване в повному обсязі й найближчим часом розпочне випуск дорожніх матеріалів найвищої якості, зокрема, щебенево-мастикового асфальтобетону. Останній вирізняється високою міцністю, придатний для сильно завантажених магістралей, що відкриває широкі перспективи для застосування. Таким чином на Сумщині запрацює підприємство, здатне задовольняти потреби сучасного дорожнього будівництва.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
В КБ "Южное" - новый цех сборки и испытаний спутников мирового класса

В КБ «Южное» построен и введен в эксплуатацию цех сборки и электроиспытаний космических аппаратов, отвечающий самым современным мировым стандартам. В конце 2018 правительство одобрило проект Закона Украины «Об утверждение общегосударственной целевой научно-технической космической программы Украины на 2019-2023 годы». Именно благодаря новому цеху космических аппаратов, построенному на базе конструкторского бюро «Южное», будет возможна реализация комплекса работ космической программы по созданию спутников дистанционного зондирования Земли серии «Сич», космических аппаратов научного назначения типа «Микросат» и YuzhSat, технологических микро- и наноспутников, перспективных космических аппаратов для орбитального сервисного обслуживания.

Сейчас в КБ «Южное» уже проводится сборка летных образцов космических аппаратов «Сич-2-1» (КА дистанционного зондирования Земли), YuzhSat (КА для космического эксперимента научного проекта «Аэрозоль») и «Микросат» (КА многозонального мониторинга динамических процессов в ионосфере). Общая площадь нового цеха КА - 1000 м2, из которых почти 300 м2 занимает рабочий зал чистого помещения, в котором система вентиляции и кондиционирования постоянно обеспечивает температуру 18-25 ° C и класс чистоты воздуха 100000 в соответствии с международным стандартом ISO 14644-1: 2015. Такие высокие требования необходимы для предупреждения попадания пыли на оптические и другие системы спутников. Наличие в КБ «Южное» такого цеха позволит сохранить в Украине возможность производства КА и создать на нашем предприятии замкнутый цикл разработки, изготовления и испытания спутников.
You must be registered for see medias
(с)
 

Roger Wilco

Heavy Metal Forever

Велика частина інфраструктурних проектів, які реалізує Адміністрація морських портів України, спрямована на збільшення потужностей перевалки аграрної продукції. Загальна сума інвестицій складе більше 16 млрд гривень. Також буде розпочато підготовку до запуску масштабних проектів у двох портах. Обсяг очікуваних інвестицій – майже 2 млрд гривень.

Передає Національний Промисловий Портал з посиланням на

Велика частина проектів, зобов’язання за якими АМПУ планує виконати у 2019 році, спрямовані на збільшення потужностей перевалки аграрної продукції. Вони реалізуються в рамках державно-приватного партнерства: АМПУ інвестує кошти в днопоглиблення або реконструкцію гідротехнічних споруд (причалів), а бізнес вкладає гроші в розвиток терміналів, модернізацію і збільшення їх потужностей і конкурентоспроможності, – зазначив керівник АМПУ Райвис Вецкаганс

Так, у 2019 році планується завершити реконструкцію причалу 1-з в Одеському порту. Проект передбачає зведення нового зернового терміналу коштом приватних інвестицій компанії “Бруклін-Київ” і Louis Dreyfus. У Маріупольському порту фінішує реконструкція причалу №4, біля якого ДП “Маріупольський морський торговельний порт” планує запустити восени першу чергу сучасного зернового терміналу. У порту Миколаїв буде завершено будівництво причалу №8 під нові потужності з перевалки зерна та олії.

Також близькі до завершення масштабні проекти щодо днопоглиблення. У порту Чорноморськ вже реконструйований підхідний канал і завершуються роботи на акваторії 1-го ковша Сухого лиману. Це дозволить збільшити можливості обробки зернових і олійних вантажів для підприємств Kernel і Risoil, які інвестують в розвиток власних потужностей, а також інших операторів, які працюють в порту. Після завершення Чорноморськ зможе приймати судна класу Panamax і post-Panamax.

Триває капітальне днопоглиблення в порту Південний. Збільшення глибин до 21 м зробить його одним з найглибших портів Чорного моря. Планується завершення реконструкції підхідного каналу та підходів до причалів №5 і 6, що підвищить конкурентоспроможність порту.

Цього року АМПУ почне підготовку до реалізації ще двох масштабних проектів. Так, в Одеському порту в партнерстві з компаніями СМА CGM, яка входить до трійки світових лідерів контейнерних перевезень, і “Бруклін-Київ” передбачена реконструкція причалів № 13-з і 14-з. Проект передбачає збільшення обсягів перевалки контейнерів на 50 тис. TEU на рік.

У порту Миколаєва планується реконструкція причалу спільно з COFCO – найбільшої китайської продовольчою компанією. За підсумками реалізації проекту потужності з обробки зернових і олійних вантажів збільшаться до 4 млн т на рік.
 

Roger Wilco

Heavy Metal Forever

You must be registered for see images

Приміський потяг Крюківського вагонобудівного заводу. Візуалізація: КВБЗ
Крюківський вагонобудівний завод за власні кошти розпочав роботи зі створення модельного ряду приміських електропоїздів із живленням від мережі змінного та постійного струму і розробив концепцію гібридного електропоїзда, який може забезпечувати рух та роботу систем поїзда на таких неелектрифікованих ділянках залізниці, як Київ – аеропорт Бориспіль.

Передає з посиланням на прес-службу підприємства.

Проект зі створення моделей вагонів, що увійдуть до складу електрички, обійдеться КВБЗ майже у 200 млн гривень. Про це на прес-конференції у грудні 2018 року заявив голова наглядової ради ПАТ «КВБЗ» Володимир Приходько. І зауважив, що держава сьогодні не готова робити такі капіталовкладення. Тож щоб мати роботу не лише сьогодні, а й завтра, підприємство не вперше самотужки інвестує у власні розробки. Спочатку це були швидкісні електропоїзди ЕКр1 «Тарпан», дизель-поїзд ДПКр-2, а тепер – приміські електрички.

У 2014 році на Крюківському вагонобудівному заводі було розроблено технічні завдання на приміські електропоїзди змінного струму ЕКр3 та ЕКр4 – постійного. Їх концепція базувалася на конструкції вагонів дизель-поїзда ДПКр-2, який уже кілька років успішно працює на Львівській залізниці. Враховуючи досвід його експлуатації та вимоги минулорічного тендера Укрзалізниці на дизель-поїзди, у конструкцію ДПКр-3 вагонобудівники внесли низку змін, максимально прийнятних для рухомого складу, що працює у приміському сполученні.

Крім того, поїзди для мережі як змінного, так і постійного струму планується максимально уніфікувати. Завдяки такій концепції підприємство зможе максимально звузити номенклатуру запасних частин, створити спільну конструкторську документацію та єдину ремонтну базу ходових частин і обладнання кузова.

Ще одним, не менш вагомим аргументом на користь КВБЗ стане залучення у виробництво приміських електричок максимальної кількості вітчизняних підприємств та створення нових робочих місць. І що особливо важливо, завод зобов’язується забезпечити гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування рухомого складу власного виробництва протягом усього його життєвого циклу.
 

d324co

Well-Known Member
Асфальт под Киевом продержался ровно полтора месяца (фото)
Cьогодні о 10:02 Автоцентр
Галерея
В соцсети Facebook обсуждают очередную отремонтированную дорогу в Украине, которая “пришла в негодность” за довольно короткое время. На сей раз – участок в Бориспольском районе, продержавшийся всего полтора месяца.
“Когда в очередной раз вам будут рассказывать о том, что класть асфальт в снег/дождь и тд «позволяет технология» – покажите им эти фото. Асфальт продержался ровно 55 дней. Бориспольский район, дорога «Малая Александровка – Чубинское»”, – гласит подпись к фото, опубликованных в сообществе Киев Оперативный. В качестве доказательства того, что данная трасса “испортилась” действительно за полтора месяца, авторы разместили снимок за 9 декабря 2018 года, на котором видно, как асфальт на этой дороге клали в лужи и снег. Вчерашнее же снимки (за 3 февраля) показывают, что на отремонтированном шоссе уже образовались ямы.
А ведь на "ремонт" ушло немало бюджетных денег. И никто не виноват...
 

ape'

Active Member
Не смотря на название, там больше про экономику.
You must be registered for see medias
 

goool

Well-Known Member
Заробитчане около 11 млрд долларов. Об этом заявила первый замглавы НБУ Екатерина Рожкова. По оценкам регулятора, в 2019 году рост поступлений от работающих за границей граждан замедлится, хотя сами украинцы при этом станут зарабатывать за границей больше.

Для сравнения - в 2017-м году заробитчане перевели 8,7 миллиардов долларов.
 

d324co

Well-Known Member
По итогам 2017 года совокупная чистая стоимость активов трех самых богатых физических лиц в Украине превышала 6% ВВП страны.

Как пишет «Слово и Дело», об этом сказал вице-президент Всемирного банка, который занимается странами Европы и Центральной Азии, Сирилл Мюллер во время презентации исследования Всемирного банка об экономическом развитии Украины, сообщает Украинская правда в среду, 6 февраля.

«Это почти вдвое больше, чем в России и в три раза больше, чем в Польше. Отношение доли дохода самых богатых людей в ВВП почти не менялось с 2007 года. Это ограничило доступ к экономическим возможностям, способных полностью раскрыть потенциал человеческого капитала», – говорится в сообщении.

«Если посмотреть на США – это цифра 1,4% ВВП. Очень сложно проводить реформы, когда есть такие мощные группы влияния», – добавил Мюллер.

Ранее во Всемирном банке заявили, что при нынешних темпах роста экономики Украине для достижения уровня доходов в Польше может понадобиться до 50 лет, а чтобы достичь уровня Германии – 100 лет
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Энергомашспецсталь производит отгрузку оборудования для АЭС в Бангладеш

ПАО «Энергомашспецсталь» продолжает производство и отгрузку заготовок корпусного оборудования для атомной электростанции «Руппур», строющуюся в республике Бангладеш. В адрес заказчика был отправлен очередной комплект заготовок для изготовления парогенератора АЭС. В поставку вошли обечайка весом 43,5 тонн и днище массой 23,6 тонны.

(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
ДП "Завод 410 ЦА" передав відремонтований та модернізований Ан-32 ВПС Народної Республіки Бангладеш

На Державному Пiдприємствi "Завод 410 ЦА" відбулась передача третього відремонтованого та модернізованого літака Ан-32 Військово-Повітряних Сил Народної Республіки Бангладеш. Роботи виконувались в рамках спільного проекту з українським представництвом компанії «Flitе Industries Pte Ltd», розпочатого в 2016 році. Фахівцями заводу проведено капітальний ремонт та додаткова модернізація літака згідно вимог Замовника та міжнародних стандартів.

(с)
 
Зверху