Економіка України

  • Автор теми PBS
  • Дата створення

d324co

Well-Known Member
Ну, вот, следом за Коломойским, крысы помельче зашевелились, чуя поживу:
.
Пушилин намерен потребовать от Украины «компенсацию» за «экономический ущерб»
21.04.2019 08:39



You must be registered for see images


Главари ОРДЛО намерены потребовать от Украины «компенсацию за нанесенный в ходе войны экономический ущерб», но уже по окончании боевых действий в регионе. Об этом заявил главарь «ДНР» Денис Пушилин.
Так, главарь ОРДО отметил:
«Всему свое время, такие иски целесообразно подавать по окончании войны, когда цифра ущерба будет окончательно понятна. Сейчас у нас работает комиссия, которая фиксирует ущерб экономике региона».
Кроме того, Пушилин допустил возможность создания рабочей группы по «оценке ущерба, нанесенного региону Украиной».
Источник :
 

d324co

Well-Known Member

Сьогодні о 09:36
You must be registered for see images

Печерский райсуд Киева вынес новое решение в пользу миллиардера Игоря Коломойского, признав недействительным договор о его личном поручительстве по кредитам рефинансирования, которые были выданы Приватбанку до вхождения государства в его капитал. Об этом говорится в сообщении пресс-службы Национального банка Украины.
В 2015 году Коломойский, будучи совладельцем Приватбанка, заключил с Нацбанком договоры личного поручительства о погашении пяти кредитов рефинансирования Приватбанка, которые были получены в период с 2008 по 2014 годы, напоминает НБУ. «Фактически, он взял на себя личные обязательства по погашению задолженности банка перед НБУ, которая на сегодня составляет 9,2 млрд грн», — говорится в заявлении НБУ.
Иск с требованием разорвать договоры поручительства Коломойский подал в сентябре 2017 года, Печерский суд удовлетворил его.
НБУ собирается обжаловать вынесенное решение. «Национальный банк обеспокоен результатами рассмотрения судебных дел в судах первой инстанции, ведь это решение уже третье не в пользу государства за последние три дня», — подчеркивает Нацбанк Украины.
 

arnisumy

Well-Known Member
тупі гої мають платити...
Тим більше, що вже раз скинулись всім бюджетом для бені на 6 млрд. американських президентів, мають скинутись ще раз, а краще два.
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Энергомашспецсталь отгрузила на КЗТС третью раму гондолы для ветропарка АВК «Атомвинд-Краматорск»

По заказу ООО «Фурлендер Виндтехнолоджи» Энергомашспецсталь изготовила и отгрузила на КЗТС раму гондолы для ВЭУ строящегося ветропарка АВК «Атомвинд-Краматорск». Масса отливки — 33,7 тонн. На КЗТС рама пройдет операции механообработки и покраски и далее будет транспортирована на ООО «Фурлендер Виндтехнолоджи» на финальные сборочные операции. Это уже третья рама, изготовленная в рамках данного проекта. Рама является основным элементом гондолы, устанавливаемой на башне ветроэнергетической установки и вмещающей в себя сложнейшие узлы и агрегаты для получения электроэнергии из ветра.

(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Завод Кобзаренка виготовлятиме причепи для польської компанії Ursus

Український виробник «Завод Кобзаренка» на міжнародній ярмарці сільгосптехніки Agrosalon Nitra 2019, яка відбулась у Словаччині, домовився про виготовлення 3 видів причепів для компанії Ursus. Про це власник підприємства Анатолій Кобзаренко на своїй сторінці у Facebook. Також для угорського підприємства «Завод Кобзаренка» запустить серійне виробництво платформ для тюків.

На виставці «Завод Кобзаренка» представив відвідувачам 4 одиниці техніки:
• універсальний здвижний причеп ТЗП-27 Атлант з гноєрозкидальним механізмом;
• тракторний самоскидний напівпричеп ТСП-14;
• самозавантажувальний причеп-тюковоз для круглих рулонів ПТ-18;
• тюковоз для прямокутних тюків ПТ-16 Квадро.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
МХП добудував біогазовий комплекс на Ладижинській птахофабриці

Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» (МХП) добудував першу чергу біогазового комплексу потужністю 12 МВт на Ладижинській птахофабриці (Вінницька обл.). Про це повідомив директор MHP Eko Energy Іван Тракслер, зазначивши, що вийти на повну потужність першої черги планується до кінця року.

Біогаз на Ладижинській птахофабриці виробляється з курячого посліду, крім енергоресурсів в процесі спалювання отримують органічні добрива. Інвестиції в першу чергу комплексу склали близько $20 млн. У майбутньому потужність електростанції планується наростити до 20 МВт.

Нагадаємо, в кінці 2014 року МХП побудував першу біогазову станцію на птахофабриці «Оріль-Лідер» в Дніпропетровській області. Її потужність склала 5 МВт/год (еквівалентно електропостачання для 15 000 квартир і тепловому забезпеченню 1 500 квартир). Це перша в Європі біогазова станція з показником такої потужності і рівня технологій, яка працює на курячому посліді і відходах комплексу з переробки курок-бройлерів.

(c)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Співпраця «Богдана» з харківським «Електроважмашем» засвідчила важливість кооперації українських підприємств

Співпраця компанії «Богдан Моторс» та харківського підприємства «Електроважмаш» дозволила повністю оснастити тролейбуси «Богдан» електродвигунами українського виробництва. Це яскравий приклад того, як кооперація українських виробників стимулює відродження галузі машинобудування і є важливим елементом розвитку вітчизняної економіки.

«Усі електричні двигуни для тролейбусів «Богдан» виробляють на харківському державному підприємстві «Електроважмаш». Така кооперація дозволила компанії перейти на замкнений цикл виробництва. Важливо, що взаємодія підприємств сприяє зміцненню економіки, фінансовому розвитку регіонів та підвищує зайнятість населення. Спільно виробники створюють додаткові робочі місця та сплачують податки до бюджетів всіх рівнів, зокрема місцевих», - йдеться в повідомленні компанії. Як відомо, «Богдан» 2018 року підписав угоду з «Електроважмашем» для виконання програми імпортозаміщення. Харківські фахівці з «нуля» запустили виробництво електродвигунів для тролейбусів.

Нагадаємо, «Богдан Моторс» цього року виграв тендери на постачання тролейбусів до Києва, Харкова та Сум в рамках програми «Міський громадський транспорт в Україні», яка фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. Ці міста цьогоріч отримають сучасний низькопідлоговий транспорт із електродвигунами харківського держпідприємства.
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
"Завод ім. Малишева" отримав унікальне обладнання для виробництва двигунів бойових машин

На ДП "Завод імені В.О. Малишева", що входить до складу ДК "Укроборонпром", у рамках стратегічної державної програми, продовжується оновлення та модернізація виробничого обладнання. Серед останніх важливих надходжень – високопродуктивні верстати і координатно-вимірювальна машина, які нещодавно отримала філія ДП "Завод імені В.О. Малишева" "Агрегатний завод".

Нове обладнання дасть змогу осучаснити виробничий процес та зробити його більш якісним. Високоточні верстати будуть задіяні у виробництві деталей для двигунів бойових машин. Нове обладнання універсальне, воно має високу продуктивність і дасть змогу забезпечити виконання ряду важливих операцій. Умовно кажучи, якщо раніше кожна окрема функція виконувалася на декількох верстатах, відтепер фахівці заводу матимуть змогу здійснювати всі функції на одному обладнані. Відповідно, це суттєво пришвидшить виробництво, зекономить час та дозволить виготовляти необхідні деталі з точністю у долі мікрона.

Крім того, на зміну застарілому обладнанню "Агрегатний завод" отримав координатно-вимірювальну машину. На цьому обладнанні проводиться точне вимірювання деталей, і завдяки технічній обновці агрегатний завод зможе значно покращити точність і якість їх виготовлення.
You must be registered for see images
(с)
 

xxxFAFNIRxxx

Вечный студент :)
Морські порти України у першому кварталі 2019 року збільшили перевалку на 12,4%

За підсумками перших трьох місяців 2019 року українські порти обробили близько 37 млн тонн вантажів, що майже на 4,1 млн тонн (або на 12,4%) перевищує показники за аналогічний період минулого року.
Найбільше на позитивну динаміку збільшення перевалки традиційно впливають продукція АПК, гірничо-металургійного комплексу, контейнерні вантажі, а також добрива. Так, протягом січня-березня 2019 року обсяг перевалки хлібних вантажів склав понад 13,7 млн тонн, що на 33,5% більше, ніж у 2018 р. На понад 30% зросла перевалка руди (7,8 млн тонн проти майже 6 млн тонн за перший квартал минулого року). Майже 6-відсоткове зростання продемонструвала олія — вже перевалено близько 1,6 млн тонн. Зберігається тенденція росту обробки контейнерних вантажів: у першому кварталі 2019 року було оброблено 223,5 тис. TEU, що більше, ніж на 14% перевищує показники аналогічного періоду минулого року.

З початком посівної кампанії продовжується збільшення імпорту хімічних та мінеральних добрив, як фасованих, так і сипучих. Сукупний обсяг їх перевалкиза перший квартал 2019 року склав майже 640 тис. тонн, що на більше ніж удвічі перевищує аналогічний показникминулого року.

Як і в першому кварталі 2018 року, зростання загальних обсягів перевалки відбулося насамперед за рахунок експорту української продукції, який збільшився, порівняно з минулорічним, на майже 5 млн тонн (+20,1%), тоді як імпорт і транзит навпаки скоротилися на 6,1% та 17,2% відповідно.

Серед портів, за підсумками першого кварталу, абсолютним лідером з обсягу перевалки вантажів ставпорт Южний – 11,6 млн тонн, що майжена 19% більше, ніж у першому кварталі 2018 року. Позначку у 8 млн тонн перевершив Миколаївський порт – загалом обсяг перевалки тут досяг 8,12 млн тонн, що на понад 26% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Понад 6 млн тонн вантажів обробилиза три місяці порти Чорноморська та Одеси: 6,37 млн тонн та 6,22 млн тонн відповідно.

Протягом1 кварталу 2019 року морські портиУкраїни обробили 2838 суден, що лише на 15 суднозаходів менше ніж за аналогічний період минулого року. Лідери за зростанням кількості суднозаходів – Херсон, Ольвія та Чорноморськ. Послугами водного транспорту в портах Одеса та Чорноморськ за перший квартал 2019 року скористалось 11 373 пасажири, що на 33% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Переважно це пасажири поромної переправи у порту Чорноморськ.

У першому кварталі 2019 року, завдяки сприятливим погодним умовам вдалося у понад 8 разів збільшити кількість суднопроходів по річці Дніпро. Від початку року здійснено вже 665 суднопроходів. Це дало можливість перевезти 723,9 тис. тонн вантажів, що в 7,7 разів перевищує показник за 1 квартал 2018 року. Серед вантажів, що перевозилися по Дніпру, більшість традиційно складають зернові – 388,8 тис. тонн.

(c)
 

ape'

Active Member
Евгений Чичваркин об экономических свободах
You must be registered for see medias
 
Зверху